Észrevettük? Tetszett? Hatott ránk? Mire emlékeznek a vásárlók az in-store eszközökből? Kurucz Imre NRC Piackutató Élelmiszer Szakma Napja Balatonfüred, 2010. június 11.
Legtöbben kínáló állványra emlékeznek Emlékei szerint találkozott az eszközzel az elmúlt egy hétben 60% 54% 50% 48% 37% 17% 32% 20% Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: 18-49 évesek, akik az elmúlt héten jártak élelmiszerüzletben, drogériában
A wobbler és a kínáló állvány a leghatékonyabb Az in-store eszközök hatása Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: 18-49 évesek, akik az elmúlt héten találkoztak az adott in-store eszközzel
Felhívják a figyelmet és egyáltalán nem feleslegesek Vélemények az in-store eszközökről Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: 18-49 évesek
27% Kóstoltatás az elmúlt fél évben 12% 20% kóstoltatás során kipróbált/megkóstolt terméket 27% a kóstoltatás hatására vásárolt 12% azonnal 20% egy következő vásárlás során
A többség gyűjti a pontokat Az elmúlt fél évben részt vett üzlet(lánc)… 28%-a a promócióban részt vevők jellemzően a promóció hatására dönti el, hogy hol vásárol Forrás: NRC omnibusz, Bázis: 18-49 évesek
Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre 06-20-977-42-02 imre.kurucz@nrc.hu www.nrc.hu http://onlime.blog.hu