Észrevettük? Tetszett? Hatott ránk?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Advertisements

…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
Utánkövetés rendezvények promótálása Paulányi Bea.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
FELHŐ (CLOUD) Tokár Dániel NK.: C9F5B3. MIRŐL IS LESZ SZÓ?  Mi is az a felhő?  Előnyök / Hátrányok  Biztonság  Néhány nagyobb szolgáltató  Összegzés.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Internet tudományos használata
Víz-foszfát-klíma kapcsolat oxigénizotópok alapján Emlősök
Nemzeti Audiovizuális Archívum
TŐZSDEI (ÉS TŐZSDÉN KÍVÜLI) ÜGYLETEK SZÁMVITELE
Egészséges táplálkozás
Kollaboratív Marketing
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
Gyermekvédelem.
Készítette: Rubik László 5/c
SZÁMVITEL.
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
1. A TENGERVÍZ SÓTARTALMA
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
A gyógyítás (hézagos) gazdasági alapjai
RIT terápia Csoportterápiás módszer fiatal dadogók számára
Vízkeresők csoport: Beke Szabolcs Bojtor Cintia Hegedüs András
Egy üzemben sok gyártósoron gyártanak egy bizonyos elektronikai alkatrészt. Az alkatrészek ellenállását időnként ellenőrzik úgy, hogy egy munkás odamegy.
Befektetések II. Dr. Ormos Mihály, Befektetések.
Csak az valósul meg amit megterveztél és megfogalmaztál
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
Drága a székesfehérvári távhő? Adatok - Tények
A dél-koreai Nemzeti Levéltár, Szöul
Geodéziai műszerfejlesztés múltja, jelene és jövője
Caracalla udvarában Kalandjáték 10.
A korai Egyház Az első közösségek.
KRÜH - Kolozsvári iroda
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Szerzője Konzulens neve
MODERN VÁLLALKOZÁSOK PROGRAMJA
STABIL FORGALOM – STABIL JÖVEDELEM TITKA
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
A balatoni településekről
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Irodalmi élet szervezőjeként tevékenykedem:
A szerénység a megélt szépség
Nyílt forráskódú szoftverek alkalmazása a smart home technológiában
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Az egyén társadalmi integrációja
Balatonkenese Készítette: Szabó Lilla
A 2010-es év egy szőlősgazda szemével.
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
Paulay Ede életének legsikeresebb rendezése
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004 LGS_ak011.
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Magánszemélyként bérbe adnám az ingatlanomat.
Az „Open Banking” Kagylója
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
A harmadik Magyar Köztársaság első évtizede
Egy átlagos napom.
Előadás másolata:

Észrevettük? Tetszett? Hatott ránk? Mire emlékeznek a vásárlók az in-store eszközökből? Kurucz Imre NRC Piackutató Élelmiszer Szakma Napja Balatonfüred, 2010. június 11.

Legtöbben kínáló állványra emlékeznek Emlékei szerint találkozott az eszközzel az elmúlt egy hétben 60% 54% 50% 48% 37% 17% 32% 20% Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: 18-49 évesek, akik az elmúlt héten jártak élelmiszerüzletben, drogériában

A wobbler és a kínáló állvány a leghatékonyabb Az in-store eszközök hatása Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: 18-49 évesek, akik az elmúlt héten találkoztak az adott in-store eszközzel

Felhívják a figyelmet és egyáltalán nem feleslegesek Vélemények az in-store eszközökről Forrás: NRC Omnibusz, Bázis: 18-49 évesek

27% Kóstoltatás az elmúlt fél évben 12% 20% kóstoltatás során kipróbált/megkóstolt terméket 27% a kóstoltatás hatására vásárolt 12% azonnal 20% egy következő vásárlás során

A többség gyűjti a pontokat Az elmúlt fél évben részt vett üzlet(lánc)… 28%-a a promócióban részt vevők jellemzően a promóció hatására dönti el, hogy hol vásárol Forrás: NRC omnibusz, Bázis: 18-49 évesek

Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre 06-20-977-42-02 imre.kurucz@nrc.hu www.nrc.hu http://onlime.blog.hu