Multimédiás, interaktív Moodle tesztkérdések Molnár Tamás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1. A kommunikáció fogalma, fajtái folyamata
Advertisements

A VILLÁMOLVASÁS TITKAI
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
„Tanulás az, ha rájövünk arra, amit már tudunk. Cselekvés az, ha megmutatjuk, hogy tudjuk. Tanítás az, ha másokat emlékeztetünk arra, hogy ő k is éppolyan.
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
A kompetencia a tudásnak arra a formájára utal, amelynek elsajátítása természetes közegben, életszerű tapasztalatok révén történik. Hasonlóan ahhoz, ahogy.
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
Verbális kommunikáció
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
MÉDIATÉKA Az Egyetemi Könyvtár multimédiás szolgáltatása
Verbális kommunikáció
Kreatív technikák és terápiák a pszichiátriai betegek közösségi alapú ellátásaiban Endre Szilvia május 23.
4. Kreatív döntéshozatal
ZENEI ADATBÁZISOK. The Music Index Online A Music Index a zenei időszaki kiadványok legátfogóbb bibliográfiai és részben teljes szöveges adatbázisa több.
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Adatbevitel egérrel.
MP4 lejátszók.
A DIFFERENCIÁLT OKTATÁS
Marketingkommunikáció
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Készítette: Verle Ágnes SHQWPT  1982, Sony és Philips  A cél: nagy tárképességű, tartós információhordozó  ne csak szöveget: zene, kép, videó.
Interaktív tábla és az Easiteach használata
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
A tanulók tanulási stílusa és az oktatási módszerek közötti kapcsolat
Az iskolai teljesítményt befolyásoló mentális és affektív tényezők
Microsoft Access Menük és eszköztárak.
KREATIVITÁS ALKOTÓKÉPESSÉG.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
A mikroprocesszor frekvenciája (mérete)
Az internet generáció a mai fiatalok a számítógépekkel és a mobil eszközökkel együtt nőnek fel a legújabb kommunikációs formákat használják ( FB > 1milliárd.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar A moodle nyújtotta lehetőségek a számított feladatok témakörében Készítette: Pálinkás Yvette.
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
A szövegértési feladatok összeállítása
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
ADATBÁZISKEZELÉS ŰRLAPOK.
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Készítette: Turócziné Kiscsatári Nóra
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
A Moodle távoktatási rendszer alkalmazási lehetőségei az egyetemi képzésben dr. Molnár Tamás Az internet generáció a mai fiatalok a számítógépekkel és.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A OneNote 2007.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Alkalmazott nyelvészet I.
Moodle tesztkérdések létrehozása különféle módokon dr
A hallgatók figyelmének folyamatos fenntartása távoktatási kurzusokban dr. Molnár Tamás, ISZK, Debreceni Egyetem, A távoktatás egy.
SZÁMÍTÓGÉPES PROGRAMOK HASZNÁLATA Microsoft Photo Story.
Vizsgáztatási megoldások a Moodle- ban. Miről lesz szó? A vizsgáztatás eszközei A tesztekről általában A kérsések útja... Kérdéstípusok – Milyen legyen.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
Interaktív szimuláció Moodle kurzusban T. Nagy Judit, Molnár Tamás Az internet generációs fiatalok és ismeretszerzési szokásaik A mai diákok ismeretszerzési.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
Alcím mintájának szerkesztése Demens lakók képességmegőrző, rehabilitáló programja Evangélikus Diakóniai Otthon Kaposszekcső Kaposszekcső,
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
TANÍTANI… Kinek?Mit? Hogyan ?. Kinek? Egyes szám, harmadik személy…
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
Információ és kommunikáció
Dokumentumok A szerzői jog
Windows Movie Maker.
Az elkészült faliújság értékelése videoklip szerkesztése Windows Movie Maker programmal 10. témakör:
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Sándor-Schmidt Barbara
Előadás másolata:

Multimédiás, interaktív Moodle tesztkérdések Molnár Tamás Gondolkodás típusok vizuális verbális logikai, matematikai mozgási egyéni zenei interperszonális, személyes Interaktív, online környezetben minden hallgató tanulási stílusa szerint tanulhat. Többféle érzékelés => jobb rögzítés

Moodle kérdéstípusok

Moodle plugin – hozzáadható kérdés típus

A tesztkérdések szerkesztése Moodle mp3 lejátszó méretének növelése: in: "moodle/lib/javascript-static.js" "controls.height=25" in: "moodle/filter/mediaplugin/styles.css" ".mediaplugin.mediaplugin_mp3 object { height:25px; }"

Elhúzható jelölők (Drag and drop markers)

Elhúzható jelölők (Drag and drop markers) Szerkesztés: célterületek (különböző formák) feladat

Képre húzás (Drag and drop onto image)

Drag-and-Drop Matching

Freehand Drawing

Elhúzás szövegbe (Drag and drop into text)

PodLL Recording - audió Válasz forma audió (mp3) audió (RTMP/Red5) Videó kép

PodLL Recording -videó

PodLL Recording - kép

Köszönjük a figyelmet!