Kompetenciamérés naplózható adatok alapján

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
GINOP / „Út a munkaerőpiacra" GINOP Ifjúsági Garancia program A Veszprém Megyei Kormányhivatal részprojektjei 2016.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
Zala Megyei Irodája 2015-ben megvalósult programjaink.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
GTSZK Nagy Enikő mentortanár. TÁMOP-4.2.2/B-10/ Záró Konferencia DUNAÚJVÁROSI FŐISKOLA GAZDÁLKODÁSTUDOMÁNYI SZAKMAI KOLLÉGIUM.
SZ Á R NY Szabad Ágyszámok Nyilvántartó Rendszere Bemutató.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Kompetenciamérés naplózható adatok alapján
Projektmenedzsment kompetenciák - hagyományos és agilis megközelítés
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
Ereky István Közjogi Kutatóközpont
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Hallgatói juttatási rendszer
VII. TÉSZTAHÍDÉPÍTŐ VERSENY
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Nemzetközi, nyers és modellezett vízgazdálkodási adatok komplex értékelése idősoros és regionális szempontból Pitlik Marcell (BME), Pitlik László (SZIE)
Tárgy és kurzus hirdetés 2018/19/2
SZAKMAI FOLYÓIRATOK.
Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Gazdaságpolitika 6.ea.
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
bűnügyi főigazgató-helyettes
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
SZIE GTK TTI KFI-csoport
Előadás másolata:

Kompetenciamérés naplózható adatok alapján II. MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN NEMZETKÖZI TUDOMÁNYOS KONFERENCIA A multikulturális matematikája szekció 2016. május 6. Kollár Péter, Dr. Szabó Katalin SZIE GTK TTI kollar.peter@gtk.szie.hu; szabo.katalin@gtk.szie.hu

Előzmények – a projekt célja SZIE GTK TTI K+F+I Csoport és Vezetéstudományi Tanszék Kompetencia mérési módszer kidolgozása Kompetencia profil – „tanúsítvány” KKK Munkaerő-piaci igények

Kísérlet bemutatása Csoportmunkára való alkalmasság Résztvevők: Emberi erőforrások BA, nappali, III. évfolyam 3+2 (2015) 8 (2016) Vezetés és szervezés MSc, nappali, I. évfolyam 1 (2015) Kísérlet helyszíne: MIAU WIKI https://miau.gau.hu/mediawiki/index.php/Csoportmunka_projekt Kísérleti szituáció – feladat: „WIKI” szócikk elkészítése, melynek címe: „Emberi erőforrás menedzsment rendszer” Főszabály: A csoporttagok kizárólag a szócikkhez tartozó „vitalapon” kommunikálhatnak egymással Egyéb interakciós forma nem megengedett

Kompetencia értelmezése Irányultsággal rendelkező „Naplózható” additív viselkedésjegyek

Attribútumok és irányok Egyén Csoport Attribútumok Irányultság Összes karakterszám a szócikken Összes karakterszám a vitalapon Módosítások száma a szócikken Módosítások száma a vitalapon Karakterszám szórása a szócikken 1 Karakterszám szórása a vitalapon Hozzájárulás a csoport teljesítményéhez (szócik) Hozzájárulás a csoport teljesítményéhez (vitalap)

Eredmények I. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport std Egyén (6A) std Egyén (4A) std Xsor 2 1 3 100% 43% 48% Yyaa 99% Yesc 55% 97% Ynyn 5 0% 49% 1% Zzcs 19% Welk 39% 14% Alll 46% Armo 24% Sney 4 75% 62% 4% Crzn 57% Trpa 23% 51% Mnda 17% Hute 28% 66%

Eredmények II. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport std Egyén (6A) std Egyén (4A) std Nana 2 5 4 45% 82% 11% Pfnd 77% 84% Zzss 43% 25% Tttn 80% 86% OsP01 1 7 57% 60% UsK04 30% AkM03 23% 22% VeR02 47% 42% KiB05 52% RiR06 8 3 53% 5% 71% SsK08 39% 63% OsF07 55% JuA12 9 32% 65% IkP11 69%

Eredmények III. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport std Egyén (6A) std Egyén (4A) std ThL16 2 10 5 95% 35% 65% OrZ17 44% 67% ErJ14 15% 59% ApD13 49% 47% BaS15 25% DiZ19 11 6 97% 43% 45% KiL23 19% GyN21 13% 23% BiP22 83% BoN18 89% LyA20 28% 7%

Eredmények IV. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport std Egyén (6A) std Egyén (4A) std KiR26 1 12 5 50% 43% 20% DiS25 2 48% 27% MoK32 0% 37% ‎RiD27 3% 73% ‎ThM24 84% 75% TzP28 13 91% GyN29 59% 100% RiN30 14 45% 82% 95% KiE31 97%

Eredmények V. Létszám Egyéni becslés (6A) Egyéni becslés (4A) Csoport becslés 1 -0,40472 -0,54091 0,159536 0,307113 -0,06618 0,339644

Köszönjük a megtisztelő figyelmet!