ÉFOÉSZ LILIOM NAPKÖZI OTTHON Hódmezővásárhely

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk... Hiányzik egy jól strukturált rendszer.
Advertisements

SZÁMVITEL MSC 2012/2013 SZIGORLATI TÉTELEK Pénzügyi számviteli elemzések.
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
A diákigazolvány igénylés menete TIK Hallgatói CentrumEszterházy Károly Főiskola.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A játékok tanítása, a játékvezetés, játékelméletek
A év értékelése és a év újdonságai
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
SZÁMVITEL.
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
SZÁMVITEL.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
Tematika, bemutatkozás
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
URBANISZTIKA KIHÍVÁSOK Baracsi Viktória dr.
Szombatiskola, mint baráti kör
Lovagi Játékok projekt
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
„Visszapillantó tükörből előre”
Hungarian Testing Board
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Emberi jogi képzés A tananyag és a képzés filozófiája
Készítette: Boros Bence
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Compliance és Corporate Governance
DARUS.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
U8 – U10 célok a szezonra.
Intézmény minőségirányítási programja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
Szigeti-Böröcz Ferenc 2013 November 26, Kecskemét URBACT konferencia
Előadás másolata:

ÉFOÉSZ LILIOM NAPKÖZI OTTHON Hódmezővásárhely ÖNISMERETI FOGLALKOZÁSOK KÉPEKBEN

I. FOGLALKOZÁS 2016. 09. 27. ALAPOZÓ FELADATOK MEGALAKULT A MOSOLY CSAPAT

NÉVJEGYKÁRTYA KÉSZÍTÉS HOGY SZÓLÍTHATUNK? NÉVJEGYKÁRTYA KÉSZÍTÉS LEVEZETŐ JÁTÉK

II. Foglalkozás 2016. 10. 04. Életkori sajátosságok Életkorunkhoz legközelebb álló fotó kiválasztása Életút feladatlap berajzolása

ÉLETKOROKRA JELLEMZŐ TEVÉKENYSÉGEK Mondj egy felnőtt korra jellemző tevékenységet …így közlekedik a baba

III. Foglalkozás 2016. 10.11. Külső tulajdonságok(1) Tornasor, „tükröm- tükröm mondd meg…”

III/2. Foglalkozás 2016. 10. 13. Külső tulajdonságok (2) Szembekötősdi

IV. Foglalkozás 2016. 10. 25. Belső tulajdonságok (1) Mutatkozz be, beszélj magadról Szerepjáték „ a türelmetlen vevő a boltban”

V. Foglalkozás 2016. 10. 27. Belső tulajdonságok (2) Én-kép feladatlap kitöltése …dilemmák…

V. Foglalkozás 2016. 10. 27. Belső tulajdonságok (2) Én-kép feladatlap kitöltése

VI. Foglalkozás 2016. 11. 08. Személyi adatok Milyen igazolványaimon, milyen adataim vannak

VII. Foglalkozás 2016. 11. 10. Személyi adatok (2) Szerepjátékok (hivatali ügyintézés, vak randi)

VIII. Foglalkozás 2016. 11. 15. Programzáró Kerekasztal beszélgetés, értékelés

ÖSSZEGZÉS Az összesen 18 órában lebonyolított önismereti projekt lezárását eredményesnek ítéltük meg. A legtöbb résztvevő esetében pozitív változást tapasztaltunk önértékelésükben, kommunikációjukban, saját tulajdonságaik megismerésében és az önkritika gyakorlásában. A csoportmunkát folyamatos aktivitás és érdeklődés jellemezte, a játékos feladatok sokat segítettek mind a megértésben, mind pedig a jó hangulat megteremtésében. A résztvevő fiataloknál általánosan tapasztalható eredmény, hogy megnyíltak, bátrabban beszéltek önmagukról, a szituációs játékokban mindenki feltalálta magát. Kezdetben nehezen ment a külső és belső tulajdonságok differenciálása, de a program végére ez mindenkinél letisztult. A csoportmunkát mindig nagyon várták a fiatalok, szívesen vettek részt a munkában. A programzárón mindenki megköszönte, hogy részt vehetett a munkában, általános vélekedés az volt, hogy sokat tanultak és tudtak meg önmagukról.

GYAKORLATI TAPASZTALATOK A foglalkozások számát az eredményesség érdekében rugalmasan kell kezelni. Sokat kell ismételni, hogy a megszerzett tudás bevésődjön. Az írásos alapú feladatok nehezítik a megértést, mivel maga az olvasás és szövegértés akadályoztatott. Fontos a játékosság, oldottá teszi a hangulatot. Esetünkben előnyt jelentett, hogy egy összeszokott közösségből állíthattuk össze a csapatot, ahol mindenki, mindenkit jól ismer.