Marcel Cohen fotóművész képeiből

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Canta Nat king Cole: Fascinación Photographs from the internet December 2008 Editor : Ady Biber ©
Advertisements

Egy nap, egy egyetemi tanár, a következő kérdést tette fel hallgatóinak:
A hőáramlás Definíció: Ha a folyadékot vagy gázt egy területen melegítjük, akkor a melegítés hatására kitágul, a sűrűsége kisebb lesz, a kisebb sűrűségű.
 Alap tudnivalók Alap tudnivalók  Az If és a While folyamatábrák Az If és a While folyamatábrák  Probléma Probléma  A while ciklus (általános alak,
Frekvencia. Különböző frekvenciájú szinusz hullámok a lentebbiek magasabb frekvenciájúak.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Dr. puli edit phd egyetemi adjunktus, széchenyi istván egyetem, győr
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Isten Nagy Terve 2 rész: Isten, ma is Teremtő.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Végeselemes modellezés matematikai alapjai
2015. évi, Víz Világnapi „IX. FOTÓPOSZTER PÁLYÁZAT A VÍZRŐL”
angol fizikus, matematikus,csillagász, filozófus és alkimista;
A közigazgatással foglalkozó tudományok
XIV Évközi vasárnapC év
Programozás III. Gyakorlás.
PHP - függvények.
Zanzák (Bokrétás András) Automatikus képváltás.
SZABAD AKARAT Arany Viktor.
FONTOSAK VAGYUNK EGYMÁSNAK...
KRE-AKTÍV motivációs projekt
13. A MELLÉRENDELŐ ÖSSZETETT MONDATOK FAJTÁI
PéPéeS B é k a m e s e PéPéeS
Kovács Gergely Péter Egyszerű lekérdezések
JÓ REGGELT! MA JÓ NAPUNK LESZ !.
Csongor és Tünde és a Varázsfuvola
A történelem legnagyobb személyisége Jézus Krisztus volt.
Gyereknevelési axiómák a Bibliában
Szombatiskola, mint baráti kör
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
„16„Egy kis idő még, és nem láttok engem, de ismét egy kis idő, és megláttok engem.” 17A tanítványai közül egyesek ezt kérdezték egymástól: „Mi az, amit.
Nagy Király, Fenséges Úr, Király Isten Fia,
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
KRÜH - Kolozsvári iroda
Alapfogalmak folytatás Színhőmérséklet és színvisszaadás ellenőrzése
A SZÖSZI És a kvíz.
Kedvenc levelező szoftverem
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Az én házi feladatom volt:
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Szelektív hulladékgyűjtés
Kalickás forgórészű aszinkronmotor csillag-delta indítása
Szoftverrobotok vs biorobotok Bemutatkozik Albert, a vállalati robot
13 tanács egy életre.
Marcel Cohen fotóművész képeiből
csak nektek, csak most, csak úgy unalmamban délután
Mi a Szeretet… Zene: Je pense à toi Elôadja: Richard Abel Kattints.
A történelem legnagyobb személyisége Jézus Krisztus volt.
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
Tárgy és kurzus hirdetés 2018/19/2
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Binomiális fák elmélete
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
SQL jogosultság-kezelés
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
A 2010-es év egy szőlősgazda szemével.
Zsugorkötés Kötés illesztéssel zsugorkötés
Hagyjuk abba a szalmabábok elleni harcot!
Hogyan készítsünk előadást?
Az impulzus tétel alkalmazása (A sekélyvízi hullám terjedése)
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
Amikor Isten a nőt teremtette, késő estig dolgozott a hatodik napon
URBAN LEGEND.
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Interjú Istennel.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
13 tanács egy életre.
Előadás másolata:

Marcel Cohen fotóművész képeiből

Létezik a ROSSZ?

Egy nap, egy egyetemi tanár, a következő kérdést tette fel hallgatóinak:

Az Isten teremtett minden létező dolgot?

Egy bátor diák azt felelte: "Igen, természetesen"

- Tényleg, mindent? - kérdezte a professzor. - Igen, mindent! - válaszolt a diák.

„Akkor az Isten a rosszat is teremtette. Mert a rossz létezik „Akkor az Isten a rosszat is teremtette! Mert a rossz létezik!” – mondta a professzor.

Erre az érvre a diák nem tudott mit mondani, ezért elhallgatott Erre az érvre a diák nem tudott mit mondani, ezért elhallgatott. A tanár elégedett volt, hogy ismét bebizonyította, hogy a hit csak egy mítosz.

Egyszer csak egy másik diák jelentkezett: -“Megenged egy kérdést, professzor úr?” -“Természetesen” - jött azonnal a válasz.

„A hideg létezik?” -”Természetesen!”- válaszolta a professzor. Hiszen maga is tapasztalhatta már, amikor fázott, ugye?

“ Valójában ellent kell mondjak önnek, professzor úr: a hideg nem létezik . A fizika tudománya azt mondja, hogy a hideg a meleg hiánya.

Egy tárgyat akkor tudunk tanulmányozni, ha az hőt bocsát ki magából, a hő által energiát közvetít, amit mérni tudunk.

“Hő nélkül, az említett tárgy képtelen bármit kisugározni “Hő nélkül, az említett tárgy képtelen bármit kisugározni. Az emberek azért alkották meg a hideg fogalmát, hogy kifejezzék a meleg hiányát.”

-”Létezik!”, - mondja a tanár. -“Hát a sötétség, létezik?” - kérdezi a diák. -”Létezik!”, - mondja a tanár.

“Szerintem, nem létezik, uram, - a sötétség a fény hiánya”

A fényt és a fényességet tanulmányozhatjuk, de a sötétséget nem A fényt és a fényességet tanulmányozhatjuk, de a sötétséget nem. Nicholson prizmája megmutatja a különböző színek árnyalatait és a fény visszaverődését a hullámhossz függvényében.

A sötétség, az egy általunk létrehozott kifejezés, amivel a fény hiányát magyarázzuk.

A diák még megkérdezte: “És a rossz, professzor úr, a rossz létezik?”

„Az Isten nem teremtette a rosszat „Az Isten nem teremtette a rosszat. A rossz, Isten hiánya az emberek szívében, a szeretet, az emberség és a hit hiánya. A szeretet és a hit olyanok mint a fény és a meleg. Léteznek. Hiányuk hozza létre a rosszat.”

Most a tanár hallgatott.

A diákot úgy hívták, hogy : ALBERT EINSTEIN VÉGE