Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Advertisements

Matematika kompetencia
„Ezt egy életen át kell játszani”
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az országos mérések megújult rendszere
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Középpontban a fejlődés
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
A szövegértési feladatok összeállítása
A szövegértési feladatok összeállítása
Kompetensek lettünk? június 27..
Kaposvári Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskola
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Gyermekvilág régen és ma
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az országos mérések megújult rendszere
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
Szakmai képzés A 9-10 évfolyam Pályaorientációs osztály 10. évfolyamot végzett tanulók számára (2 év) bolti eladó  élelmiszer- és vegyiáru- eladó  ruházati.
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Nemzeti Köznevelési Portál
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Szociális kompetencia
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Kompetencia alapú szakoktatás
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola Kaposvár

A KOMPETENCIA-MÉRÉS EREDMÉNYEINEK FELHASZNÁLÁSA

MÉRÉSBEN RÉSZT VEVŐ OSZTÁLYOK osztályok száma mért osztályok száma mért tanulók száma 2006 36 7 139 2007 33 11 287

Összehasonlítás az országos átlaggal

Akiket tájékoztattunk az eredményekről Diákokat Szülőket Egy osztályban tanító kollégákat Mentorokat (Út a szakmához) Tantestületet

Visszajelzések a szülőktől jónak tartom a mérést…. képet kaptam a tudásáról meg tudjuk beszélni a hiánypótlást ráismertem a fiamra tükrözi a gyermekem hozzáállását következtetéseket tudok levonni… köszönetet mondok a tesztekért…

Visszajelzések a tanulóktól Ráébresztett, hogy valójában milyen vagyok. Rájöttem, hogy teljes mértékben igaz. Segített felismerni a hiányosságaimat. Van amivel egyetértek. Nem vagyok rosszabb a többinél. Nem is tudtam, hogy ez a szabálykövetés. Mire jó ez nekem?

Pedagógusi visszajelzések A feladatlappal együtt kellene vizsgálni az értékelést. (nem írt,vagy rosszat írt) Minden értékelés tartalmazza az elérhető pontszámot, amihez viszonyítani lehet a tanulói eredményt. Túl sok információt tartalmazott a kiértékelés és a szülőknek nehéz volt véleményt alkotni. Jónak tartjuk a szociális kompetenciában az összegző értékelést.

Mit fejlesztünk? Kiemelten: a szövegértést a kommunikációs készséget a lényegkiemelést Az eredményekből kiindulva: a szabálykövetést

És hogyan fejlesztjük? Változatos pedagógiai módszerekkel Heterogén csoportok kialakításával Szituációs játékokkal Projekt munkával Differenciált foglalkozással Pozitív értékeléssel