A Nagykunsági Árapasztó Tározó projekt kommunikációja
Az ajánlati felhívás Jól átgondolt elvárás rendszer Néhány ponton bizonytalan eredménnyel kecsegtető elvárások (Érmepréselő automata, Webkamera) A megközelítés alaposan előkészített munka, a korábbi PR elemek pontos feltüntetése Probléma: Talán túlzott pályázói kötöttség - kötelező elemek – nincs igazán lehetőség új eszközök becsatornázására Összességében: a tervezett kommunikáció szakmailag jól megalapozott, feltehetően eléri majd célját!
Kapcsolat a Megbízóval Nincs szükség a gyakori találkozásra Folyamatos írásbeliség Szükség esetén gyors egyeztetés - hatékony folyamat A jóváhagyás folyamata: Minisztérium, VKKI és szakmai vonal – a magánszektor számára esetenként lassú
Alkalmazott fő eszközök Lakossági fórumok Csak néhány hangadó, vagy be kell vonni a helyi közmunkásokat Programiroda helyi térségfejlesztésben érdekelt civil szervezettel összefogva – eredményesebb lehet
Alkalmazott fő eszközök Szóróanyagok, hírlevelek www.nagykunsagitarozo.hu
Alkalmazott fő eszközök Médiatréning - A magyar média A nagykunsági projekt Interjúk + értékelés Témakidolgozás Kríziskommunikáció Sajtótájékoztató Q&A - Folyamatos bővítés Lakossági fórumok Médiatréning Programiroda
Problémás pontok Tájgazdálkodás váltás Alacsony hajlandóság a változásra Turisztikai lehetőségek Nincs valós turisztikai potenciál a térségben Infrastruktúrafejlesztés A tiszaroffi bad practice
A közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás
Következtetések Alacsony helyi érdeklődés Kevesen érintettek valóban a beruházás által A szóbeszéd és a helyi média hatékony (ez összefügg) Negatív érzelmek (Tiszaroff) Fontos a folyamatos és „igaz” kommunikáció Egyszerű nyelvezet javasolt
Köszönjük a figyelmet!
A közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás
A közvélemény kutatás