Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Advertisements

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
AZ ÉSZAK ALFÖLDI RÉGIÓ EGÉSZSÉGÜGYI HELYZETÉRŐL Az idősek egészségéért Előadó: Váradi Jánosné.
A sport és határterületei szakirodalmának keresése könyvtári katalógusokban Pándi Dóra TE könyvtáros.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Az Akadémiai Kiadó szolgáltatásai a kutató és betegellátó orvosok számára Akadémiai Kiadó Zrt. dr. Bencsik Péter INFORMATIO SCIENTIFICA – INFORMATIO MEDICATA.
Hogyan készüljünk a francia nyelvi érettségi változásaira?
LT01-KA OER Megjelenés Jó és Rossz tervezés Universidade Aberta Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi.
Curie család Készítette: Prumek Zsanett. Marie Curie   Lengyel származású  Egyedüliként a két Nobel díjat is elnyerő tudós asszony kezdett.
Literacy és a felhasználói tudatosság Infokommunikációs Szakmai Nap „ A demokratikus civilizációk csak akkor maradnak fenn, ha a képnyelv nem hipnózisba.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
Mátay Mónika: A gyermek mint olvasó: történeti aspektus VIII. Nemzetközi Média Konferencia Balatonalmádi,
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
9. rész. Egészséges táplálkozás 9.1. Kalóriaszükséglet Klikk a folytatáshoz.
Esettanulmány: egy inf. rendszer adatszerkezetének kialakítása ● Könyvtári adatbázis: ● Könyvek adatai: leltári szám, jelzet, szerző, cím, kiadás, ár,
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
Gazdasági jog III. Előadás Általános szabályok A Gt. általános része.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Mercedes-Benz-Iskola
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Tizenéveseknek szóló honlapok
Üzleti modell központú fejlesztés
Egészség az interneten
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
MKSZ Kongresszus Siófok 2017
TÁJÉKOZTATÓ BÁCS-KISKUN MEGYEI CIGÁNYSÁGRÓL
NEMZETI SZOCIÁLPOLITIKAI KONCEPCIÓ 2011
2. előadás Viszonyszámok
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Az Internet megismerése
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Vízkeresők csoport: Beke Szabolcs Bojtor Cintia Hegedüs András
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
A magyar társadalom a népszámlálás tükrében
Civil szervezetek tapasztalatai a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében Dr. Nagy Márta Eger.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
KATRIN 2D DWG SZIMBÓLUMOK ÉS GDL KÖNYVTÁR
Innovációs képesség és jólét összefüggései
XI. Ördöglakat találkozó
A rendszeres gyógyszerszedők aránya %
Adler Judit Az ágazati létszám struktúra alakulása 2015-ig
Sinkó sára katalin Mérnökinformatikus hallgató
Számítógépes vírusok.
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Hallgatói juttatási rendszer
Vidéki Nők és a Média szeptember 7..
Cukorbetegség (diabétesz)
Programjaink fizikából a es tanévben
Információs pont értékelése
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
jjjjj MINISZTERELNÖKSÉG
Új nemzedék győri közösségi tér (Rómer ház)
A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot Korosztályok lapolvasási szokásai a számok tükrében

Minden korosztály olvas újságokat, magazinokat, nem is keveset A lapolvasók aránya stabilan 70% felett van minden korosztályban A lapolvasók átlagosan közel négy lapnak olvasták az utolsó számát Az emberek éves laprepertoárja kb 10 lapot tartalmaz

Lapolvasók aránya a különböző korosztályokban (valamilyen lapot olvasott a megjelenési perióduson belül) Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Médiatípusok használóinak arány a különböző korosztályokban Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Megjelenési perióduson belül átlagosan olvasott lapok száma a különböző korosztályokban Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Egy éven belül átlagosan olvasott lapok száma a különböző korosztályokban Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

A fiatal korosztályok tipikus lapjai 15-19 évesek 20-29 évesek Ingyenes programmagazinok (34%) Ingyenes programmagazinok (36%) Ifjúsági lapok (22%) Sztármagazinok (22%) Férfi, sport, számítástechnikai lapok (21%) Férfi, sport, számítástechnikai lapok (18%) Sztármagazinok (20%) Női glossyk, magazinok (14%) Női glossyk, magazinok (16%) Autó-motor magazinok (9%) Lakberendezési magazinok (7%) Szabadidő, ismeretterjesztő magazinok (7%) Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011 Bázis: legalább egy lapot olvasók

A fiatal lapolvasók érdeklődési körei - 15-19 évesek 20-29 évesek Mozi, filmek (93%) Könnyűzene (85%) Könnyűzene (88%) Mozi, filmek (85%) Ruhák, divat (80%) Ruhák, divat (71%) Hírek magyar sztárokról (78%) Utazás, nyaralás (67%) Hírek külföldi sztárokról (76%) Hírek magyar sztárokról (65%) Számítástechnika, szórakoztató elektronika (68%) Programajánló (64%) Hírek külföldi sztárokról (62%) Programajánló (67%) Számítástechnika, szórakoztató elektronika (60%) Szépségápolás (65%) Szépségápolás (59%) Sport (65%) Családi élet, párkapcsolat (59%) Horoszkóp (55%) Sport (57%) Egészséges életmód (54%) Oktatás (51%) Erotika, szexualitás (52%) Forrás: Nemzeti Olvasottság Kutatás - NOK 2011

Köszönöm a figyelmüket! További információ: adel.gyori@millwardbrown.com