Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Advertisements

„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
Jó gyakorlatok óvodánkban
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Fejlesztési koncepció
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
Pedagógiai szakszolgálat
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
AZ ISKOLA.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
1 A évi kistérségi közszolgáltatás-szervezés és ellátás Budaörs Kistérség Többcélú Társulása január 30.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
NEVELÉSI TANÁCSADÓ munkatársai.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
SNI gyerekek az iskolában (1.) A sajátos nevelési igény
A PROTOKOLLOK SZEREPE A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATI FELADATOK ELLÁTÁSÁNAK TÁMOGATÁSÁBAN (TÁMOP B) Szitó Imre fejlesztéskoordinátor, főmunkatárs EDUCATIO.
Információs nap szeptember 8..
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok 2. N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta március 22.
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
A szakszolgálatok működése, távlatok. Kezdet 1800-as évek: Első gyógypedagógiai intézmények 1899: Psychophysikai Laboratórium 1900: Gyógypedagógiai tanárképzés.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat munkaterve a 2016/2017. tanévre Szolnok, szeptember 01. Csibi Enik ő f ő igazgató.
Nagyné Heidenwolf Erzsébet Hallássérült gyermekek integrált oktatásának segítése.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
II. Kerületi PSZSZ Honfiné Nagy Andrea Gál Nóra
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Év végi értekezlet.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Vezetői célok és feladatok
2018/2019 tanév.
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Kisgyermekes Anyukáknak, Apukáknak
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3.

Munkaközösség neve: Konduktív nevelés Munkaközösség vezetője: Pistai-Király Erika A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 második félévében: Az utazó konduktori hálózat megismerése – a vezető beszámolója Hospitálás egy konduktív óvodában Mit tehetünk a kiégés ellen? Konkrét segítségnyújtás a kollégáknak a pályán maradáshoz – meghívott előadó

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 második félévében: Megbeszélés a Pető Intézet Pedagógiai Intézetének munkatársaival / Mátyásiné Kis Ágnessel és Makk Ádámmal / A konduktív pedagógia létjogosultsága a szakszolgálatban. Mi a munkamegosztás a Pető és a szakszolgálatok között? Ki és hogyan láthatja el az SNI-s gyerekeket? Milyen lehetőség van a konduktív fejlesztés és a konduktor által vezetett mozgásfejlesztés vonatkozásában? A konduktor kompetencia határai és viszonya a korai fejlesztéshez. 2017.03.29. Hospitálás a Maci Óvodában – Jászberényben 2017.05.18. Újratervezés: konduktori mindennapjaink - újratöltés: erőforrásaink - workshop Palotai Krisztina mentálhigiénés szakember vezetésével

A munkaközösség legfontosabb nehézségei a 2016/2017 második félévében: A fent említett kérdésekre keressük és várjuk a választ a PMPSZ szakmai vezetősége felől Nincs egység az egyes tagintézményekben a konduktív ellátást illetően.

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Milyen szakfeladatban jelenjen meg a gyerek? Koraiban, konduktívban, vagy mindkettőben a 0 évtől az oviba lépésig.

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások a 2016/2017 második félévében, amennyiben vannak:

A 2017/2018 tanév tervezési feladatához kapcsolódó javaslatok, célok: Egység szakmai kérdésekben, - ami a konduktív ellátást illeti – az egyes tagintézményekben. A konduktor végzettség adjon lehetőséget a Központi idegrendszeri sérülés mellett a többségében idegrendszer éretlen gyermekek mozgásfejlesztésére

Köszönöm a figyelmet!