KOMPLEX TERMÉSZETVÉDELMI GYAKORLATOK TEREPEN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2008 Versenyképesség Minőség Boldogulás Menner Ákos.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
AZ OEFI TÁMOP / SZÁMÚ ”EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI SZAKMAI HÁLÓZAT LÉTREHOZÁSA” CÍMŰ KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJE FELADATAI
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A BKIK Oktatási Igazgatóságának és Oktatási Nonprofit Kft-jének feladatai.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
INTERREG IIIA Szlovénia-Magyarország-Horvátország Szomszédsági Program A projekt a Szlovénia-Magyarország-Horvátország Szomszédsági Programban,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Beszámoló összeállítása Kérdések – feladatok. 2 Bevezetés A törvényi változások alkalmazása Elmélet – gyakorlat közötti összhang megteremtése Mérlegcsoportok.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A szakiskolák aktuális problémái
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Projekttevékenységek:
Üdvözöljük Önöket a bemutatóján
A MTVSZ és a Pro Natura együttműködésének erősítése a biológiai sokféleség megőrzésének területén március 1. – május cél: Kölcsönös tudásnövelés,
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Dr. Kovács László Főtitkár
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Készítette: Körmendy Éva, Bartók Tamásné előadásának felhasználásával
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Magyarország: logisztikai központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
szakmai referens, országos versenyszervező
KRE-AKTÍV motivációs projekt
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
Motiváció a börtönoktatásban
Beszállítói EBK Fórum Zalai Finomító
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
„Adjunk esélyt mindenkinek
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Kezdetek Iskolánk 1987-ben került átadásra. Tehetséggondozás folyt:
AGRION Vállalkozásfejlesztő Iroda
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Kétszintű érettségi vizsga
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése Az értékelési szempontok.
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Programjaink fizikából a es tanévben
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné
A pályafutás fő állomásai
beruházás-tervezési ABCD
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

KOMPLEX TERMÉSZETVÉDELMI GYAKORLATOK TEREPEN KÉSZÍTETTE: SZALKAY CSILLA BIOLÓGIA TANÁR PETRIK LAJOS SZAKKÖZÉPISKOLA

Az előadás felépítése Komplexitás jelentősége, feltételei Kezdetek Egy sikeresen lezajlott projekt Jelen – versenyfelkészítés és TÁMOP projekt

A komplexitás feltételei Elemzés, értékelés képessége Tárgyi tudás KOMPLEXITÁS Problémafelvetés képessége Gyakorlati tudás, kivitelezés képessége „Érdeklődés” Elméleti oktatás (csoportmunka) Tárgyi feltételek Együttműködés

Terepgyakorlat megvalósításának lépcsői ELMÉLETI MEGVALÓSÍTÁS SZERVEZÉS, ESZKÖZÖK BESZERZÉSE MEGVALÓSULÁS „ÖTLET”

Kezdetek Helyszín: Tündérszikla 2008.04. Cél: Növényhatározás Kiadott feladatlap alapján Talajtani következtetés