Mi a HIBÁS a kampányolás régi iskolája? Mindenki imádta őket, amikor 2010 körül megjelentek Sablonok, ajánlat segítség, minták - gyakorlatiasság! Könnyű: 5-10 emailből állt csak Nézz rá a naptáradra: idősotthonban a helyük már…
PARADIGMA váltás történt: Kereslet Kínálat Információhiány Információ túltengés Jobb ajánlat Bizalom Tűrés Váltás
Régen Ma Okostelefon az ágy mellett, tablet a kanapén, laptop az íróasztalon Örültem, ha egy email néven szólított... Örültem, ha kaptam egy "hírlevelet", amiben volt néhány sor az adott cég aktuális életéről BÁRMIT megtudok 3 perc alatt YouTube videósok legintimebb pillanatait nézem meg a videóban Kiváltságosnak, megtisztelőnek éreztem, ha emailt kaptam
VÁLTANI KELL! Sokan használják A vevő megváltozott, a világ megváltozott! Sokan használják VÁLTANI KELL!
Ezen felül, mik az aktuális kampányproblémák, amiket kezelned kell? Felsőbb küldetés hiánya Dögunalom és szintetikusság Görcsös eladni akarás Összecsapottság
#1 KAMPÁNYBETEGSÉG: Dögunalom és szintetikusság Miért vagy Te unalmas, mint a kampány "rendezője"? Az emberek életízű dolgokra vágynak, nem rideg cégekre
#1 KAMPÁNYBETEGSÉG: Dögunalom és szintetikusság Miért unalmas a kampányod felépítése, tartalma, ígérete? Emlékeznek egyáltalán a korábbi kampányaidra? Volt nevük? Volt arculatuk, logójuk, be voltak harangozva?
#2 KAMPÁNYBETEGSÉG: Görcsös eladni akarás Nyilván a végső cél a bevétel De vajon ki le tudod-e venni ezt a szemüveget? Tanít-e a kampány kommunikációd, a sales emailed? Vagy csak „cseszegető” sorozatot írtál? Ha tanítanál, akkor elérhetnéd, hogy mire a kasszához fárad a vevő, úgy érezze, a jogos tartozását törleszti feléd, fájó pénzköltés helyett ;)
#3 KAMPÁNYBETEGSÉG: Összecsapottság Igen, a legtöbb hazai cég kampánya összecsapott, aláírjuk. De Téged pont ez kellene megkülönböztessen: átgondolt tartalmak, logikailag összefüggően, egymás után igazán értékes, máshol nem elérhető tartalom normális arculat, logó, színek rendes videó, megtervezett élő szereplés "Akár elhiszed, hogy meg tudod csinálni, akár nem, igazad lesz."
#4 KAMPÁNYBETEGSÉG: Felsőbb küldetés hiánya Ahogy megalapozod az anyagi stabilitásod, úgy egyre fontosabb, hogy küldetésed legyen. Ha hetekig zeng a listád valami miatt, MOND EL, hogy MIÉRT csinálod (és nem, nem a pénzért!)
Hogyan építsd fel azt az újfajta kampányt, ami már alapból immunis a fenti kampánybetegségekre? Hamarosan….