A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A nevelési tanácsadók szerepe a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos organikus okra vissza nem vezethető rendellenessége.
Advertisements

A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Méltányossági elvek a közoktatásban
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Szervezeti kultúra A szervezeti kultúrát meghatározó kategóriák
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Kompetensek lettünk? június 27..
A szaktanácsadó segítő szerepe
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
A beiskolázás előkészítése
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Pedagógus értékelési rendszer
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
DARUS a gyermekekért.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Bemeneti kompetencia mérés
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Általános iskola eredménye, értékelése
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Felvételi a középfokú iskolákban a 2014/2015. tanévben
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai a Szabómester Szakképző Iskola Gyógypedagógiai Intézményi Egységében Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai Iskolai életképek Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai Statisztika 4 db 9. osztályból 2 db 9. osztály 2 db 10. osztályból 2 (3) db 10. osztály 81 tanulóból (összlétszám) 47 tanuló (58 %) 64 tanulóból (SZFP) 47 tanuló (73,4 %) Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Visszajelzések a mérésről általában negatív (unom, nem értem, nehéz, jegyre megy?) Tanulói általában pozitív (jó alap, lehet rá építeni) Pedagógusi semleges (kötelező iskolai feladat, minimális visszajelzés) Szülői Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Tanulók - visszajelzések Személyre szóló megbeszélés, magyarázat (osztályfőnöki órán) Érdektelenség Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Tantestület - visszajelzések Osztályfőnökök kézhez kapták megismertetés, feldolgozás (saját tantárgynál) Habilitációs tanár megkapta feldolgozás, fejlesztő feladatok összeállítása 9.-10. osztályban tanítók megismerhették Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Szülők - visszajelzések Értékelő lapokat megnézhették, elvihették Értelmezési gondok Néhányan jeleztek vissza Meglepődtek gyermekük gyenge eredményén Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Jó a visszajelzésekben Formailag megfelelő, könnyen áttekinthető Fejlesztendő területeket jelöl meg Konkrét javaslatokat tesz Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Rossz a visszajelzésekben Nem SNI-s diákok értelmi színvonalához igazított (feladatsor, visszajelzés) Nincs megfelelően differenciálva Sablonos Néhány javaslat nehezen megvalósítható (nálunk) Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai Fejlesztések Korrekciós órán - egyénileg (értő olvasás, helyesírás, vázlatkészítés, lényegkiemelés) Habilitációs órán – kis csoportban (kreativitás, térlátás, önbizalom-önismeret fejlesztés, szituációs gyakorlatok) Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai Fejlesztések Osztályfőnöki órán – csoportban (információk értelmezése, szóbeli szövegalkotás) Projektekben, tanórákon (feladatok elosztása, párok, csoportok alkotása gyakran fejlesztendő területek szerint) Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Javaslatok - visszajelzések Egyszerűbb szövegezés Megvalósítható javaslat „Kis Pistinek” is Szélesebb értékelési szövegválaszték Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..

Kellemes Húsvéti Ünnepeket! Nyíregyháza, Kompetenciamérés tapasztalatai 2008. március 19..