Készítette: Lőrincz Ágota óvodapedagógus Rákosmenti Csicsergő Óvoda
INFORMÁCIÓS KULTÚRA KIALAKÍTÁSA
Számítógép Nyomtató Fényképezőgép Diktafon Laptop Tablet Magnó Robotméhecske Interaktív tábla
Az informatika megjelenése A folyosón elhelyezzük az épület térképét, piktogramokkal jelöljük a fontosabb helyiségeket
Az informatika megjelenése Piktogramokkal jelöljük a a fontosabb tevékenységek sorrendiségét
Az informatika megjelenése Piktogramokkal jelöljük a a fontosabb tevékenységek sorrendiségét
Az informatika megjelenése Piktogramokkal jelöljük a a fontosabb tevékenységek sorrendiségét
Az informatika megjelenése Könyvtársarkot alakítunk ki.
Az informatika megjelenése Piktogramokkal jelöljük a játékeszközök helyét a csoportszobában
Az informatika megjelenése Táblák
Az informatika megjelenése Táblák
Ezek a játékos tevékenységek játék élménye mellett fejlesztik a gyermekek személyes kompetenciáit, bővítik ismereteit, megmozgatják a fantáziát. Elősegítik: az észlelés, az értelmi képességek, problémamegoldó gondolkodás, téri orientáció, finommotorika, szem-kéz koordináció, kreativitás fejlődését.
A megtapasztalás, a cselekedtetés, az azonnali visszajelzés erősítik a tudástartalom elmélyülését, miközben fejlődik: a gyermekek figyelme, megfigyelőképessége, összpontosításra való képessége, emlékezete, kitartása, önállósága, erősödnek a gyermekek kommunikációs kapcsolatai, fejlődik beszéd- és kifejezőkészségük, bővül passzív és aktív szókincsük.
Internet lehetőségei Szülőkkel való kapcsolattartás, szemléletformálás
Köszönöm a figyelmet!