Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
1 (törvényi, rendeleti szabályozás) Molnárné Ditzendy Judit főigazgató helyettes.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
A BKIK Oktatási Igazgatóságának és Oktatási Nonprofit Kft-jének feladatai.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Az összeállítás szempontjai Lakóegységek Lakócentrum Lakóközösségek Tea-ház.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Speciális célcsoportok a szakmai protokollban
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Működését meghatározó törvények,rendeletek
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kispálné Horváth Mária
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A család – és gyermekjóléti szolgálatok rögös útjai
1993-as közoktatási törvény
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Szociális ellátást igénybevevők szükségletei – és szolgáltatásai
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
A gyermeki jogok érvényesítése
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
BTMN.
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Iskolai szociális segítő
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3.

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 második félévében: Aktuális kérdések Feladatellátáshoz tartozó dokumentáció Esetmegbeszélés, tapasztalatok átadása

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 második félévében: Esetmegbeszélés Jogszabály változás (szakvélemény)

A munkaközösség legfontosabb nehézségei a 2016/2017 második félévében: Hiányosak a higiéniai feltételek ,kevés helyen kielégítőek a tárgyi feltételek Nem biztosított a szakember ellátottság az igényekhez képest A korai fejlesztésből a továbbgondozás, halmozottan sérült gyermekeknek nem megoldott Sokféle terápia, módszer nem elérhető a családok számára a szakszolgálatoknál

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Speciális erre az életkorra vonatkozó képzések,és finanszírozása A korai témában induló posztgraduális egyetemi képzéseket elfogadása szakvizsga helyett. Gond, hogy nevelőszülőnél nevelkedő gyermeknél a gyám a törvényes képviselő aki nem mindig elérhető. Tárgyi feltételek biztosítása Szakember lefedettség megoldása Nevelési tanácsadás illeszkedése a korai fejlesztéshez (6-12 alkalom) Szakértői bizottsági tevékenység illeszkedése a korai fejlesztéshez (18 hó alatt)

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások a 2016/2017 második félévében, amennyiben vannak: Az Nkt. 18. § (2) bekezdés a) pontja szerinti gyógypedagógiai tanácsadás, korai fejlesztés, oktatás és gondozás (a továbbiakban: korai fejlesztés és gondozás) feladata a komplex koragyermekkori prevenció, tanácsadás és fejlesztés, az ellátásra való jogosultság megállapításának időpontjától kezdődően a gyermek fejlődésének elősegítése, a család kompetenciáinak erősítése, a gyermek és a család társadalmi inklúziójának támogatása érdekében. A korai fejlesztés és gondozás tevékenységei a komplex gyógypedagógiai, konduktív pedagógiai tanácsadás, a kognitív, a szociális, a kommunikációs és a nyelvi készségek fejlesztése, a mozgásfejlesztés és a pszichológiai segítségnyújtás. (7a)13 Intenzív ellátás a gyermek - a szülő gondozásba történő aktív bevonásával megvalósított - összefüggő, bentlakásos korai fejlesztése és gondozása, amelynek időtartama legalább egy, legfeljebb három hét. A (6) bekezdésben meghatározott időkeret teljesítése szempontjából egy hét intenzív ellátás hat hét általános szabályok szerinti fejlesztésnek felel meg. A bentlakás feltételeit a gyermek és a szülő számára az intenzív ellátást végző intézmény biztosítja.

A 2017/2018 tanév tervezési feladatához kapcsolódó javaslatok, célok: Dokumentumok egyesítése Vizsgálati módszerek átbeszélése Intézménylátogatás Védőnő meghívása

Köszönöm a figyelmet!