Hogyan mérjük a content marketinget?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
Pécs Megyei Jogú Város Ifjúságpolitikai Koncepciója és Cselekvési Terve „Csellengő fiatalok” - Az ifjúságpolitika komplexitása – 2007.március
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
„A golyóálló vezető” A vezetői munka hatékonyságának fejlesztése Dr. Petőné Ködmön Anikó Kreatív Kommunikáció Oktató és Szolgáltató Bt. 06/
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
RÖVIDEN A GERILLAMARKETINGRŐL Dr. Orosdy Béla Pécs, január 29.
KREATÍVIPAR: NAGYPÁLYÁN Szepesi Balázs Stratégiai igazgató.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
1 VIII. VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL A KIVITELEZÉSIG VASÚTI PÁLYÁS MÉRNÖKTOVÁBBKÉPZŐ Magyar Mérnöki Kamara Budapest, EU támogatású projektek.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A KAMAFIP szoftver alkalmazása Dr. Kárpáti László, CSc., MBA California Consulting Bt
Sajtó és szabadság: a médiairányítás a 20. századi Magyarországon
Internet tudományos használata
Epidemiológiai Felügyeleti Rendszer és Informatikai Rendszer
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
A nemzetközi üzleti élet etikája
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
MKSZ Kongresszus Siófok 2017
Kőszegi Forrás- Kőszeg
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Kollaboratív Marketing
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
Egészségügyi Menedzserképző Központ
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Haemokultúra számának alakulása a BMKK Pándy Kálmán Tagkórházban
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Szervezetfejlesztés II. előadás
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Kommunikációs kampánytervezés
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 9. előadás
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Tevékenységünk Célunk P92rdi Kft - p92rdi.hu Kutatás (Research)
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
Pénzügyi kontrolling bemutatása
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Kommunikációs kampánytervezés
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az „Egyetlen PPG” vagyunk
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Stratégiai gondolkodás
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Hogyan mérjük a content marketinget?

Mit mérjünk? Exposure Effectiveness

Mit mérjünk?

Hatásból hatékonyság, a hatékonyság mérése “Involvement” Kreatív ötlet, a márka karakterisztikájához Kreatív ötlet/ az üzenet involválja a közönséget “Motivation” Márkaépítés/ fogyasztói kapcsolat (engagement)

Fogyasztói reakciók a kommunikációra (hirdetésre) Vágyott pozicionálás Fogyasztói előnyök Kivitelezési keretek akció helyzet Az üzenet kulcselemek attribúciók Involvement Jelentéstulajdonítás a hangulatoknak, szimbólumoknak Relevancia “ez teljesen olyan, ahogyan érzek” Motiváció Jó érzések a márkával kapcsolatosan Pozitív érzés

Effectiveness: az integrált kommunikáció célja a márkaérték fejlesztése és építése Sales promotion Advertising Message Element Events & experiences Involvement With Ad PR & publicity Marketing Communication Program Executional Framework Interactive marketing Relevance WOM marketing Personal selling Motivation DM Desired Positioning

Word of Mouse Új fogyasztói szerep - Az új fogyasztóknak jobb, nagyobb mértékű és gyorsabb hozzáférésük van az információkhoz A fogyasztói hálózatok megfordítják a klasszikus, tömegmarketing típusú kommunikációt, interaktívvá és demokratikussá téve azt Az üzleti szükségesség a vállalatokat a fogyasztókkal való interakcióra készteti a közös alkotásból (co-creation) való hozzáadott érték és/vagy versenyelőny elérése érdekében (C. K. Prahalad és Venkatran Ramaswamy)

A fogyasztók, akik a márkáról beszélnek yes Experience based detractors Experience based promoters no Secondhand detractors Secondhand promoters negtive positive Tell us why Tell more people Experience Find. Listen. Protect Try the product Opinion

Szájreklám - túl a hagyományos médián… Influentials are those who claim a large amount of knowledge about a category, talk to many different people about that category and say that they are very likely to be able to convince others of their opinions in relation to that category. fejfájás-, fájdalom-, lázcsillapító, görcsoldó vitaminok, roboráló szerek

Szájreklám - túl a hagyományos médián… Influentials are those who claim a large amount of knowledge about a category, talk to many different people about that category and say that they are very likely to be able to convince others of their opinions in relation to that category. fejfájás-, fájdalom-, lázcsillapító, görcsoldó vitaminok, roborláó szerek

Közösségi oldalon megosztottam egy reklámot… Influentials are those who claim a large amount of knowledge about a category, talk to many different people about that category and say that they are very likely to be able to convince others of their opinions in relation to that category. fejfájás-, fájdalom-, lázcsillapító, görcsoldó vitaminok, roborláó szerek

Content marketing számokban 88% alkalmaz Content marketinget 30% tartja hatékonynak 44% nyilatkozott úgy, hogy a cégében miként definiálható egyértelműen a content marketing kapcsán a siker és hatékonyság 32% esetében van előre eltervezett, dokumentált contemt marketing stratégia 48% nyilatkozott úgy, hogy nem dokumentált content marketing stratégiája van 36% hetente tart meetinget az aktuális content marketing tevékenység kapcsán Forrás: Content Marketing Institute and MarketingProfs 2016 Benchmarks, Budgets and Trends-North America

Esettanulmány

„Csináljunk egy kampányt” helyett „értsük meg a piacot, mielőtt kampányt csinálunk” – az esettanulmány számokban Optum egészségügyi- és innovációs cég Célcsoport meghatározása: egy szűk, speciális közönség; 40-60 ezer fő, akiknél benne van a pakliban az, hogy kórházba jutnak a következő hat hónap során Kiinduló alap egy átfogó B2B kutatás; gyógyszerészeti, egészségügyi intézmény menedzserekkel, pénzügyi vezetőkkel, vezérigazgatókkal Eredmény: egy kevésbé tudományos, ellenben könnyen és gyorsan érthető és használható megoldásra van szükség A content alapja egy E-book Másodlagos támogatás: blog social media banner hirdetés pay-per-click hirdetések podcasts

Eredmények A kampány 18 hónapja alatt ezer egyedi tartalmat készítettek Kilenc millió egyedi látogató 8500 letöltés 250%-kal meghaladták a kampány előtti terveket Folyamatos finomítások, többféle mutációt (kép, szöveg stb.) tesztelnek élesben a micro-kampányok során

Köszönjük figyelmét! Kapcsolattartó: Perjés Tamás +36 20 2147466 tamas.perjes@tns-hoffmann.hu