Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
Szinkronizált multiplatform élmények
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
Közönségkapcsolatok (PR)
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Sponsorare necesse est
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET. … és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
A közösségi részvétel lehetőségei Elméleti modellek, gyakorlati példák Csíkszereda, november 28. Kósa András László Közéletre Nevelésért Alapítvány.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Okos városok – buta márkák?!
Az online marketing legújabb generációja
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Kommunikációs kampánytervezés
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből
3. osztályban.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,

Elvárások Marketing – MS, SOV, loyalty etc. 360 fokos kampány Integrált kampány Delegalábblegyenpicionlinelába kampány (fészbuk proritás) Vállalati kommunikáció – Vállalati imidzs Brand kommunikáció segítse, de legalábbis ne ártson a vállalati márkának HR – Dolgozói elégedettség, lojalitás Vezér – Profit – Maximizing stakeholders value – Mindenki Mindenkivel

Hogyan? Marketing – Marketing ügynökség – Kutató ügynökség – Kreatív ügynökség – Rendezvény ügynökség – On-line ügynökség – PR ügynökség – Média ügynökség Vállalati kommunikáció – PR ügynökség – Kreatív ügynökség (sokszor más, mint a marketing esetében) – Public Affairs ügynökség HR – HR fejlesztő ügynökség – HR kommunikációs ügynökség Vezér – Bölcsek

Mit jelent mindez a fogyasztó számára?

Hol legyen a termék PR? Hol legyen a PR?? Paul Garrison után szabadon: a PR túl értékes ahhoz, hogy csak a PR-esek csinálják – Jó-jó, de akkor is egy szakma Fontos: definiálni, hogy mi a PR, mi a hatásköre! Amit én eddig testközelből megéltem – PR a vezérigazgató közvetlen hatáskörében – PR a corporate csapatnál – PR a marketingnél, brandeknél – PR külön, mindenkinek szolgáltat – Még nem éltem át: PR a HR-esnél

(Termék) PR a brandeknél PR a marketing mix része Büdzsé: ami marad, az PR PR mérhetőség! – Nem cikk szám, nem lájkok száma, hanem sales! PR szakértelem? – Szinte sosem PR szakember – „Isteni” találkozás: marketing manager vs. újságíró PR ügynökség választás problémája Lead ügynökség – Kreatívval már jó viszony, azt ismeri

(Termék) PR a corporate csapatnál Általában szakértő ember vagy csapat Limitáltabb tudás a termékekről Integrált kampány?? Önálló büdzsé – Ez szuper, de ha nem termék PR-re költi? KPI: ritkán sales Ügynökségeket ismeri, jó viszony Lehetséges konfliktusok kreatív ügynökséggel

Hybrid PR Termék PR és corporate PR egy helyen (De nem corp team!) – Sanofi: corporate PR Elismertség marketing részéről? Elvileg megfelelő termékismeret. Elvileg… PR itt, büdzsé ott – KPI vita – Tervezési vita – Westel: marketing komm. és PR a marketing kommunikációs osztály feladata Integrált kampány – Magasfokú együttműködés szükséges Marketinges mégis ért a PR-hez és persze a PR-es is „rájön” hogy nem ördöngösség ez a marketing