Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből"— Előadás másolata:

1 Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből
Fókuszban a munkatársak Bába-Szabó Magda HR és kommunikációs igazgató, Generali Biztosító

2 MI A GENERALI BIZTOSÍTÓ EGYIK LEGFŐBB ÉRTÉKE?

3 Value Our People - Megbecsüljük egymást
A vállalat munkavállalói... a Generali, mint munkáltatói márka ...legjelentősebb nagykövetei.

4 A CÉL, HOGY KOLLÉGÁINK MINÉL ELHIVATOTTABBÁ ÉS ELKÖTELEZETTEBBÉ VÁLJANAK,HOGY A GENERALIHOZ VONZÓ LEGYEN CSATLAKOZNI.

5 Fókuszban a munkatársak

6 START Karrierút Toborzás/ Kiválasztás Próbaidő lejárta
Jelölt tapasztalatok Munkavégzést inspiráló fizikai és mentális tényezők Családi élet Work-Life Balance Közösségi programok HR, toborzási folyamatok START Karrierút Nyugdíjazás… …ésnyugdíjazás után Toborzás/ Kiválasztás Próbaidő lejárta Visszanyert munkatárs Új lehetőségek: vezető, szakértő, nemzetközi mobilitás Munkáltatói márkaépítés és nagykövetei Veszélyeztetett munkatárs Onboarding folyamat, orientáció Meglévő HR folyamatok Kompenzáció Juttatások Teljesítménymenedzsment Fejlesztés Karriertanácsadás Belső és külső kommunikáció Projekt kiterjesztése Munkaügyi adminisztráció Elvesztett munkatárs

7 ELHIVATOTTSÁGI MUTATÓ Elhivatottsági felmérés 2015
ERŐSSÉGEK 90% az igen válaszok aránya FEJLESZTENDŐ TERÜLETEK Elhivatottsági felmérés 2015

8 Belső és külső kommunikációskampányok

9 EMPLOYEE CENTRICITY: munkavállalói elhivatottság
kampány

10 Munkavégzést inspiráló fizikai és mentális tényezők Kompenzáció
Közösségi aktivitások Fókuszban

11 Béren kívüli juttatási rendszer - kommunikáció
Kreatív, játékos és informatív tájékoztató-csomag segítségével mutattuk be a rendszert. A piaci összehasonlításban is versenyképes választási lehetőség széles körű megismertetése minden munkavállalóval. A nemzetközi munkatárs-elhivatottsági felmérésre adott válaszok alapján, 2016-ban megújítottuk a rendszert, hogy még több előnyt nyújthassunk. Béren kívüli juttatási rendszer - kommunikáció

12 Generali Tetőteraszok Büfé- és kommunikációs tér Generali Fitneszterem
Helyek, amelyek közelebb hoznak Generali Tetőteraszok Büfé- és kommunikációs tér London tárgyaló Generali Fitneszterem

13 Instagram Nap Szurkoljunk együtt!
Programok, amelyek összekötnek Instagram Nap Csapatgenráló Szurkoljunk együtt!

14 Mi történt ezután? Instagram Nap – #generalipiros-ba borult az ország
Hello Instagram! 2016 májusában startolt hivatalos Instagram profilunk: generalimagyarorszag Első Instagram kampányunk: #generalipiros A kampánnyal nemcsak Instagram oldalunk követőit szólítottuk meg, hanem a hozzá kapcsolt belső kommunikációs aktivitással valamennyi kollégánkat is. Példaértékű együttműködésről és összetartásról tettek tanúbizonyságot. A nap motója: "Öltözz pirosba!„ Közös célunk volt, hogy egy napra pirosba borítsuk az ország generalis munkaállomásait! A vállalat létszámát tekintve nagy mértékű bevonódást eredményezett a fehívás, sok embert megmozgató, népszerű aktivitás volt: több mint 3000 kollégánk részt vett, és pirosban jött dolgozni. Mi történt ezután?

15 Csapatgeneráló: egy játék, ami összetartó közösséget épít
2016 őszétől 2017 tavaszáig kollégáink egy izgalmas csapatépítő aktivitásnak lehettek részesei, aminek során szórakoztató és élvezetes programokat szerveztünk a számukra. Azért, hogy összetartóbb közösséggé válhassunk – online és offline egyaránt – és összehozzuk azokat a szervezeti egységeket, akik távolabb (fizikailag vagy munkakörükből adódóan) dolgoznak egymástól. A programnak saját microsite-ot fejlesztettünk, ahol a kollégák regisztrálhattak, csapatokat alkothattak, és választhattak az izgalmas programok közül.

16 Csapatgeneráló: egy játék, ami összetartó közösséget épít

17 Csapatgeneráló: egy játék, ami összetartó közösséget épít

18 Eredmények Vállalati stratégiai visszamérés 2016
73%-os kitöltési arány (1320 fő) Kollégáink 97%-ban megértették, sőt internalizálták a stratégiát. Célkitűzéseink mentén végzik mindennapi működésüket. Több mint 3000 résztvevő 120 poszt 300 megosztott kép Több mint 700 like Több mint 2000 komment és szavazat Közel 1000 résztvevő 104 csapat 52 izgalmas csapatépítő program Employee Centricity Munkáltatói márkaépítésünk alapjául szolgáló, munkavállalóink körében kitöltött nemzetközi elégedettségi felmérésünk következő hulláma idén, azaz 2017-ben lesz. Így az Employee Centricity projekt valódi hatását, kollégáink lojalitásában, elköteleződésében bekövetkezett változásokat annak keretén belül tudjuk majd hatékonyan, számokban is kimutatható módon visszamérni.

19 SIKERHEZ Kulcs Elhivatottság & Elégedettség
Vállalati értékek & Munkáltatói márka

20 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből"

Hasonló előadás


Google Hirdetések