Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kommunikációs kampánytervezés

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kommunikációs kampánytervezés"— Előadás másolata:

1 Kommunikációs kampánytervezés

2 Bevezetés: A tárgy célja, szerkezete, feladatok kiadása

3 Bemutatkozás, szerepek
MargitayTihamér Katona Norbert

4 KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala: BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

5 KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék blog oldala: BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

6     A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék a Kutatók Éjszakáján! BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

7 TDK SZEPT. 26. ösztöndíj tdk.bme.hu/GTK Jelentkezési határidő:
szakdolgozatra felkészülés prezentációs készségfejlesztés ösztöndíj felvételi pluszpont TDK Jelentkezési határidő: SZEPT. 26. tdk.bme.hu/GTK

8 KÖZÉRDEKŰ Számít a véleményed!
OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül) BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

9 „Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”

10 Tehát: a kurzus tárgya A kurzus bemutatja a kommunikációs akciók -- más néven projektek -- szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és értékelésük legfontosabb elemeit. Lefedett területek: Marketing-, PR., vezetői, szervezeti, politikai és nonprofit kommunikációs akciók tervezése. A marketinget és a PR-t tárgyaljuk, a többi ez alapján nagyjából megérthető.

11 Mi vár ránk (I) a félévben?
ig órák, szerda délelőttönként Elmélet + gyakorlat ZH: kutatás témakör – eddig tanultak! Vendégelőadók Projekt-munka A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Kampányelemzések, marketing és kommunikációs trendek

12 Mi vár ránk (II) ma? Bemutatkozás Közérdekű Vízió & cél
Sillabusz közös feldolgozás Feladatterv közös feldolgozás Szünet Reminder 1-4 Kutatási blokk Projektek és feladatok egyeztetése ~ konzultáció (1)

13 Sillabusz Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

14 Projekt vázlat (sablon a projektekhez)
Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

15 SZÜNET

16 Reminder (1): A kurzus célja
Célja, hogy felkészítsen kommunikációs akciók (projektek) önálló megtervezésére és lebonyolítására. kialakítson egy projektszemléletet. fejlessze az önálló tanulás és információ gyűjtés képességét. a tervezésbe és megvalósításba, mint alapvető szakmai tevékenységbe integrálja a korábban tanultakat és a kurzus során megszerzendő tudást. segítse a felkészülést az állásinterjúra.

17 Reminder (2) : A célok megvalósításának eszközei
Önálló kommunikációs projekt tervezése és egyes részletek megvalósítása. A terv és a kidolgozott részletek prezentációja, és az arra kapott visszacsatolás. Megrendelői bírálatok készítése az anyagokról. Az órai előadásokon adott ismeretek. Az órákon végigmegyünk a tervezés és a kidolgozás főbb lépésein. A saját feladathoz szükséges szakirodalom és egyéb anyagok önálló felkutatása és feldolgozása. Esettanulmányok, példák feldolgozása, amelyekből a saját projekthez ötleteket, tanulságokat lehet gyűjteni. Konzultáció

18 Reminder (3): A kurzus szerkezete
A féléve első felében az órákon: az előadásokon bemutatjuk a projektek fontosabb elemeit, után önálló munka és konzultáció: az elemek kidolgozása a saját projektben. A félév közepére elkészül a vázlat, első változat. A félév második felében az órákon: szemináriumi munka keretében esetek (kommprojektek, projektrészletek) bemutatása, elemzése, a saját projektben hasznosítható tanulságok leszűrése, önálló munka és konzultáció a saját projekt kidolgozása. A félév végén az órákon a projekttervek és a kidolgozott részletek prezentációja, megvitatása, bírálata Otthoni csoportmunka folyamatosan, illetve a kurzus végén az anyag javítása a visszajelzések, bírálatok alapján. Feladat leadása

19 Reminder (4) A teljesítés feltételei
Aktív órai részvétel Prezentáció Anyagok leadása Leadandó anyagok: prezentáció, bírálat, projekt dokumentáció

20 Kutatás ZH Egyéni felkészülés a kiadott irodalom lapján: VHK, Malhotra. A kutatás minden kommunikációs aktivitás alapja! A legfontosabb tudnivalók: Kutatási alapfogalmak, módszerek (mikor, melyiket, miért használjuk) A fogyasztók szegmentálásának módszerei, bevett modellek, tipológiák A médiakutatás alapfogalmai, módszerei, médiafogyasztási szokásokra vonatkozó adatok forrásai Kérdezési módszerek, kérdőívek összeállítása, kérdések típusai, szempontjai Ez csak annyi, amennyire az adatok felhasználójaként feltétlen szükség van. Csak egy pótlási lehetőség van. Komolyan vesszük.

21 Konzultáció (1) Csoportok képzése Feladatok/szerepek kiosztása
Kontaktok cseréje Következő feladatok egyeztetése

22 The end Köszönjük a figyelmet!
Jó sportolást és etedményes ZH felkészülést kívánunk!


Letölteni ppt "Kommunikációs kampánytervezés"

Hasonló előadás


Google Hirdetések