Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az online marketing legújabb generációja

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az online marketing legújabb generációja"— Előadás másolata:

1 Az online marketing legújabb generációja

2 bemutatkozunk Bánki Beni / slammer Herber Anna / digitális marketing manager Istvánffy Emma / blogger

3 Kommunikációs szokások

4 Termékválasztás / POME
Választási szempontok: Ár Funkcionalitás Reklám Vélemények Ajánlás Trend Befolyásolók: Hírességek Véleményvezérek Ismerősök Közeli barátok, rokonok Fogyasztók

5 Az elégedett fogyasztó a legjobb reklám

6 POE modell: központban a tartalom

7 cél az érzelmi hatás és interakció elérése
“content is king” Push vs Pull kommunikáció Tartalomgyártás tudatosan: cél az érzelmi hatás és interakció elérése Hogyan? Fiataloknak szóló tartalom Fiataloktól Hol? Releváns csatornákon

8

9 EGYÜTTMŰKÖDÉSEK

10 KULCS: HITELESSÉG befolyás = ismertség + hitelesség nem „reklámszagú”
baráti ajánlás  fogyasztótól a fogyasztónak legyen koncepció

11 HÍRESSÉGEKEN KERESZTÜL…

12 POZITÍV PÉLDÁK

13

14 Igényből SZÜLETETT ötlet
Egyedülálló együttműködés Kreatívok + Mentorok + Véleményvezérek = Ez pontosan mit is jelent?

15 Emlékeztek?

16 Zárógondolat

17 www.sociallist.hu hello@sociallist.hu
Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Az online marketing legújabb generációja"

Hasonló előadás


Google Hirdetések