Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical."— Előadás másolata:

1 Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical

2 Tartalom  Az edzőtermektől az életmód központokig  Az OXYGEN Medical kialakulása és céljai  Kommunikációs eszközök fejlődése  Buktatók és kihívások az egészségügyi kommunikációban  Kampánytervezés lépései  Összefoglalás

3 Edzőtermektől az életmód központokig 80-as évektől napjainkig (Budapest)  Pince edzőtermek kis gépparkkal  Fürdők, gyógyfürdők  Magánorvosi központok  Fodrászatok, kozmetikák

4  Változó világ, fejlődés  Edzőtermek + fürdők  fitness / wellness Fodrászatok, kozmetikák + masszázs  szépségszalon /spa  Magánorvosi központok Edzőtermektől az életmód központokig

5 Oxygen Csoport  Wellness  Fitness  Medical  Szépségszalon  Egyedülálló/Minden egy helyen  Magyarország legnagyobb egészségmegőrző komplexuma  Oxygen Újpest 7.000 nm  Oxygen Naphegy 5.000 nm

6 OXYGEN Újpest

7 OXYGEN Naphegy

8  2009-ben jött létre  Orvoslás és wellness  Egyedülálló összekapcsolódás  Orvosi szakértelem és biztonság  Több mint 25 szakorvos, több mint 20 szakterületen Oxygen Medical

9  Fogászat  Bőrgyógyászat  Spa  Exkluzív környezetben Oxygen Medical Dental & Beauty Spa

10 Kommunikáció Nyomtatott sajtó TV Internet

11 Buktatók és kihívások  Példátlan létesítmény  Speciális terület (egészségügy)  Fontos:  Terület szabályai  Piaci körülmények  Célközönség  Szolgáltató/vásárlói szféra adottságai  Attitűdök  Igények

12 Kommunikációs lépések I. Tervezés: Szolgáltatás: –Minőség –Pozícionálás Célcsoport: –Nem –Korosztály Csatorna

13 Arculat kialakítása –Logo –Szlogen –Színek –Grafikai elemek –Hordozók –Felhasználás –Megjelenések Kommunikációs lépések

14 Marketingkommunikáció (szolgáltatás) Reklám Public Relations Direct Sales Sales Promotion

15 Hordozók 1. Nyomtatott Prospektus/katalógus Leporelló Ügyviteli nyomtatványok 2. Kültéri Plakát 3. Elektronikus Honlap Közösségi oldalak Kommunikációs lépések / 1. Reklám

16 Visszaszorulóban a nyomtatott sajtó Nyomtatott –Glossy –Helyi újság Online magazinok Kapcsolódó témájú weboldalak Megjelenések –Cikkek –Hirdetések (=plakát) Kommunikációs lépések / 2. Public Relations

17 Közvetlen értékesítés Szolgáltatás értékesítésnél előnyösebb Személyesebb Legtöbb információ, impulzus, ráhatás Marketing anyagok segítenek Kommunikációs lépések / 3. Direct Sales

18 Kiállítások Kapcsolódó rendezvények Szolgáltatás ismertetés Image erősítés PR érték Kommunikációs lépések / 4. Sales Promotion

19 Összefoglalás Fejlődés az életmód központok terén Egészséges életmód terjedése Változó igények Kommunikációs eszközök fejlődése

20 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical."

Hasonló előadás


Google Hirdetések