A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Meghalt a király. Éljen a király! Balatoni Zsófia Szabó Anikó.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
Az információs értékláncban bekövetkezett hangsúly változások 1. Alkotás: a szerz ő (szerkeszt ő ) rendelkezik a tulajdonnal, amelyet átadhat a kiadónak.
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Szövegtárház Adattárház strukturálatlan adatokból
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Marketing-logisztika Értékesítésmenedzsment Előadó: Dr. Veres István 12.
„Információvédelem menedzselése” LVIII. Szakmai Fórum Budapest, november 20. Bevezető gondolatok az e-Hétpecsétről és a programról Gasparetz András.
A WALLIS CSOPORT BEMUTATKOZIK Bajnai Gordon előadása Március 18.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
Sajtó és szabadság: a médiairányítás a 20. századi Magyarországon
MOBIL – PLT együttműködés
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
A nemzetközi üzleti élet etikája
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Kollaboratív Marketing
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Trade Marketing Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Az egységes olasz és német állam létrejötte
Mayer József Budapest február 27.
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
IT feladatok kiszervezhetősége kis és közepes vállalatok esetén
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Csongor és tünde Paulay ede rendezése.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
JÓ REGGELT! MA JÓ NAPUNK LESZ !.
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Főnix – me Megújuló Egyetem Felsőoktatási intézményi fejlesztések a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében.
Munkavégzésre irányuló jogviszonyok
A weboldalon történik a bevallás az E-ügyintézés menüpontban Az ügyfélkapus bejelentkezés után meg kell adni a személyes adatokat és azokat.
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Van egy szív, ki értünk élt, vállalta a büntetést
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
Iskolai szociális segítő
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Előadás másolata:

A kiadó szerepének változása

Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó

Kiadói értéklánc Feldolgozás Sokszorosítá s Információ Fogyasztó Hirdető XIX. század Kiadó

Kiadói értéklánc Szerkesztés Sokszorosítá s Terjesztés Információ Fogyasztó Hirdető XX. század Kiadó

„Kiadói” értéklánc „Szerkesztés ” Információ Fogyasztó Hirdető XXI. század online, mobil televízió sajtó rádió Csatorna (terjesztés) esemény

Kik a legnagyobb versenytársak? 1800 előttÁllam (uralkodó, király, herceg, gróf) XIX. századBefektetők (médiaipar kialakulása) XX. századMédiavállalatok (rádió, televízió, internet) XXI. századKontakt-menedzserek (távközlés, energia, retail)

 szervezetten biztosítja az információ-feldolgozást;  folyamatossá teszi a fogyasztói hírellátást;  erős márkákat létrehozva teremti meg a bizalmat;  méretgazdaságosságával szervezi és eltartja a terjesztést ;  hirdetői bevételekkel mérsékli a fogyasztói költséget ;  deklarált közéleti státusza minden esetben nyílt tájékoztatást biztosít; Mit tesz hozzá a kiadó?

 szervezetten biztosítja az információ-feldolgozást;  folyamatossá teszi a fogyasztói hírellátást;  erős márkákat létrehozva teremti meg a bizalmat;  méretgazdaságosságával szervezi és eltartja a terjesztést;  hirdetői bevételekkel mérsékli a fogyasztói költséget ;  deklarált közéleti státusza minden esetben nyílt tájékoztatást biztosít; Az előny-megmaradás elve? a dimenziók csatornánként változnak a csatorna-hozzáférés „ingyenes” nem kell hozzá „intézmény” „push” és „pull” rendszerek, végtelen számú forrás

A kiadó szerepe a jövőben… … erős márkákat létrehozva teremti meg a bizalmat …  „Szerkeszt”, válogat – kijelöli a napok, hetek, hónapok témáit – véleményvezér  Csatornákra optimalizál– egy azon tartalmat menedzsel* a teljes vertikumon  CRM – szó szerint– kapcsolatot és elérést növel, ápol, monetizál „POLIMÉDIÁS” TARTALOM- ÉS KAPCSOLATMENEDZSER

Köszönöm a figyelmet!