Kórélettani Intézet Nephrológiai Kutató és Képző Központ Elméleti Doktori Iskola - Semmelweis Egyetem Művészet Kórélettana Választható kreditpontos graduális.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Kórélettani Intézet Nephrológiai Kutató és Képző Központ Elméleti Doktori Iskola - Semmelweis Egyetem Művészet Kórélettana Választható kreditpontos graduális.
Kórélettani Intézet Nephrológiai Kutató és Képző Központ Elméleti Doktori Iskola - Semmelweis Egyetem Művészet Kórélettana Választható kreditpontos graduális.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
Kórélettani Intézet Nephrológiai Kutató és Képző Központ Elméleti Doktori Iskola - Semmelweis Egyetem Művészet Kórélettana Választható kreditpontos graduális.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Kórélettani Intézet Nephrológiai Kutató és Képző Központ Elméleti Doktori Iskola - Semmelweis Egyetem Művészet Kórélettana Választható kreditpontos graduális.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Orbán Dezső Nézzük együtt…. Született: november 26. Győr Elhunyt: október 4. Sydney Ausztrália Foglalkozása: Festő.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
Prof. Dr. Rosivall László
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Dr. puli edit phd egyetemi adjunktus, széchenyi istván egyetem, győr
Augustin Thierry „Van a világon valami, ami értékesebb,
Zene – élettan, kórélettan
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kállai Ferenc (eredetileg Krampner Ferenc; Gyoma, október 4
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Készítette Tanuló: Kereszturi Patrik
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
protestáns reformáció szellemi atyja
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Könyvtári munkafolyamatok
Kispálné Horváth Mária
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Magyar Tudományos Művek Tára
A magyar társadalom a népszámlálás tükrében
Fáy András és a korabeli testnevelés
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
Szülői választmány 2016.okt.18.
A gyermekszegénység alakulása – 2007 kutatási eredmények ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata.
Monostoriné Hörcsik Renáta
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A projektek jelentősége a Műegyetemen
Az információs társadalom joga
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Stratégiai célok megjelenítése a közbeszerzési politikában A fenntarthatóság kérdése a magyar közbeszerzési jogalkalmazásban, különös tekintettel az.
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Oktatási Igazgatóság Vaszari Judit
Merre tovább a középiskola után?
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
DARUS.
Zsolnay Vilmos születésének 190. , szobra felállításának 110
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
Vasas Lívia, PhD 2018 A Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára: rövid történet, honlap (Mozilla Firefox.
Az ember tragédiája Iglódi István rendezésével
Iglódi István rendezése
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Nevelésügy a reformkori Magyarországon
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
A tehetséggondozás kihívásai
Vasas Lívia, PhD 2019 A Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára: rövid történet, honlap (Mozilla Firefox.
Előadás másolata:

Kórélettani Intézet Nephrológiai Kutató és Képző Központ Elméleti Doktori Iskola - Semmelweis Egyetem Művészet Kórélettana Választható kreditpontos graduális és posztgraduális tantárgy 2015/2016. II. félév A csönd és a hang - zene Batta András, Demeniv Mihály

Művei: Könyvei: Álom, álom, édes álom...: népszínművek, operettek az Osztrák-Magyar Monarchiában, Képes magyar zenetörténet Népzene Művészeti Tanszék Zeneakadémia felújítása Tehetséggondozás - Széchenyi és Erkel Ferenc-díjas zenetörténész - PhD, habil. egyetemi tanár

Demeniv Mihály -Ukrajna, Harmonika művész-tanár házaspár gyermeke -2011: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem hallgató -Jelenleg mesterképzésen -Nemzetközi versenyek: Castelfidardo, Varazsdin, Dunaszerdahely, Klingenthal, Pula, Szarajevó -Győztes: 2011: pozsonyi Coupe Jeunesse 2013: Lancianói Nemzetközi Harmonikaverseny 2014: Virtuózok tehetségkutató különdíjasa

Nagy kérdések -Mikor és hogyan született a zene? -Mi a zene?

„A kínaiak 4000 évvel ezelőtt gondosan megtervezett, jól megszervezett zenepedagógiai rendszert működtettek, ahol törvény által szabályozott szakmai felügyelet volt, kiépült vizsgarendszer működött, tudatos népdalgyűjtést végeztek, aktív zenekari élet folyt, s ők állították össze az első énekeskönyveket.” STUDIA CAROLIENSIA SZÁM , GYÖRGYINÉ KONCZ JUDIT AZ ÓKOR ZENEI NEVELÉSE A legrégibb megszóltatható furulyák, kínai, 9000 évesek (szlovén évesek a legrégibb töredékek)

Platon i.e i.e. 347 „Platón kihangsúlyozza az anyák és dajkák szerepét, akik a korai gondozáson túl felelősek azért is, hogy milyen zenei és irodalmi anyagot, milyen minőséget tanítanak gyermekeiknek, milyen szellemi minőség alakítja a gyermek lelkét.„ STUDIA CAROLIENSIA SZÁM , GYÖRGYINÉ KONCZ JUDIT AZ ÓKOR ZENEI NEVELÉSE

Arisztotelész i.e i.e. 322 „Nem művészeket, hanem műértő polgárokat kell nevelni”. (Arisztotelész, Politika 8, Budapest, 1984). Bust of Aristotle. Marble, Roman copy after a Greek bronze original by Lysippos from 330 BC; the alabaster mantle is a modern addition. STUDIA CAROLIENSIA SZÁM GYÖRGYINÉ KONCZ JUDIT AZ ÓKOR ZENEI NEVELÉSE