Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, 2016. április 12.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Melyiket válasszam? Windows VS. Linux Készítette: Uher Bertalan.
Advertisements

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
ISKOLAKÉSZÜLTSÉG – AZ ADAPTÍV VISELKEDÉS FEJLETTSÉGE dr. Torda Ágnes gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus Vizsgálóeljárás az iskolába lépéshez.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Egységes, központi elektronikus nyilvántartás jön létre a korábbi széttagolt, és egymással nem kompatibilis, adathiányos korszerűtlen nyilvántartások.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
Internet tudományos használata
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Adatok importálása, rendezése és szűrése
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Új szolgáltatások illesztése működő rendszerekhez SOA alulnézetben
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
szakképzési és felnőttképzési szakértő
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Környezeti Kontrolling
A megelőző karbantartás és a hibaelhárítás
Új pályainformációs eszközök - filmek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment Teljesítmény-menedzsment.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Dr. Vasas Lívia, PhD december
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Szöveges adatok tárolása
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
IT biztonsági monitoring eseményfelügyelet, bizonyítékok,
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Előadás másolata:

Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.

Az Infokommunikációs Egységes Referenciakeret (IKER) Az IKER a digitális kompetencia, mint kulcskompetencia közös, egységes értelmezését, valamint fejlesztését támogató eszköz. Az IKER szintjei:  Az IKER négy szintet határoz meg melyek segítségével leírható a kezdetben digitálisan írástudatlan egyén digitális kompetenciájának fokozatos fejlődése.  Az IKER szintezése megfelel az MKKR azonos számú szintjeinek.  Emellett az IKER 1. és 2. szintje a DIGCOMP A (alapszint), a 3. és 4. szintje a DIGCOMP B (középszint) kategóriáiba kerülhet besorolásra.

Az Infokommunikációs Egységes Referenciakeret (IKER) - folytatás Az IKER részterületei: Az IKER – illeszkedve a DIGCOMP-hoz – a digitális kompetencián belül öt részterületet határoz meg:  Információ gyűjtése, felhasználása, tárolása  Digitális, internet alapú kommunikáció  Digitális tartalmak létrehozatala  Problémamegoldás, gyakorlati alkalmazás  IKT biztonság Célját tekintve az IKER kétféle eszközből áll, ezek  az önértékelést, illetve  a fejlesztést támogatják.

Az IKER önértékelő Az IKER önértékelő a felhasználó számára értelmezi a digitális kompetencia részterületeit az egyes szinteken.

Az IKER önértékelő példákkal Az IKER önértékelő példákkal kiegészített változata a hétköznapi életből vett példák segítségével támogatja a felhasználót a digitális kompetencia részterületeinek értelmezésében.

Az IKER önértékelő használata 1. Képzeljük el, hogy digitális kompetenciáink önértékelésére van szükség (pl. mert Europass önéletrajzot szeretnénk készíteni). 2. Az önértékelést az IKER önértékelő segítségével végezzük el, melyhez felhasználjuk az IKER önértékelő példákkal kiegészített változatát is. 3. Mennyire találjuk jól használhatónak a kétféle eszközt?

Az IKER önértékelő használhatósága  Saját digitális kompetencia felmérése, értékelése  Egyéni tanulási célok kijelölése  Képzési programok közötti választás  Europass önéletrajz kitöltése  …