Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
„ Jól csak a szívével lát az ember…!” Érzelmi nevelés a XXI. században.
Széchenyi István Általános Iskola Nagycenk 2016/ 2017 Iskolába hívogató.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
Mercedes-Benz-Iskola
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Pályaválasztási tanácsadás
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
Miért a református hit- és erkölcstan?
A matematikatanítás aktuális kérdései február
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Szülői választmány 2016.okt.18.
Mátészalkai Szakképző Iskola
Hazánk 4. legnagyobb egyháza
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Motiváció a börtönoktatásban
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Az intézmény alapadatai
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Mentés másként Vajdasági Magyar Pedagógusok Egyesülete
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
DARUS.
Mit kínál az I. Béla Gimnázium?
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Iskolai szociális segítő
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Előadás másolata:

Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola

Miért pont a Julianna? Mit tart ön az iskola legf ő bb er ő sségének? A szül ő k válaszai: az iskola szellemiségét. az értékközpontú nevelést gyermekekre való odafigyelést az ő szinte, keresztény hitre nevelést a gyermekeink mosolya, boldogsága tanárok szakmai felkészültsége szép beszéd, egymás és tanítóik iránti tisztelet gyermekek védettsége a lelki környezet által osztályf ő nök er ő s köt ő dése az osztályhoz szül ő kkel kiépített kapcsolat az iskola partnernek kezeli a szül ő t folyamatos beszélgetés (reggeli áhítat) a tanítók nagyon odafigyelnek a gyerekekre közösségteremt ő programok sokszín ű sége odafigyelnek a gyerekekre, szeretik a gyerekeket a pedagógusok gyermekközpontúságát a szellemiséget, ami körbefonja az iskolát fegyelmet, komoly munkára való nevelést baráti légkör, odafigyelés, egyéni bánásmód jó és megszólítható iskolavezetés

mert jó fejek, kedvesek a tanárok jól tanítanak, jók az órák sok a program, szeretem a rendezvényeket jó az osztályközösség itt nem piszkálják a gyengébbet megért ő ek az osztálytársaim jó a lelkület, tanulhatunk Istenr ő l a hittanért, közös áhítatokért, csendesnapokért sok jó fej osztálytársam van hogy minden nap van testnevelés jó szakkörökre járhatok Sorolj fel legalább három dolgot, amit a legjobbnak tartasz az iskolátokban, amiért érdemes ide járni. A tanulók válaszai: Miért pont a Julianna?

Napirendünk Hétf ő reggeleken együtt vagyunk a templomban, áhítaton. A többi napot tízperces áhítattal kezdjük az osztálytermekben.

Együvé tartozásunkat hétköznapokon egyenköpeny, ünnepi alkalmainkon egyenruha is kifejezi, mind a gyerekek, mind a nevel ő k számára.

Hitoktatás Minden évfolyamon heti két órában az órarendbe építve református, katolikus és evangélikus hitoktatást végzünk

Egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk az angol nyelv színvonalas oktatására. Tantermeinkben digitális tábla, projektor ad lehet ő séget a digitális taneszközök használatára.

Tehetséggondozás Iskolánk regisztrált tehetségpont Tehetséggondozó szakkörök, foglalkozások Kollégiumi Tehetséggondozó Alap Julianna Pontverseny

Évnyitó Évzáró

Családi istentisztelet

Csendesnapok

Nemzeti ünnepek

Gyereknap

Béres Ferenc Országos Református Énekl ő Verseny

Az iskolában színvonalas énekkar m ű ködik

Szakkörök énekkar sakk szakkör matematika tehetséggondozás néptánc, társastánc népi játszóház ping-pong tollaslabda angol nyelv ű foci akrobatikus mozgásfejlesztés táblajáték szakkör

Áldás, békesség! Honlap: Tel: Köszönöm a figyelmet! Filep Zoltán igazgató