Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Pécs Megyei Jogú Város Ifjúságpolitikai Koncepciója és Cselekvési Terve „Csellengő fiatalok” - Az ifjúságpolitika komplexitása – 2007.március
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
KREATÍVIPAR: NAGYPÁLYÁN Szepesi Balázs Stratégiai igazgató.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
XXIV. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Wi-Fi és HD kamerarendszer Borbély Olivér
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
Beszerzési specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Lovagi tábor angol nyelvű foglalkozásokkal is
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
NIIF VoIP projekt aktualitások
NIIF Behívás projekt aktualitások
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Az „első lépés” TÁMOP
Merre tovább magyar mezőgazdaság?
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 9. előadás
Tartalom Küldetésünk Közúti szállítmányozás Szolgáltatások Hálózat
Mayer József Budapest február 27.
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
Microsoft Office Publisher
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
Az „I. Nagy Tavaszi Rábcatorkolás” vetélkedő
Általános tanulságok a világ vezető márkáitól
Helyi értékek közvetítése könyvtári eszközökkel
Projektmunka Földrajzolok
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
DARUS.
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Köszöntjük kedves vendégeinket!
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Algebra, számelmélet, oszthatóság
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Előadás másolata:

Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy

Próbáltuk megérteni a gondolkodásukat

3 Döntési képesség vs. preferenciák 15 évesek középiskolás a mobil költséget a szülők fizetik a szülőkkel azonos szolgáltató csak a készülék érdekli nem nyitott mobil ajánlatokra nem önálló döntés évesek egyetem/főiskola és/vagy munkakezdés a szülők még támogatják a költségeit egy részük már nyitott mobil ajánlatokra: haverokkal azonos hálózat? második telefon? a szülőkkel közös vagy egyeztetett döntés 22+ évesek dolgozik harmaduk nyitott a váltásra nagyjából képben vannak a jó árakkal kapcsolatban saját döntés

Ami nem érdekli őket Tarifacsomagok bonyolultak, összehasonlíthatatlanok, érthetetlenek. Szolgáltatásminőség nem elégedetlenek, „elvagyok a jelenlegi szolgáltatóval” A mobil telekom márkák nem is márkák igazán. Mobilszolgáltatók=közmű szolgáltatók.

DILO FILM

Ami érdekli őket Mobil készülékek érintős, okos, nekem való, strapabíró, egyszerű, stb. Szeretnek valamit olcsón vagy ingyen megszerezni azok a jó arcok az egyes mikroközösségekben, akik ismerik a trükköket Ami minden szubkultúrában közös az öltözködés és a zene fontos

A djuice egy mobil márka akar lenni Nem érdeklik őket a mobilszolgáltatók Nem tartják valódi márkának a mobil cégeket hmmm...

djuice: új termék értelmezés tarifacsomagok extrák készülékek MyLife program

A djuice válaszai core businessbrand building Egyszerű tarifacsomagok számlás 20, kártyás 29 Alacsony árak 20 Ft, 29 Ft Őszinte termékek nincsenek apró betűs átverések Vonzó készülékek széles és folyamatosan tesztelt készülékportfolió Fiatalok márkája out of telco paradigma: élmények és kedvezmények MyLife program kedvezmények a fiatalok kedvelt márkáinál A kommunikáció stílusa arcok, karakterek, kedves telefonok Üzletek café koncepció: találkozási pont, wifi, kávé

MyLife program: pontok az életedért Kedvezmények és pontgyűjtés öltözködés tanulás sport szórakozás telco

értékeljük a szorgalmat buli kedvezmények kedvezmények divatmárkáknál pontok a sportolásért

Köszönöm a figyelmet Biró Balázs