T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM 3.1.4./08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A Szent Márton-év megünneplése az Irgalmasság évében 2016.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” TÁMOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
„Az én könyvtáram” a Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek A könyvtári fejlesztéseket bemutató programismertető Fodor Péter előadása 2017.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Közösségek, iskolák, resztorativitás
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Az első hat év programja
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Általános iskola eredménye, értékelése
Programjaink matematikából a es tanévben
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium
KRÉTA-ESL Bemutató.
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI FEJLESZTÉSEK A B UDENZ J ÓZSEF Á LTALÁNOS I SKOLA ÉS G IMNÁZIUMBAN

A PÁLYÁZATBAN RÉSZTVEVŐ II. KERÜLETI OKTATÁSI INTÉZMÉNYEK : Móricz Zsigmond Gimnázium – Dr Tihanyi Katain igazgató Törökvész Úti Általános Iskola –Hildebrandné Rugássy Éva Budenz József Általános Iskola és Gimnázium- Székelyné Nagy Zsuzsanna Százszorszép Óvoda – Maruzs Jánosné Törökvész Úti Kézműves Óvoda – Janecskó Mária Projektmenedzser: Dr. Pálos Annamária Komplex intézményi szaktanácsadó: Sipos Imre IKT tanácsadó: Kollár Judit Budenz - szakmai vezető: Székelyné Nagy Zsuzsanna

A M ODERNIZÁCIÓ TERÜLETEI I SKOLÁNKBAN 1. Kompetencia alapú oktatási program, programcsomagok bevezetése: 4 tanulócsoportban: 1.o., 5. a, 7. évf., 9. o. 2. Tantárgytömbösített oktatás : 2 tanulócsoportban: 4. b, 5. a 3. Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: 1 tanulócsoportban: 4. b, 4. Pedagógiai módszertan alkalmazása: három hetet meghaladó projekt szervezése, témahét szervezése, moduláris oktatási program megszervezése: 3 tanulócsoportban:1. o., 5. o.,9. o.

1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSI PROGRAM :

2. T ANTÁRGYTÖMBÖSÍTETT OKTATÁS Technika-életvitel - moduláris oktatás 5. a - Baloghné Rogányi Mária (matematika-technika) Művészet – epochális oktatás 4. b – Rádonyi Dénesné, Grótné Tar Csilla, Salamon Dóra, Némethné Pénzes Györgyi, Ráczné Enzsöl Katalin

3. M ŰVELTSÉGTERÜLET TANTÁRGYI BONTÁS NÉLKÜLI OKTATÁSA Művészet epocha: 4.b Rádonyi Dénesné, Grótné Tar Csilla Csilla, Némethné Pénzes Györgyi, Salamon Dóra, Ráczné Enzsöl Katalin

4. P EDAGÓGIAI MÓDSZERTAN ALKALMAZÁSA A) Három hetet meghaladó projekt szervezése 9. o. – Demokrácia – Jahner Eszter B) Témahét megszervezése 1. o. Tarnóczayné Szegő Krisztina -Tóvári Dorottya C) Moduláris oktatási program megszervezése 5. a – Technika – Baloghné Rogányi Mária

T ANULÓI LAPTOP PROGRAM 9. osztályban Oszkó Gabriella, Feketéné Pogány Anna Egy következő pályázat esetén valósul meg, de a részvételi szándékot jelezni kellett.

T OVÁBBKÉPZÉSEKEN VALÓ RÉSZVÉTEL : K OMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAGOK BEVEZETÉSE : Szövegértés- szövegalkotás: Oszkó Gabriella, Szántóné Csányi Zsuzsa Matematika kompetencia: Szőke Zsuzsa, Feketéné Pogány Anna Idegen nyelvi kompetencia: Wendler Andrea, Ősz Ágnes Szociális-életvitel- környezeti kompetencia: Jahner Eszter, Tarnóczayné Szegő Krisztina, Tóvári Dorottya

Ú J TANULÁSSZERVEZÉSI ELJÁRÁSOK ALKALMAZÁSA (30 ÓRA ) Baloghné Rogányi Mária Feketéné Pogány Anna Grótné Tar Csilla Jahner Eszter Némethné Pénzes Györgyi Oszkó Gabriella Ősz Ágnes Ráczné Enzsöl Katalin Rádonyi Dénesné Salamon Dóra Szántóné Csányi Zsuzsa Szőke Zsuzsa Tarnóczayné Szegő Krisztina Tóvári Dorottya Wendler Andrea

Á LTALÁNOS PEDAGÓGIAI TOVÁBBKÉPZÉSEK K OOPERATÍV TANULÁS : T ANÓRAI DIFFERENCIÁLÁS HETEROGÉN CSOPORTBAN : Feketéné Pogány Anna Jahner Eszter Oszkó Gabriella Tevékenységközpontú pedagógiák: Grótné Tar Csilla Némethné Pénzes Györgyi Ráczné Enzsöl Katalin Rádonyi Dénesné Salamon Dóra Tarnóczayné Szegő Krisztina Tóvári Dorottya Baloghné Rogányi Mária Ősz Ágnes Szántóné Csányi Zsuzsa Szőke Zsuzsa Wendler Andrea

I NFOKOMMUNIKÁCIÓS TECHNOLÓGIÁK (IKT) OKTATÁSBAN TÖRTÉNŐ ALKALMAZÁSÁT SEGÍTŐ KÉPZÉS : M ÉRÉS - ÉRTÉKELÉSI KÉPZÉS : Baloghné Rogányi Mária Feketéné Pogány Anna Grótné Tar Csilla Jahner Eszter Némethné Pénzes Györgyi Oszkó Gabriella Ősz Ágnes Ráczné Enzsöl Katalin Rádonyi Dénesné Salamon Dóra Szántóné Csányi Zsuzsa Szőke Zsuzsa Tarnóczayné Szegő Krisztina Tóvári Dorottya Wendler Andrea Baloghné Rogányi Mária Miklósné Márton Zsuzsa

V EZETŐKRE VONATKOZÓ KÉPZÉSEK T ANTERVI IMPLEMENTÁCIÓBAN RÉSZTVEVŐK 1. Változásmenedzsment, projektmenedzsment 2. Új oktatásszervezés az intézményben Székelyné Nagy Zsuzsanna igazgató Bederna Lászlóné Igazgató helyettes Baloghné Rogányi Mária Feketéné Pogány Anna Grótné Tar Csilla Jahner Eszter Némethné Pénzes Györgyi Oszkó Gabriella Ősz Ágnes Ráczné Enzsöl Katalin Rádonyi Dénesné Salamon Dóra Szántóné Csányi Zsuzsa Szőke Zsuzsa Tarnóczayné Szegő Krisztina Tóvári Dorottya Wendler Andrea

M INDENKINEK SIKERES, EREDMÉNYEKBEN GAZDAG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !