TÁMOP 3.1.4 „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A községi önkormányzat a KEOP – 2368 – 1 /2012 pályázattal Ft vissza nem térítendő támogatást nyert iskolánk felújítására, teljes egészében.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
TÁMOP / Képzésfejlesztés ma és holnap EU-s forrásból a KIH-ben.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A matematikatanítás aktuális kérdései február
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Közösségek, iskolák, resztorativitás
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
A program általános célja
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Folyamatosan emelkedik a lakosság
Intézményvezetői célkitűzések
főigazgatóhelyettes, NSzFI
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA

Salgótarján Megye Jogú Város Önkormányzata pályázatot nyújtott be, melyet TÁMOP / azonosító számon regisztráltak, és a én kelt támogató levél szerint Ft támogatásban részesítettek.

Társaink a pályázatban: Salgótarjáni Összevont Óvoda Mackóvár Központi Óvoda Salgótarjáni Összevont Óvoda Gyermekkert Tagóvoda Salgótarjáni Összevont Óvoda Nyitnikék Tagóvoda Salgótarjáni Központi Általános Iskola és Diákotthon Dornyay Béla Tagiskola Salgótarjáni Központi Általános Iskola és Diákotthon Kodály Zoltán Tagiskola Madách Imre Gimnázium és Szakközépiskola Táncsics Mihály Közgazdasági, Ügyviteli, Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézmény

Projektmenedzser: Tőzsér Katalin Szakmai vezető a feladatellátási helyen: Feketéné Rózsási Erika IKT-asszisztens Hajdara Gábor

Az iskolánkra jutó elnyert támogatás összege: Ft

A pályázat alapvető céljai: A különböző háttérrel rendelkező gyerekek együttnevelése Az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése A kompetencia alapú oktatás elterjesztése A pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítése

A pályázat részcéljai: Szegregációmentes együttnevelési környezet kialakítása IKT-eszközökkel tartott tanórák támogatása A digitális írástudás elterjesztése

A pályázatba bevont osztályaink: 2. A Szövegértés- szövegalkotás B modul Szociális és életviteli kompetencia A modul Témahét 3. B Szövegértés- szövegalkotás B modul Matematika B modulA Moduláris oktatás Témahét 5. A Tantárgytömbösítés 5. B Tantárgytömbösítés Szövegértés- szövegalkotás A Matematika A Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli tanítása 3 hetet meghaladó projekt 5. C Témahét 6. B Témahét 6. C Szövegértés- szövegalkotás B

A pályázatba bevont pedagógusaink és feladataik:

KISNÉ TAKÁCS ÁGNES Matematikai kompetencia fejlesztése B modul A tanulás tanítása – moduláris oktatás Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

KRÁL PÉTERNÉ Matematikai kompetencia fejlesztése A modul A matematika tantárgytömbös oktatása 3 hetet meghaladó projekt 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

NYERGESNÉ KOVÁCS MÁRIA Szociális és életviteli kompetencia A modul Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

SCHMIDT-GERENCSÉR MÁRIA Szövegértés – szövegalkotás B modul Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra

SIRKÓ ATTILA 3 hetet meghaladó projekt Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

TOLMÁCSINÉ GODÓ GABRIELLA Szövegértés – szövegalkotás B modul Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

VÉGHNÉ PINTÉR FRIDERIKA Szövegértés – szövegalkotás A modul Szövegértés – szövegalkotás B modul Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli tanítása Tantárgytömbösített oktatás 3 hetet meghaladó projekt 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

A pedagógusok módszertani kultúrájának fejlesztése: 60 órás akkreditált képzésről tanúsítványt szerzett pedagógusok:

Fehér Lászlóné Hatékony együtt- nevelés 1 tanúsítvány Storkné Koncz Zsuzsanna Hatékony együtt- nevelés 1 tanúsítvány Tóthné Zaff Tünde Hatékony együtt- nevelés 1 tanúsítvány Feketéné Rózsási Erika Mérés - értékelés 1 tanúsítvány Vass Melinda Mérés - értékelés 1 tanúsítvány

A pedagógusok módszertani kultúrájának fejlesztése: 30 órás akkreditált képzésről tanúsítványt szerzett pedagógusok:

Kisné Takács Ágnes 5 tanúsítvány Král Péterné 5 tanúsítvány Nyergesné Kovács Mária 5 tanúsítvány Schmidt-Gerencsér Mária 5 tanúsítvány Sirkó Attila 4 tanúsítvány Tolmácsiné Godó Gabriella 5 tanúsítvány Véghné Pintér Friderika 5 tanúsítvány

A pedagógusok módszertani kultúrájának fejlesztése: További 30 órás akkreditált képzésről tanúsítványt szerzett pedagógusok:

Szabó Zoltán Új tanulás- szervezés Projekt- pedagógia 2 tanúsítvány Feketéné Rózsási Erika 2 tanúsítvány A tantestület 30 tagja IPR-képzés30 tanúsítvány

A tantestületünk 42 tagja összesen 2310 órát töltött képzéseken az új módszerek megtanulása céljából. A megszerzett tanúsítványok száma: 72

Mentorok és folyamattanácsadók támogatták munkánkat: Kompetenciaterületi mentorálás IKT-mentorálás, folyamattanácsadás Mérés- értékelés mentorálás, folyamattanácsadás SNI mentorálás, folyamattanácsadás

A pályázatból megvásárolt eszközök: Nyomtató 7 tanári laptop Televízió Kombinált DVD- és VHS-lejátszó Projektor 2 videokamera Lemezjátszó CD-lejátszó Szkenner

Megvásárolt taneszközök, oktatási segédeszközök: Varázsbetű programcsalád Okos(koc)ka Aranyfa könyvcsalád

A pályázat kötelezően megvalósítandó elemei:

Egy szövegértés A modul Egy matematika A modul Egy harmadik kompetenciaterületen programcsomag bevezetése Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli tanítása Tantárgytömbösítés Legalább egy három hetet meghaladó projekt Egy témahét 25 % IKT-eszközökkel támogatott tanóra IPR-órák