…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Magyar Hidrológiai Társaság XXVII. Országos Vándorgyűlés Baja július Szekció. A CSATORNÁZÁS ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁS KULCSKÉRDÉSEI NAPJAINKBAN.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
Dél-alföldi Regionális Igazgatósága SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁJUS 17.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
Zala Megyei Irodája 2015-ben megvalósult programjaink.
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry BCD.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN Kiss Annamária Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár 2013.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
KISMAMÁK FIGYELEM – SEGÍTSÉG A ZSEBBEN! Anya leszek – mobilapplikáció esettanulmány.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Kőszegi Forrás- Kőszeg
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Szakdolgozatok védése
1Transzplantációs Alapítvány
Pályaválasztási tanácsadás
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
Berkesné Rodek Nóra Birkner Zoltán
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
376/2014 EU RENDELET BEVEZETÉSÉNEK
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Szakdolgozatok védése
Környezeti teljesítményértékelés
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Visual Studio Code Metrics
Lovagi Játékok projekt
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Kvantitatív módszerek
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
A közlekedés és az idegenforgalom
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Open Access publikálás – miért, hol, hogyan?
Szerzője Konzulens neve
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
Szerep-elmélet Mead: Egy adott szituációban sajátos célokat követő szabályszerű viselkedéskomplexum, mely társadalmi normák által meghatározott. Linton:
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Céges értekezlet címe Előadó.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. "Helyükre tesszük a részleteket!" Trend Budapest Piackutató és Marketing Kft. Trend International Market Research Ltd Budapest, Pasaréti út 106. Pintér Erika Cégtulajdonos, Ügyvezető Igazgató Tel: Fax: Hogyan találjuk meg a célcsoportot? Egyáltalán kinek kommunikáljunk? Előadó Detki Szilvia december 7.

2 Mit kérdezzünk meg magunktól, mielőtt kommunikációra adjuk a fejünket? Kinek akarok üzenni? Hogyan tudok neki üzenni? Ő milyen üzenetre kíváncsi?

3 Hogyan keressük meg a válaszokat? Szekunder kutatás Saját adatbázis Piackutatás

4 Végeztünk egy kis szekunder kutatást a Bulletin magazinban Köszönjük a Magyar Turizmus Zrt.-nek és Halassy Emőkének, hogy felhasználhatjuk az adatokat a prezentációban!

5 Honnan értesült a Szabadtéri Játékok programjáról? lojalitás lokális printek Internet Kérdőíves felmérés a résztvevők körében

666 Egy ötlet: Hogyan mérhetjük, hogy ajánlanak-e minket? ElmarasztalókSemlegesekAjánlók 20 % 60 % 60% - 20% 40% ElmarasztalókSemlegesekAjánlók 25 % 50 % 50% - 25% 25% Egyáltalán nem szívesen ajánlaná ElmarasztalókSemlegesekAjánlók Ajánlók (top2%) - Elmarasztalók(Bottom7%) Egy 0-10-ig terjedő skálán mérve mennyire szívesen ajánlaná Ön a…. egy barátjának, vagy kollégájának? NPS= Nagyon szívesen ajánlaná BÁZIS IDŐSZAKBAN KÖVETKEZŐ IDŐSZAKBAN Időszakonként vizsgálva összehasonlítható eredményeket nyújt és mérhetővé teszi a változást

7 Kik járnak a Balaton Sound-ra? Helyi lapok, rádiók Imázs építő ATL Fiatalok=internet ? Kérdőíves felmérés 600 résztvevő körében

8 Hol érhetőek el az internetező fiatalok? Online kérdőíves felmérés 450 fő, 18 és 25 év közötti fiatal körében, 2009 Vizuális generáció Közösségi élmény Fülbemászó zene

9 Miért jönnek hozzánk a külföldiek? 2009-es adatok Időskori gyógy- turizmus Ország imázs?

10 Piackutatói tapasztalatok Magyarok: -Vágyott nyaralás -Mindenki kirándul… -Érzékeny költés a turizmus -Luxus a kultúra Magyarok: -Vágyott nyaralás -Mindenki kirándul… -Érzékeny költés a turizmus -Luxus a kultúra Kommunikáció: -Egy üzenet -Miért jó ez nekem? -Szimbólumok – kulcsszavak -Emlékeztessenek – akarjanak engem -Attitűd alapú szegmentáció Kommunikáció: -Egy üzenet -Miért jó ez nekem? -Szimbólumok – kulcsszavak -Emlékeztessenek – akarjanak engem -Attitűd alapú szegmentáció

11 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Detki Szilvia Vezető kvalitatív kutató