Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable 2007. május 30. What do we see? Szonda Ipsos.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

Szegi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Dél-alföldi Regionális Igazgatósága SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁJUS 17.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK I. Előadó: Bod Péter Ákos.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Innovatív értékesítési lehetőség a mezőgazdasági vállalkozók számára.
A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
Gazdasági informatika - bevezető
A nemzetközi üzleti élet etikája
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
Hidak a közgazdaságtan és a gazdálkodástan között: a vállalatelméletek
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Kollaboratív Marketing
Az „első lépés” TÁMOP
Intelligens céginformációs megoldások
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Konszolidáció Guzmics Zsuzsanna
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZÁMVITEL.
Szervezetfejlesztés II. előadás
2.1. Használhatósági célok
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
szakképzési és felnőttképzési szakértő
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Munkanélküliség.
NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Készítette: Koleszár Gábor
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A talajok mechanikai tulajdonságai III.
Előadás másolata:

Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos

2 A minőségi váltás Médiakutatások paradigmaváltás előtt és közben a XXI-ik század elején… A kontaktustól (REACH) a bevonódás (involvement) és elkötelezettség (engagement) felé A minőségi mérce A legértékesebb/leghatékonyabb kontaktus meghatározása

3 Szonda Ipsos 3 Amit már ismerünk…  A nemzetközi kutatások bebizonyították a kontaktusszám és az olvasás minősége közötti kapcsolatot  Ismétlődő kontaktusok javítják: -a márkanév ismertségét, -az állításokban való hitet, -a vásárlásban való érdekeltséget  Magasabb oldalkontaktus-érték: -minőségi információ -hirdetés-értékesítés támasza

4 Szonda Ipsos 4 Amit már ismerünk…(folytatás)  Guy Constardine 37 pontja a sajtó működési mechanizmusáról, a lap, az olvasó és a hirdetések kapcsolatán keresztül  A magazin és olvasója között fennálló intim viszony az, ami a valódi hasznot jelenti a hirdetők számára  Minél erősebb az olvasónak a kapcsolata a laphoz mint brandhez, annál magasabb szintű a hirdetések befogadása is Forrás: Guy Consterdine, Guy Consterdine Associaties; WRRS Vancuver

5 Szonda Ipsos 5 Rendszerezve: a médiakutatások új irányzatai és a sajtó kapcsolata Enviroment a hangulat, ahogy befogadjuk az OTS-t Opportunity quality of reading, PEX (APX,MPX) Force az egyes médiaeszközök működésének, hatásának eltérő volta Influence presenter effect, kapcsolat a lap és olvasó között Forrás: Peter Maason, Maasons – Belinda Barker, Time International; WRRS Berlin

6 Szonda Ipsos 6 ENVIROMENT: mikor a legnagyobb a befogadó készség médiatípusonként? Forrás: ART Panel, impART minden válaszadó (% megoszlás)

7 Szonda Ipsos 7 OPPORTUNITY: RPI és PEX Olvasottság (Reach%) PEX „mennyiség és minőség harmóniája” a média hatását, hatékonyságát és működését csak e két faktor figyelembevételével lehet megragadni, illetve értékelni Forrás: QRS/NRS July 99 – June 00

8 Szonda Ipsos 8 Source: VisionEngage Online Panel Sep-Oct 2006 Forrás: Tim Foley, OMD – Steve Garton, AC Nielsen; WRRS Firenze INFLUENCE: Noting of Ads by Magazines China vs. Hong Kong vs. Singapore % of ads

9 Szonda Ipsos 9 FORCE: a print hirdetés hatékonysága Differencia (%) mindhárom TV outdoor sajtó +- vásárlók nem vásárlók Forrás: Szonda Ipsos kutatások

10 Szonda Ipsos 10 A kulcs: a tartalom!  A sajtó hatékony üzenetátvivő eszköz (Az írás megmarad! 2004.)  A lehetőségeket akkor lehet a leginkább kiaknázni, ha a fogyasztók elégedettségét maximalizáljuk  Ennek fontossága a küszöbön álló „digitális szép új világban” még inkább fontossá válik, a televízió metamorfózisa révén átlép a ‘push’-ból a ‘pull’ médiumok irányába (sajtó, Internet) Contact (lap) Content (reklám) Context (fogyasztói motivációk) A fogyasztói Engagement maximalizálása Forrás: WRRS 2005., Starcom Worldwide