A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
AZ ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSEK NEMZETGAZDASÁGI ELŐNYEI Knauf Insulation Kft Kanyuk László.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
1 Ferge Zsuzsa: A magyar „GYEP” ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata – MTA-KTI Gyerekprogram.
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért /31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
:: TvNetWork Rt. :: Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: Bemutatkozás :: :: :: március 2., szerda Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: sajtótájékoztató.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Ötcsillagos a turizmus A turizmus ágazat teljesítménye 2005-ben Dr. Kolber István Regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter.
Jótékony cél érdekében bíztatjuk az embereket sportolásra
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
NIIF VoIP projekt aktualitások
Zöldutas vidékfejlesztés faluközösségek részvételével
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
STOKVIS TAPES An Illinois Tool Works Company STOKVIS PROMI s.r.o.
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Konszolidáció Guzmics Zsuzsanna
SZÁMVITEL.
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
VENDÉGLÁTÁS - HELYZETJELENTÉS
A külső környezet elemei
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
A honlapod a holnapod? ,illetve Data is the new Oil?
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Karrier, karriermenedzsment, egyéni karriergondozás
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Élj ökosan – generációkon át II.
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A GWP KKE régió aszálykezelési útmutatója
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
Céges értekezlet címe Előadó.
Készítette: Koleszár Gábor
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac 2010.

Kulcs témák ■ A magyar televíziós piac 2009-ben ■ Az új környezet kihívásai ■ A televíziók válaszlépései

I. A magyar televíziós piac 2009-ben

TV reklámpiac 2009-ben 17%-ot csökkent, részesedés kicsit módosult Forrás: TV2/piacbecslés,

Nézettség Az országos TV-k 2009-ben 11%-ot csökkentek Forrás: AGB Nielsen Media Research, 2004–2009, WD, 18-49

Műsortrendek ■ Kábel TV-k  több csatorna, erősödő műsorkínálat ■ Országos Ker TV-k  régi kedvencek mellett kitartanak, celeb műsorok ■ Sport  kiterjedt érdeklődés

II. Az új környezet kihívásai

Digitális média trendek ■ Fragmentáció  új csatornák/tartalom, több választás ■ „Határtalan” platformok  YouTube, iTunes, online ■ Technológia  mobil Internet, laptop, iPod, iPhone ■ Közösségi média  Facebook, iWiW, Twitter

A változás sebessége A Facebook 2009-ben elérte a 150 millió felhasználót Forrás: Portio Research 150 millió felhasználó elérésének / termék eladásának ideje Bemutatás éve Elérés éve telefon 1876 televízió 1928 mobil telefon 1983 iPod 2001 Facebook év38 év14 év7 év5 év

III. A televíziók válaszlépései

Termékfejlesztés ■ Célzott programbefektetés  mit, mikor és hol?, versengő érdekek mérlegelése ■ Költségvezérelt innováció  műsor előállítás ■ Többcsatornás portfólió  kábel TV-ék, FEM3 ■ New media integrációja  műsorok, marketing

Értékesítés és marketing ■ New media bevételek  ingyenes/fizetős VOD, mobil ■ Integrált értékesítés  BRANDcare ■ Terjesztés  történelmi gát, digitális termékek ■ Közösségi marketing  kihelyezett tartalom, profilok

Szervezet és működés ■ Áramvonalasítás  nincsenek ‘szent tehenek’, gördülékenyebb működés ■ Elemzés és felülvizsgálat  több információ, gyorsabb döntések ■ Költségfegyelem!

A TV erős alapokon építkezik ■ A „tábortűz effektus” ■ A márkaépítő erő ■ Széles fogyasztói elérés

Mi vár ránk 2010-ben? ■ Stagnáló TV piac, esetleg kisebb csökkenés ■ A kábel tévék között kialakul egy élboly ■ Futball VB, Megasztár vs... ■ Digitális platformok további terjeszkedése