A jövő városkártyája megszületett mottó: „Egy városkártya mind felett” 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzési hozzájárulás év. Legfontosabb változások Új törvény: évi CLV. törvény Módosult a felnőttképzésről, és a felsőoktatásról szóló.
Advertisements

Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
GINOP / „Út a munkaerőpiacra" GINOP Ifjúsági Garancia program A Veszprém Megyei Kormányhivatal részprojektjei 2016.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
Természetbeni juttatások – egyes béren kívüli juttatások.
KÖZHASZNÚSÁG MEGTARTÁSA, - MEGSZERZÉSE Molnár Elvira Bács-Kiskun Megyei Civil Információs Centrum 2014.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
Régi típusú Városkártya Egyszerű kedvezménykártya, felmutatása után jár kedvezmény. Ennek hátránya, hogy nem nyomon követhető a használata, a vállalkozók.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Kereskedelmi jog V. Előadás Egyes társasági formák A korlátolt felelősségű társaság.
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Gazdasági informatika - bevezető
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Egyéb munkaerő-piaci programok
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Vagyonadók, „valódi” illetékek, díjak
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Összeállította: Horváth Józsefné
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Hitelkonstrukciók a pályázati rendszerben
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban

A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
A VÁLLALKOZÁS 7. előadás.
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hazai KKV-k fejlesztése hiteltermékkel
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Baranya Megyei Önkormányzat
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

A jövő városkártyája megszületett mottó: „Egy városkártya mind felett” 1

Tartalomjegyzék Régi típusú városkártyák jellemzői A jövő városkártyája, használatának előnyei Elérhető szolgáltatások A Városkártya program szereplői A megvalósítás menete Költség és haszon Egyéb, nem pénzbeli nyereségek 2

Régi típusú városkártyák Több településen is bevezették már, általában a következő paraméterekkel: Éves díjas kártyák, átlagosan – Ft közötti díjjal, amelyet az igénylő lakosok fizetnek meg A kártyák széleskörű funkcionalitásához szükséges beruházás (infrastruktúra kiépítése) elmaradt A személyazonosításra nem képes, ahhoz személyi igazolvány és lakcímkártya szükséges „Buta” kártyák, kevés, és kezdetleges funkcióval Jellemzően az egyetlen funkciójuk, hogy a helyi üzletek és szolgáltatók 5-20 % kedvezményt adnak a kártyát használó lakosoknak Nincs továbbfejlesztési lehetőség 3

A régi típusú városkártya kedvezmények hátrányai A helyi kereskedők, szolgáltatók kedvezmény adásának nincs mérhető forgalomnövelő hatása, hiszen a kártya nélkül is többnyire a helyi lakosok vásárolnak a helyi boltokban A helyi kereskedők a további kedvezmények adásával olyan piaci helyzetbe kerülhetnek, ami miatt akár be kell zárniuk, ezért az önkormányzat helyi adó bevételtől esik el A kereskedők által adott 5-10 % kedvezmény kisebb forgalmat jelent, ami szintén komoly adóbevétel kiesést okoz az önkormányzatnak Ezt a pénzt a fogyasztók valószínűleg olyan multinál fogják elkölteni, akinek az adóbevétele nem az önkormányzathoz kerül A korlátozott felhasználási lehetőség miatt kevesen igénylik, és még kevesebben használják aktívan a kártyákat 4

Milyen lehetne a jövő városkártyája? Előnyöket ad a város lakosságának Előnyöket biztosít az önkormányzatnak Előnyöket ad a helyi kereskedőknek Összességében egy nélkülözhetetlen eszközzé válik a lakosság számára, megkönnyíti az önkormányzatok tevékenységét, kommunikációját a lakossággal és a kereskedők örömmel elfogadják! 5

Milyen előnyöket biztosíthat a választópolgároknak? 1.A lakosok érzik, hogy fontosak a város számára illetve azt, hogy a város vezetése megkülönböztetett figyelmet szentel számukra 2.Erősíti a helyi közösség összetartó erejét, azzal, hogy a városkártya privilégiumára csak ők jogosultak 3.Úgy vehetnek részt városi megmozdulásokon, akciókon, hogy a részvételért előnyöket élvezhetnek a település által üzemeltetett egyéb intézményekben (pl. stadionok, fürdők, stb) 4.Azokat a kedvezményeket, funkciókat, melyeket korábban külön kártyákkal tudtak igénybe venni, akár egyetlen többfunkciós városkártyával igénybe vehetik 5.A város egész területén, széles üzlet és szolgáltatói körben használhatják kártyáikat 6.A kártya használata számukra kézzelfogható gazdasági előnyökkel, megtakarításokkal jár 7.A kártya használatával időt és energiát spórolhatnak meg 8.Egyszerűbben intézhetik az olyan napi szinten használt funkciókat, mint a tömegközlekedés, vagy a parkolás A jövő városkártyája egy olyan eszköz lesz, amely fontos és nélkülözhetetlen lesz számukra, mint például a mobiltelefon 6

Milyen előnyöket biztosíthat az önkormányzatnak? 9.Modernizálja az önkormányzati és helyi vállalkozások által üzemeltetett közszolgáltatásokat, városi intézményeket 10.Célzott, akár személyre szabott kommunikációs lehetőségét biztosít a lakosság felé 11.Erősíti a lokalitást, a helyi lakosok összetartozását, felelősségvállalását 12.A közösségi célok helyi akciók keretében valósíthatóak meg 13.Hatékony eszközzé válik a helyi közösségi programok szervezésében 14.Érdemben csökkennek az önkormányzatok kiadásai, költségei 15.Növekszik a kisvállalkozások forgalma, szolgáltatási körük kibővül, ezáltal: 1.Növekszik az önkormányzatok adóbevétele 2.Nő a vállalkozási kedv a településen, végeredményképp szintén nő az adóbevétel 16.A városkártyához tartozó webes felület fejlesztésével a helyi kisvállalkozások marketing felülethez jutnak, ami további forgalomnövekedést, vagyis adóbevétel növekedést eredményez 17.A városkártya program további célok megvalósítására is alkalmas A jövő városkártyája növeli a városvezetés népszerűségét, a helyi lakosok lojalitását! 7

Milyen előnyöket biztosíthat a helyi kereskedőknek és szolgáltatóknak? 18.Olyan szolgáltatásoknak tudnak kínálni az üzleteikben, amelyek korábban csak speciális értékesítési pontokon, szolgáltató helyeken voltak elérhetőek 19.Ezáltal bővülni fog a törzsvásárlóik száma, és a vásárlók gyakrabban fogják felkeresni őket 20.A fentiekből adódóan növekedni fog a kereskedők bevétele, mely kompenzálhatja a korábbi állami intézkedésekből adódó bevételkiesést (pl. trafiktörvény) 21.Hatékonyabban vehetik fel a versenyt a multikkal 22.Pozitív jövőkép alakul ki bennük, mely növeli a vállalkozási kedvet, jó esély van arra, hogy bővítik a vállalkozást, újabb üzleteket nyitnak 23.Olyan vásárlást ösztönző akciókat, loyalty programokat vezethetnek be, amelyek kedvezőbb hatásúak, és költséghatékonyabbak, mint a korábbi %-os akciók 24.Olyan vevők is vásárolni fognak az üzleteikben, akik készpénz nélkül szeretnének fizetni A jövő városkártyája segíti egy olyan kisvállalkozói - kiskereskedői réteg kialakulását, aki pozitív jövőképpel, korszerű megoldásokkal igyekszik kielégíteni – elsősorban - a helyi lakosok igényeit! 8

Ön találkozott már a fenti 24 előnyt egyszerre nyújtó városkártya programmal? 9

Van egy nagyszerű hírünk a martfűiek számára! MI TUDUNK ilyen Városkártya Programot kínálni! 10

Van szerencsénk bemutatni Önnek a jövő városkártyáját mégpedig MÁR MA... …amelybe beépítettünk egy teljeskörűen használható MasterCard fizetési kártyát is, érintés nélküli PayPass funkcióval ellátva! 11

Milyen helyi szolgáltatások érhetőek el a mi Városkártya Programunkban? 1. Korszerű közlekedési jegy és bérlet alprogram A készpénzmentes közlekedés programban megteremthető a lehetősége a jelenlegi papír alapú rendszer kiváltására egy korszerű, megbízható, elektronikus rendszerben. A program megvalósításával a közlekedési társaság bérletpénztárain kívül a Fizetési Pontokon is vásárolhatóak menetjegyek és a társaság által kínált bérletek összes fajtája. 2. Modern helyi kifizetések alprogram A Városkártya Program ezen eleme biztosítja, hogy a folyósított támogatásokat a lehető legkisebb költséggel lehessen kifizetni, illetve kizárólag az Önkormányzat által rendeletben meghatározott célra vagy módon lehessen felhasználni. 3. Készpénzmentes iskola alprogram A készpénzes fizetések kiiktatásával az iskolai befizetések a gyerekek biztonságának kockázata nélkül valósulhatnak meg. Az iskolakártya továbbá hatékony eszköze lehet az iskolai beléptető rendszernek, valamint használatával hatékony és korszerű menzakártya program is megvalósítható. 4. Helyi közvélemény kutatás alprogram A város közérdekű kérdésekben a választópolgárok véleményét kérheti ki, akik a Fizetési Pontokon adhatják le voksukat, választva a kérdésre adható válaszok közül. 12

Milyen helyi szolgáltatások érhetőek el a mi Városkártya Programunkban? 5. Korszerű parkolás alprogram A helyi lakosok a parkolást is a Városkártyájuk használatával intézhetik. A parkolás megkezdésekor a kültéri terminál érzékelőjéhez érintett Városkártyájukkal regisztrálják a parkolási időszak megkezdését. 6. Helyi jótékonysági alprogram A helybeli és országos jótékonysági akciók támogatásával a Városkártya tulajdonosok az év minden napján tehetnek valamit egy jó célért. 7. Társadalmi munka alprogram A társadalmilag fontos célok elérése érdekében a város ösztönözheti a lakókat az aktív részvételre. A város által támogatott közösségi összefogásért köszönetképpen az aktív lakók a Városkártyára kaphatják a támogatók által tett felajánlásokat. 8. Elektronikus jegy és bérlet alprogram A strandok és sportcsarnokok jegypénztáraiban Városkártyával megvásárolható a belépő/bérlet. Ezen kívül a Fizetési Pontokon belépőjegy vásárolható a strandra és a sportcsarnok által rendezendő eseményekre. 13

Milyen helyi szolgáltatások érhetőek el a mi Városkártya Programunkban? 9. Életmentő alprogram A TAJ szám, vércsoport, allergia és gyógyszer érzékenység adatok egy esetleges orvosi vészhelyzetben segíthetik az orvosok, mentősök munkáját. 10. Fokozott biztonságú elektronikus aláírás alprogram Az elektronikus aláírás egy digitális, titkosított kulcs, mely jogi értelemben megegyezik az adott személy papír alapú szerződései, megállapodásai, megtett nyilatkozatai aláírásával. 11. Vásárlói lojalitás alprogram A kedvezményeket mindenki szereti, a kedvezményekhez kapcsolódó külön kártyákat már kevesen, hiszen sok helyet foglalhatnak el és nem biztos, hogy mindig nálunk van, ha szükség lenne rá. A városkártya használatával minden kedvezmény és törzsvásárlói program egy kártyán elérhető. 12. Biztonságos ügyfél azonosító alprogram A Városkártya beléptető funkcióval felszerelt. Bármely hivatalban, városi intézményben, de igény esetén más helyeken is (pl.: munkahely) a ki- és belépés rögzítésére és ellenőrzésére alkalmas a Városkártya. 14

Milyen helyi szolgáltatások érhetőek el a mi Városkártya Programunkban? 13. Városkártya honlap alprogram Biztosítunk a város részére egy külön honlapot a Városkártya Programjuknak. 14. Információ gyűjtő alprogram Fizetési Pontokon a Városkártya tulajdonosok egyszerűen és kényelmesen adhatják meg mérőóra állásaikat, a helyi szerződött szolgáltatók felé. 15. Adatfeldolgozó és elemző alprogram A városkártya használathoz kapcsolódó adatok elemzését beépített funkciókkal támogatjuk, mellyel kiértékelhetőek a helyi kezdeményezések. 16. Tömeges SMS küldő alprogram A város által fontosnak tartott vagy közérdekű témákról SMS üzenetet küldhet a helyi lakosoknak 15

Milyen pénzügyi és egyéb kényelmi szolgáltatások érhetőek el a mi Városkártya Programunkban? A városkártyába beépítettünk egy, az OFSZ (Országos Fizetési Szolgáltó Zrt.) által kibocsájtott, MasterCard PayPass fizetési kártyát, melyhez Magyarország első Európai Unió PSD2-nek megfelelő kondíciókkal rendelkező számlacsomag tartozik. Készpénzmentes fizetési és készpénzfelvételi lehetőség minden MasterCard, Maestro logóval ellátott POS és ATM terminálon Magyarországon és külföldön egyaránt További többlet funkciók minden általunk telepített POI terminálon: 1.Villámgyors sárga csekk (fehér csekk) befizetési lehetőség 2.Kártyáról kártyára történő azonnali átutalási lehetőség 3.Azonnali kártyaműveletek (egyenleg lekérdezés, jelszó csere) 4.Kis összegű készpénz felvétel akár egy kisboltban is 5.Készpénz befizetési lehetőség akár egy kisboltban is A számlacsomaghoz egy netbank szolgáltatás is tartozik, mely minden szokásos online számlaműveletre alkalmas. 16

A Városkártya Program szereplői Szerződő felek: Martfű Város Önkormányzata POI Partner Kft. O.F.SZ. Zrt. A programban résztvevő Alapító Támogatók: sárga csekk kibocsátók szolgáltatók helybeli intézmények (iskola, múzeum, egyetem) helyi szolgáltatók A programban résztvevő Támogatók: A programba később is bármely vállalat vagy intézmény csatlakozhat Támogatóként, ha a város vezetése úgy dönt. 17

A POI Partner Kft. szerepe Minden eszközt és megoldást biztosít: Telepíti és üzemelteti a város teljes lefedettségéhez szükséges terminálokat, egyéb infrastruktúrát rendelkezésre bocsájt Felméri a város igényeit és annak megfelelően alakítja ki a Városkártya Program működési kereteit Igény szerint egyedi szolgáltatásokat fejleszt a város javára Kiképzi a város a program menedzsereit Tanácsokat ad a Városkártya Program üzemeltetéséhez Biztosítja a helyi program honlapot, valamint a működtetéséhez szükséges admin felületet is díjmentesen rendelkezésre bocsájtja Városkártya Program menedzseri felületet biztosít Adatokat ad át, adatelemzéseket végez A teljes infrastruktúrát non-stop üzemelteti és rendszeresen karbantartja 18

Az OFSZ Zrt. szerepe Kedvezményes számlacsomagot biztosít a martfűi Városkártya birtokosok számára, amennyiben az önkormányzat megvásárolja a teljes felnőtt lakosság számára a kártyát. A városvezetés döntésének eredményeképpen a martfűi lakosok zsebében akár évi 69,8 millió forint maradhat.* Azon helyi lakosok, akik az aktiválás első hónapjában kiváltják a Városkártyát, és azt havonta minimum 4 alkalommal használják, azoknak az aktiválástól számított 12 hónapon keresztül 25%-kal kevesebb havidíjat számítunk fel. Az aktív kártyák után minden hónapban 100 Ft támogatást utal a város által megjelölt szervezeteknek, alapítványoknak 3 havonta. Működteti a teljes körű fizetési számla használathoz szükséges IT rendszereket. Non-stop telefonos ügyfélszolgálatot működtet az OFSZ Zrt. pénzügyi funkcióinak zavartalan használata érdekében. Non-stop működteti a számla kezeléséhez szükséges netbank felületet, a Fizetési Kaput. Ha a teljes felnőtt lakosság aktívan városkártyát használ, az OFSZ Zrt a havi számlavezetési díjból évente akár 6,9 millió Ft támogatást is nyújthat a város számára fontos célra. *A decemberi Bankmonitor cikk elemzése alapján 19

Martfű Város Önkormányzatának szerepe Megveszi a kártyákat annak érdekében, hogy a teljes aktív lakosság térítésmentesen hozzájusson a Városkártyához Meghatározza a helyi Városkártya Programmal kapcsolatos igényeket A helyi szociális és egyéb kifizetéseket a Városkártya rendszeren keresztül folyósítja a program bevezetésétől kezdve, ennek szellemében módosítja az erre vonatkozó helyi rendeletet Elősegíti, hogy minél több helyi szolgáltató közreműködjön a programban A Városkártya Programot tartalommal tölti meg és működteti Működteti a helyi Városkártya Program honlapot Reklámozza, kommunikálja a programot, kártya átvételre és aktív kártyahasználatra ösztönöz Előre meghatározott felületet biztosít a program reklámozására a helyi médiában Támogatja, hogy a helybeli intézmények és vállalatok az OFSZ Zrt.-t használják egyik pénzforgalmi szolgáltatóként 20

Városkártya Program előkészülete Városkártya program prezentációja a város döntéshozójának A program előkészítése a következő testületi ülésre történő benyújtáshoz (cégünk elkészíti, vagy segít az elkészítésben) A program képviselőtestületi prezentációja, felmerülő kérdések megválaszolása 21

Döntés a Városkártya Programról Pozitív döntés alapján a szerződések előkészítése Lakosság tájékoztatása a további lépésekről Ünnepélyes szerződés aláírása, sajtótájékoztató, egyéb városi ceremóniák 22

A Városkártya Program a döntés után POI terminálok telepítésének megkezdése, kereskedők tájékoztatása, képzése A Városkártya Program beindítása A városok által igényelt többletszolgáltatások „városra szabása”, a szükséges eszközök folyamatos telepítése, finomhangolás 23

Lássuk mibe kerül a program, illetve mit profitál vele az önkormányzat A városkártya költsége felnőtt lakosonként 980 Ft / 5 év (összesen Martfűre vonatkoztatva kb. 5,7 millió Ft) A finanszírozásban az önkormányzat hozzájárulását kérjük, hogy vállalja át a lakosságtól ezt a költséget, cserébe azért, hogy egy egyébként is számos funkcióval ellátott MasterCard PayPass fizetési kártyája egy igazi, nélkülözhetetlen használati eszközzé váljon Hogy a kártyákat a lakosság valóban átvegye, és aktívan használja azt a következőkkel fogjuk közösen elérni: –Önkormányzati DM akció, ahol bemutatja, hogy minden felnőtt városlakó jogosult erre a kártyára –Önkormányzati sajtótájékoztató –Általunk kezdeményezett média-kampány a projektről –Jól kiképzett kiskereskedői alkalmazottak, akik érdekeltté lesznek téve abban, hogy a kártyákhoz tartozó fizetési számla szerződéseket megkössék a vásárlókkal, és átadják a kártyákat –Olyan önkormányzati szociális támogatási rendszer bevezetése, melynek előfeltétele a kártyahasználat A fenti eszközökkel sikerül elérni a 100 %-os aktív kártyahasználatot, és ebben az esetben a Városkártyák költsége csak a kártyánkénti 100 Ft-os visszautalásokból hónapok alatt megtérül, utána pedig már többlet forrást eredményez, és akkor még nem beszéltünk Városkártya használatából eredő egyéb költség megtakarításokról. Nem beszéltünk továbbá a Városkártya bevezetéséből keletkező adótöbblet bevételekről. 24

További, nem pénzben kifejezhető nyereségek Amennyiben a város úgy dönt, hogy bevezeti az általunk kínált, valóban a jövőbe mutató funkciókkal felvértezett Városkártyát, úgy olyan lehetőségeket biztosít a lakosságnak melyek: Megkönnyítik a mindennapi életüket Csökken a többletközlekedés által okozott káros anyag emisszió mértéke Növekedni fog a lakosok identitástudata Növeli a település kohéziós erejét Időt takarítanak meg számukra, hogy többet lehessenek szeretteikkel Egy olyan városban élhetnek, ahol a városvezetés különös gondot fordít a lakók korszerűbb életvitelének kialakításához A teljes Városkártya Program biztosan élénkíteni fogja a gazdaság fejlődését, mely közvetett módon hozzá fog járulni a foglalkoztatottság növeléséhez Összefoglalva: a város egy újabb lendületet kap a fejlődéshez, mely még inkább ki fogja vívni a lakosság elismerését, és lojalitását a város vezetői felé. Ehhez a nemes feladathoz örömmel és tisztelettel ajánljuk fel szakértő közreműködésünket! 25

Köszönjük, hogy meghallgatták a Martfű Városkártya Program bemutatóját! 26