Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
Advertisements

Személyes márka kommunikációja
Eurosport Média ajánlat 2010.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Savaria Dance Festival (Szombathely). Mi is a Savaria Nemzetközi táncverseny?  A Savaria Nemzetközi Táncverseny az ország legkiemelkedőbb versenytáncos.
Világutazás itthon Kihívás Hogyan tegyük szimpatikussá a hazánkban élő bevándorlókat?
A GPSGames.hu bemutatkozik GPSGames.hu – Játék műhóddal! GPSGames.hu GPSGames.hu – Játék műhóddal! GPSGames.hu.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Budapest, február 7.. • Brief • A logó • Inspirációk és versenytárselemzés • A honlap • tervezése és végső felépítése • arculata és színrendszere.
DPR kommunikáció alapelvei
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Kinyitjuk az Adattárat Informatikatörténeti Adattár További tervek, felhívás közreműködésre.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – NPT ülés, Pásztor Szilvia – pályaorientációs portál tartalmi.
Mindent az okostévékről!
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Jogászvilág Felelős szerkesztő: Vajda-Fejes Melinda
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel karöltve készíti Önnek a legjobb műsorokat. Sok éves tapasztalatunk garancia arra, hogy képernyőjére nap mint nap új zsákmány kerüljön. Vad- és halételek helyi csárdákban, tóparton és az erdőszélen. Helyi specialitások, konyhai trükkök, mesterfogások.

A PVTV Filozófiája A PV TV az a Horgász és Vadász TV csatorna amely: - Az általunk is fogható halakról, elejthető vadakról - A kedvenc vizeinkről, erdőinkről - A mindenki számára elérhető módszerekről és eszközökről - Az általunk is átélhető élményekről Azaz Rólunk szól! Rólunk szól!

Tartalom A 24 órás lokalizált tematikus műsor: - 70% horgászat - 30% vadászat Minden nap premier:, - több mint 40 új film minden hónapban Sajátgyártás a fókuszban: - az új filmek 75%-a sajátgyártás A PVTV elsődleges célcsoportjába a év közötti férfiak tartoznak. A csatorna tematikája miatt minden horgász, vadász, halász, természetjáró, természetkedvelő és utazó célcsoport lehet.

Sajátgyártású sorozataink

Európa Lokalizált Háztartás A PVTV Lefedettsége

A PV TV fő erősségei - Kizárólagos lokalizált horgász és vadász TV csatorna az elért 6,1 millió háztartásban. - Nézőink szinte kizárólag horgász-vadász érdekeltségű emberek. - Túlnyomó részben helyi tartalmak. - 3 országban folyamatos filmkészítés saját stábbal. - A horgász és vadász piac jelentős képviselőinek egyre növekvő és folyamatos jelenléte a csatornán. - Szoros együttműködés a régió legjelentősebb horgász-vadász médiumaival, elismert szakembereivel, versenyzőivel - Napi kapcsolat a régió horgászaival, vadászaival

Mit nyújthat Önnek a PV TV? - Márkanevük mindennapos jelenléte a régió horgászainak és vadászainak életében. - A hírek, újdonságok gyors és célzott eljuttatása a célközönséghez. - Kiemelt termékek erőteljes promóciója. - Rendezvények, versenyek nemzetközi meghirdetése, tudósítása. - Horgászvizek, szállások, horgászturizmus népszerűsítése a régióban. - Személyes igények alapján, professzionális horgász/vadász filmek készítése tapasztalt stábunk felhasználásával

Mindezt hogyan ? - Direkt reklám spotok - Termékbemutató filmek - Saját gyártású filmek teszt és versenyhorgászokkal, erős márkajelenléttel - Tóbemutatók - Versenybeszámoló filmek, a honlapon naponta frissülő cikkekkel, videókkal. - Egyedi igények teljes mértékű megvalósítása.

És mivel? -HD technikával felszerelt forgató stábok 3 országban - Saját vágó stúdiók - Nagy tapasztalattal rendelkező szerkesztői háttér -Széleskörű kapcsolat rendszer -Rövid határidős munkák -Mobilitás az ország bármelyik pontjára - Egyedi igények figyelembe vétele

Nem csak TV! - -Napi átlag – elkülönített látogató! -5 nyelven elérhető napi frissítésű website - horgász és vadász cikkek és videók, -24 órás online PVTV sugárzás -Aktuális témák, beszámolók -Banner elhelyezési lehetőségek - PR cikkek írása és megjelenítése

Köszönjük a figyelmet!