Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SZERVEZETI MEDIÁCIÓ Mediációs Műhelytalálkozó 2015.04.17 Zajkás Gergely DHL Supply Chain.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SZERVEZETI MEDIÁCIÓ Mediációs Műhelytalálkozó 2015.04.17 Zajkás Gergely DHL Supply Chain."— Előadás másolata:

1 SZERVEZETI MEDIÁCIÓ Mediációs Műhelytalálkozó Zajkás Gergely DHL Supply Chain

2 2 RÓLAM

3 3 A SZERVEZETRŐL 1/2 CORPORATE CENTRE Raktározás Közúti szállítmányozás Mo. ≈ 1200 fő

4 4 A SZERVEZETRŐL 2/2 Erősen hierarchizált Több szintű mátrix szervezet Felülről vezérelt Belső versenyhelyzet Együttműködés Bizalom Elfogadás Párbeszéd

5 5 MIÉRT MEDIÁCIÓ? – IGÉNY NYITOTT VEZETÉS SZERVEZETI BIZALOM BEFOGADÓ KULTÚRA ERŐFORRÁS

6 6 TERÜLETEK ÉS MEGVALÓSULÁS Kártérítési (jóvátételi) ügyek Több próbálkozás 2 sikeresen lezárt ügy külsős mediátor bevonásával Munkaügyi jogviták Csoportos létszámleépítés: mentoring szolgáltatás mediátorok bevonásával Munkatársi, vagy csoportok közti konfliktusok Ügyfél konfliktusok 2 konkrét eset (verekedés) külsős mediátor bevonásával Félbemaradt folyamatok Mediáció nem valósult meg

7 7 MIÉRT NEM SIKERÜLT? Munkatársi, vagy csoportok közti konfliktusok Szervezeti hierarchia Egyéni motiváció hiánya Eszkaláció mint rutin Elutasítás (1) ismeretlen a módszer (2) megoldom Én Elfogultság Ügyfél konfliktusok Az ügyfél már döntött Büszkeség Megfelelés (kiszolgáltatottság) Ismeretlen módszer – elutasítás „Erőből” kezeljük

8 8 A RENDSZER MEGVÁLTOZOTT – IGÉNY NYITOTT VEZETÉS SZERVEZETI BIZALOM BEFOGADÓ KULTÚRA ERŐFORRÁS

9 9 9 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET


Letölteni ppt "SZERVEZETI MEDIÁCIÓ Mediációs Műhelytalálkozó 2015.04.17 Zajkás Gergely DHL Supply Chain."

Hasonló előadás


Google Hirdetések