Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Próbaminősítés KOLOMPÁR GYULA középiskolai tanár.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Próbaminősítés KOLOMPÁR GYULA középiskolai tanár."— Előadás másolata:

1 próbaminősítés KOLOMPÁR GYULA középiskolai tanár

2 Bemutatkozás „Nincsen apám, se anyám, se istenem, se hazám” „József Attila”

3 Bemutatkozás „Nincsen apám, se anyám, Van Istenem, van Hazám”
„Kolompár Gyula”

4 MAGAMRÓL Cím: 3078 Bátonyterenye, Bem út 21. E-mail: kolg2@freemail.hu
Mobil: Munkahely: Borbély Lajos Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 3014 Salgótarján, Csokonai út

5

6 Borbély Lajos szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Iskolám Irodám Borbély Lajos szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium

7 Végzettségeim Általános iskolai tanár Középiskolai tanár Programozó
Szakvizsga

8 1981-1985: Ho Si Minh Tanárképző Főiskola, Eger matematika - technika szak

9 1989-1992: Kossuth Lajos Tudományegyetem TTK, Debrecen középiskolai matematika tanári szak

10 1994-1997: Pénzügyi- és Számviteli Főiskola, SALGÓTARJÁN SZÁMÍTÁSTECHNIKAI PROGRAMOZÓ

11 2002-2004: Debreceni Egyetem TTK Pedagógus szakvizsga (matematika)

12 Szakdolgozatok „Csapágycsésze készítése hidegalakítással” (1985)
„Diofantikus egyenletek” (1992) „Algebrai egyenletek” Delphi programozási rendszerben (1997) „Másodrendű hiperfelületek” (2004) // Н.В.ЕФИМОВ-Э.Р.РОЗЕНДОРН : ЛИНЕЙНАЯ АЛГЕБРА И МНОГОМЕРНАЯ ГЕОМЕТРИЯ ИЗДАТЕЛЬСТВО <НАУКА> ГЛАВНАЯ РЕДАКЦИЯ ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ МОСКВА, 1970.// Az IBM PC rendszerszemléleti megközelítése az MS-DOS operációs rendszeren keresztül (1998) Az Arany János Programokon belüli beiskolázási stratégia a salgótarjáni BLSZSZK Lorántffy Zsuzsanna Kollégiumban (2013) Erdős Pál élete

13 Fed lap Részlet

14 Tartalomjegyzék Bevezetés
1.§.Másodrendű hiperfelületek általános egyenlete 1 2.§.Az egyenlet bal oldalának módosulása eltolás hatására 3 3.§.Az egyenlet bal oldalának változása az ortonormált bázis változás hatására 6 4.§.Másodrendű hiperfelületek centruma 9 5.§.Másodrendű hiperfelületek kanonikus alakjai euklideszi térben 11 6.§.Másodrendű felületek osztályozása euklideszi térben 15 7.§.Affin transzformációk 8.§.Másodrendű hiperfelületek affin osztályozása 26 9.§.Másodrendű hiperfelületek metszése egyenessel. Aszimptótikus irányok 29 10.§.Konjugált irányok 11.§.Kúpszeletek és Dandelin-gömbjeik 36 Ellipszis Hiperbola Parabola 12.§.Kúpszelet-történelem Ajánlott irodalom

15 Fed lap Részlet

16 Kollégium TartalomjegyzéK Előszó Bevezetés 1.§. A humán erőforrás menedzsmentről 1 2.§.Az egyenlet bal oldalának módosulása eltolás hatására 3 3.§.Az egyenlet bal oldalának változása az ortonormált báziz változás hatására 6 4.§.Másodrendű hiperfelületek centruma 9 5.§.Másodrendű hiperfelületek kanonikus alakjai euklideszi térben 11 6.§.Másodrendű felületek osztályozása euklideszi térben 15 7.§.Affin transzformációk 22 8.§.Másodrendű hiperfelületek affin osztályozása 26 9.§.Másodrendű hiperfelületek metszése egyenessel. Aszimptótikus irányok 29 10.§.Konjugált irányok 33 11.§.Kúpszeletek és Dandelin-gömbjeik 36 Ellipszis 38 Hiperbola 40 Parabola 42 12.§.Kúpszelet-történelem 43 Ajánlott irodalom 51 A hátrányos helyzetű tanulók Arany János Kollégiumi Szakiskolai Program (AJKSZP) működése a salgótarjáni BLSzSzK Lorántffy Zsuzsanna Kollégiumban

17 Fed lap Részlet

18 Cikkek Gondolatok, vélemény a Hajdú matematika és Sokszínű Matematika tankönyvről A középiskolai számítástechnika oktatás kérdései A reklámok szerepe a gyerekek életében A BLSzSzK Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ programjának gazdasági elemzése A BLSzSzK Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ programjának toborzási stratégiája A BLSzSzK Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ programjának támogatási rendszere Matematika érettségi feladatok elemzése Számolási érdekességek 10k+9 alakra hozható számok oszthatósági szabályai, algoritmus konstrukciója Az Euler-féle poliédertétel topológiai megközelítése A szegedi egyetem első triumvirátusa, Haar-mérték konstrukciója Hiperkockák, magasabb dimenziójú kockák konstrukciója Korreláció-és regresszió számítás statisztikai modelljének módszertani adaptációja feladaton keresztül

19 Megbízatások Kompetencia biztos Érettségi elnök
Emelt szintű érettségiztetés (matematika) Bizottsági elnök, bizottsági tag

20

21 Oktatási tevékenységeim
Dolgozók Általános Iskolája (2. Rákóczi Ferenc Általános Iskola – Salgótarján (felnőtt oktatás) Dolgozók Szakközépiskolája -Salgótarján - (felnőtt oktatás) Uzoni Egyházi Általános - és Középiskola - Salgótarján - (felnőtt oktatás) Tanodai program – Természettudományi Közösség munkájának koordinálása - Mátraverebély Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJKP program felelőse Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ program mérés-értékelés Újra tanulok –Település karbantartó – Mátraverebély - (felnőtt képzés) Újra tanulok - Kisgépkezelő – Egyházasgerge - (felnőtt képzés) Balassi Bálint Gimnázium 2.sz. Salgótarjáni Intézménye - (felnőtt oktatás) Esti Gimnázium – Mátraverebély - (felnőtt oktatás) Általános iskolai képzés – Mátraverebély - (felnőtt oktatás) Útravaló : „Út az érettségihez” - Salgótarján

22 TOVÁBBKÉPZÉSEK Közép- és emelt szintű érettségi vizsgáztató középiskolai pedagógusok képzése – matematika Sorszám: 6759/2004 A hozzáadott érték – Mit és miért teszünk? (Tudás, készség, képesség, kompetenciamérések) Sorszám: 14/2005 Osztályfőnöki kompetenciák fejlesztése Sorszám:46/2007/OPSZI Tanórai differenciálás a gyakorlatban – az egyéni fejlődési különbségeknek, szükségleteknek megfelelő fejlesztés módszerei, mint a sikeres integráció egyik feltétele Sorszám: 105/324/2010 Tanulástanítás Sorszám:.44/165/2010 Multikulturális tartalmak és intellektuális nevelés: a szervezeti kultúra és környezet átalakítása a gyermekek egyenlő lehetőségeinek és aktív részvételének biztosítása a közoktatási intézményekben Sorszám: 035/2012 Felkészítés érettségi vizsgaelnöki feladatok ellátására Sorszám: OH-TTK/12-19/2012 Életre kész fiatalok – Pedagógusok felkészítése a tanulók szociális és életviteli kompetenciái fejlesztésére Sorszám: 47/2013/IKSZ

23 Egyéni bánásmód Tanoda Útravaló Szakkör

24

25 Értékelés Kompetencia mérés Érettségi AJKP program

26 Egyéb tevékenységek Tanterv Tanmenetek Nőnap Szalagavató WEB

27 A férfi tanári kar

28 Forgatókönyv DIAVETÍTÉS Bevonulás (Zenére) Virágok átadása (Zene)
KÖSZÖNTŐ 1. VERS Tóth Árpád: Esti sugárkoszorú (Csank Csaba ig.) 2. ÉNEK Gyertyafény keringő (Képes Gyula – Kórus) 3. VERS Garai Katalin: Tavaszi köszöntő… (Tajti Gábor) 4. IDÉZETEK A SZERELEMRŐL (személyre bontva) 3. VERS Csokonai Vitéz Mihály: Reményhez (Kolompár Gyula) 4. ÉNEK Egy csók és más semmi (Képes Gyula - Kórus) 5. FÉRFI-NŐ (személyre bontva ) 9. A NŐ VEGYELEMZÉSE (Tajti Gábor) 6. AZ IDEÁLIS FELESÉG MONDATAI (személyre bontva) 7. ÉNEK Nékem olyan asszony kell (Képes Gyula - Kórus) 10. PASIKÉPZŐ (Kolompár Gyula) 13. LEVÉL Drága apukám és anyukám (Ihracska György) 15. LERÁZÓ DUMÁK NŐKNEK (Verbói Szabolcs-Fenyvesi Marian) 16. EGY VÁLÁS TÖRTÉNETE (Kolompár Gyula – Pozsik Olga) 17. ÉNEK Erdő, erdő, erdő Nád fedeles kis házikóm (Képes Gyula - Kórus) Virágok átadása (Zene) Forgatókönyv

29 Törpék Hattyúk Hattyúk Tava

30 Szereplők bemutatása És a végső öröm Az osztályom

31 Elismerések 1988 Miniszteri dicséret (Oktatási miniszter)
1995 Ádám Zsigmond díj 2004 Miniszteri dicséret (Szociális miniszter)

32 Ádám Zsigmond Díj

33 Köszönöm a figyelmet


Letölteni ppt "Próbaminősítés KOLOMPÁR GYULA középiskolai tanár."

Hasonló előadás


Google Hirdetések