Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KOLOMPÁR GYULA KÖZÉPISKOLAI TANÁR. „Nincsen apám, se anyám, se istenem, se hazám” „József Attila”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KOLOMPÁR GYULA KÖZÉPISKOLAI TANÁR. „Nincsen apám, se anyám, se istenem, se hazám” „József Attila”"— Előadás másolata:

1 KOLOMPÁR GYULA KÖZÉPISKOLAI TANÁR

2 „Nincsen apám, se anyám, se istenem, se hazám” „József Attila”

3 „Nincsen apám, se anyám, Van Istenem, van Hazám” „Kolompár Gyula”

4 Cím: 3078 Bátonyterenye, Bem út Mobil: Munkahely: Borbély Lajos Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 3014 Salgótarján, Csokonai út

5

6 ISKOLÁMIRODÁM

7  Általános iskolai tanár Általános iskolai tanár  Középiskolai tanár Középiskolai tanár  Programozó Programozó  Szakvizsga Szakvizsga

8

9

10

11

12  „Csapágycsésze készítése hidegalakítással” (1985)  „Diofantikus egyenletek” (1992) „Diofantikus egyenletek” (1992)  „Algebrai egyenletek” Delphi programozási rendszerben (1997) „Algebrai egyenletek” Delphi programozási rendszerben (1997)  „Másodrendű hiperfelületek” (2004)Másodrendű hiperfelületek” (2004) // Н.В.ЕФИМОВ-Э.Р.РОЗЕНДОРН : ЛИНЕЙНАЯ АЛГЕБРА И МНОГОМЕРНАЯ ГЕОМЕТРИЯ ИЗДАТЕЛЬСТВО ГЛАВНАЯ РЕДАКЦИЯ ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ МОСКВА, 1970.//  Az IBM PC rendszerszemléleti megközelítése az MS-DOS operációs rendszeren keresztül (1998) Az IBM PC rendszerszemléleti megközelítése az MS-DOS operációs rendszeren keresztül (1998)  Az Arany János Programokon belüli beiskolázási stratégia a salgótarjáni BLSZSZK Lorántffy Zsuzsanna Kollégiumban (2013) Az Arany János Programokon belüli beiskolázási stratégia a salgótarjáni BLSZSZK Lorántffy Zsuzsanna Kollégiumban (2013)  Erdős Pál élete Erdős Pál élete

13 FED LAPRÉSZLET

14 Bevezetés 1.§.Másodrendű hiperfelületek általános egyenlete1 2.§.Az egyenlet bal oldalának módosulása eltolás hatására3 3.§.Az egyenlet bal oldalának változása az ortonormált bázis változás hatására6 4.§.Másodrendű hiperfelületek centruma9 5.§.Másodrendű hiperfelületek kanonikus alakjai euklideszi térben11 6.§.Másodrendű felületek osztályozása euklideszi térben15 7.§.Affin transzformációk22 8.§.Másodrendű hiperfelületek affin osztályozása26 9.§.Másodrendű hiperfelületek metszése egyenessel. Aszimptótikus irányok29 10.§.Konjugált irányok33 11.§.Kúpszeletek és Dandelin-gömbjeik36 Ellipszis38 Hiperbola40 Parabola42 12.§.Kúpszelet-történelem43 Ajánlott irodalom51

15 FED LAPRÉSZLET

16 A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK ARANY JÁNOS KOLLÉGIUMI SZAKISKOLAI PROGRAM (AJKSZP) MŰKÖDÉSE A SALGÓTARJÁNI BLSZSZK LORÁNTFFY ZSUZSANNA KOLLÉGIUMBAN KOLLÉGIUMTARTALOMJEGYZÉK  Előszó  Bevezetés  1.§. A humán erőforrás menedzsmentről1  2.§.Az egyenlet bal oldalának módosulása eltolás hatására3  3.§.Az egyenlet bal oldalának változása az ortonormált báziz változás hatására6  4.§.Másodrendű hiperfelületek centruma9  5.§.Másodrendű hiperfelületek kanonikus alakjai euklideszi térben 11  6.§.Másodrendű felületek osztályozása euklideszi térben15  7.§.Affin transzformációk22  8.§.Másodrendű hiperfelületek affin osztályozása26  9.§.Másodrendű hiperfelületek metszése egyenessel. Aszimptótikus irányok29  10.§.Konjugált irányok33  11.§.Kúpszeletek és Dandelin-gömbjeik36  Ellipszis38  Hiperbola40  Parabola42  12.§.Kúpszelet-történelem43  Ajánlott irodalom51 

17 FED LAPRÉSZLET

18  Gondolatok, vélemény a Hajdú matematika és Sokszínű Matematika tankönyvről  A középiskolai számítástechnika oktatás kérdései  A reklámok szerepe a gyerekek életében  A BLSzSzK Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ programjának gazdasági elemzése  A BLSzSzK Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ programjának toborzási stratégiája  A BLSzSzK Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ programjának támogatási rendszere  Matematika érettségi feladatok elemzése  Számolási érdekességek  10k+9 alakra hozható számok oszthatósági szabályai, algoritmus konstrukciója  Az Euler-féle poliédertétel topológiai megközelítése  A szegedi egyetem első triumvirátusa, Haar-mérték konstrukciója  Hiperkockák, magasabb dimenziójú kockák konstrukciója  Korreláció-és regresszió számítás statisztikai modelljének módszertani adaptációja feladaton keresztül

19  Kompetencia biztos  Érettségi elnök  Emelt szintű érettségiztetés (matematika) Bizottsági elnök, bizottsági tag

20

21  Dolgozók Általános Iskolája (2. Rákóczi Ferenc Általános Iskola – Salgótarján (felnőtt oktatás)  Dolgozók Szakközépiskolája -Salgótarján - (felnőtt oktatás)  Uzoni Egyházi Általános - és Középiskola - Salgótarján - (felnőtt oktatás)  Tanodai program – Természettudományi Közösség munkájának koordinálása - Mátraverebély  Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJKP program felelőse  Lórántffy Zsuzsanna Kollégium AJ program mérés-értékelés  Újra tanulok –Település karbantartó – Mátraverebély - (felnőtt képzés)  Újra tanulok - Kisgépkezelő – Egyházasgerge - (felnőtt képzés)   Balassi Bálint Gimnázium 2.sz. Salgótarjáni Intézménye - (felnőtt oktatás)  Esti Gimnázium – Mátraverebély - (felnőtt oktatás)  Általános iskolai képzés – Mátraverebély - (felnőtt oktatás)  Útravaló : „Út az érettségihez” - Salgótarján

22  Közép- és emelt szintű érettségi vizsgáztató középiskolai pedagógusok képzése – matematika Sorszám: 6759/2004  A hozzáadott érték – Mit és miért teszünk? (Tudás, készség, képesség, kompetenciamérések) Sorszám: 14/2005  Osztályfőnöki kompetenciák fejlesztése Sorszám:46/2007/OPSZI  Tanórai differenciálás a gyakorlatban – az egyéni fejlődési különbségeknek, szükségleteknek megfelelő fejlesztés módszerei, mint a sikeres integráció egyik feltétele Sorszám: 105/324/2010  Tanulástanítás Sorszám:.44/165/2010  Multikulturális tartalmak és intellektuális nevelés: a szervezeti kultúra és környezet átalakítása a gyermekek egyenlő lehetőségeinek és aktív részvételének biztosítása a közoktatási intézményekben Sorszám: 035/2012  Felkészítés érettségi vizsgaelnöki feladatok ellátására Sorszám: OH-TTK/12-19/2012  Életre kész fiatalok – Pedagógusok felkészítése a tanulók szociális és életviteli kompetenciái fejlesztésére Sorszám: 47/2013/IKSZ

23  Tanoda  Útravaló  Szakkör

24

25  Kompetencia mérés  Érettségi  AJKP program

26  Tanterv  Tanmenetek  Nőnap  Szalagavató  WEB

27

28 DIAVETÍTÉS Bevonulás (Zenére) KÖSZÖNTŐ 1.VERS Tóth Árpád: Esti sugárkoszorú (Csank Csaba ig.) 2.ÉNEK Gyertyafény keringő (Képes Gyula – Kórus) 3.VERS Garai Katalin: Tavaszi köszöntő… (Tajti Gábor) 4.IDÉZETEK A SZERELEMRŐL (személyre bontva) 3.VERS Csokonai Vitéz Mihály: Reményhez (Kolompár Gyula) 4.ÉNEK Egy csók és más semmi (Képes Gyula - Kórus) 5.FÉRFI-NŐ(személyre bontva ) 9.A NŐ VEGYELEMZÉSE(Tajti Gábor) 6. AZ IDEÁLIS FELESÉG MONDATAI (személyre bontva) 7.ÉNEK Nékem olyan asszony kell (Képes Gyula - Kórus) 10.PASIKÉPZŐ(Kolompár Gyula) 13.LEVÉL Drága apukám és anyukám(Ihracska György) 15.LERÁZÓ DUMÁK NŐKNEK (Verbói Szabolcs-Fenyvesi Marian) 16.EGY VÁLÁS TÖRTÉNETE(Kolompár Gyula – Pozsik Olga) 17.ÉNEK Erdő, erdő, erdő Nád fedeles kis házikóm (Képes Gyula - Kórus) Virágok átadása (Zene)

29 TÖRPÉKHATTYÚK

30 SZEREPLŐK BEMUTATÁSAÉS A VÉGSŐ ÖRÖM

31  1988 Miniszteri dicséret (Oktatási miniszter)  1995 Ádám Zsigmond díj  2004 Miniszteri dicséret (Szociális miniszter)

32

33


Letölteni ppt "KOLOMPÁR GYULA KÖZÉPISKOLAI TANÁR. „Nincsen apám, se anyám, se istenem, se hazám” „József Attila”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések