Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP 3.1.3 -10/2 –

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP 3.1.3 -10/2 –"— Előadás másolata:

1 Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós! Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

2 Alapvető célok: …………………………………………………………...  Erősíteni a tanulók természettudományos érdeklődését, a tanárok szakmódszertani felkészülését.  Az érintett oktatási intézményekben a korszerű és magas szintű természettudományos szemléltetés hálózatos rendszerének kialakítása költséghatékony módon. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

3 Részcélok: …………………………………………………………...  Tárgyi eszközök beszerzése, beüzemelése, a fejlesztés helyszínének fizikai szempontból történő alkalmassá tétele.  Az eszközök szakszerű felhasználására vonatkozó tudás átadása, megszerzése, az érintettek képzése. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

4 Célcsoport: …………………………………………………………...  Tanulók  Természettudományos végzettséggel rendelkező szaktanárok  A projekt keretében létrehozott laboratóriumban dolgozó laborvezető, laboránsok Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

5 Elnyert támogatás: …………………………………………………………...  Ft, a projekt elszámolható összes költségének 100%-a Ebből:  Laboratóriumi eszközök, berendezések: Ft.  Laboratóriumi bútorok: Ft.  Vegyszerek, anyagok Ft.  IKT berendezések beszerzése Ft. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

6 Kötelezően megvalósítandó tevékenységek: …………………………………………………………...  A megvalósítás helyszínéül kijelölt középiskola valamely természettudományos tantárgyból emelt szintű oktatást folytat.  Létrehoz egy, a természettudományos oktatáshoz kapcsolódó kísérletek elvégzésére alkalmas közoktatási laboratóriumot.  Foglalkoztatja a projekt keretében létrejövő laboratórium működéséért felelős személyt, illetve két szakképzett laboránst. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

7 Kötelezően megvalósítandó tevékenységek: …………………………………………………………...  A nyertes pályázó együttműködési megállapodást köt minimum 10 alap- illetve középfokú nevelési- oktatási intézménnyel.  A projektbe bevont iskolák természettudományos végzettségű tanárai közül iskolánként legalább 3 főt felkészíttet a laboratóriumi foglalkozások tartására.  Szaktanári segédletet, tanulói munkafüzeteket készíttet. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

8 Kötelezően megvalósítandó tevékenységek: …………………………………………………………...  Megszervezi a laboratórium délelőtti és délutáni foglalkozásainak rendjét.  A megvalósításra kerülő szemléltető, bemutató tanórákat, foglalkozásokat, kísérleteket elektronikusan dokumentálja.  A létrejövő jó gyakorlatok disszeminációja, szakmai együttműködés a többi nyertes pályázóval. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

9 Bevont nevelési-oktatási intézmények Általános iskolák: …………………………………………………………...  Belvárosi Általános Iskola  Szent-Györgyi Albert Általános Iskola  Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola és Tallin Alapfokú Művészetoktatási Intézmény  II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola  Fiumei Úti Általános Iskola  Széchenyi Körúti Általános Iskola, Sport Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény  Kassai Úti Általános Iskola  Szent Tamás Görög Katolikus Általános Iskola Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

10 Bevont nevelési-oktatási intézmények Középiskolák: …………………………………………………………...  Széchenyi István Gimnázium  Bercsényi Miklós Katolikus Gimnázium és Kollégium, Általános Iskola, Óvoda - Törökszentmiklós  Varga Katalin Gimnázium  Verseghy Ferenc Gimnázium  Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium  Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

11 Eredményeink: …………………………………………………………...  Egy több feladatellátási helyet kiszolgáló természettudományos laboratórium létrehozása.  A konstrukció keretében kialakított laboratórium felhasználására kiképzett pedagógusok száma: 71 fő. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

12 Eredményeink: …………………………………………………………...  Vendégintézmény által igénybevett természettudományos foglalkozás (45 perces tanórára számítva tanévenként): 574 tanóra. (479 tanórát vállaltunk)  Saját intézmény által igénybevett természettudományos foglalkozás (45 perces tanórára számítva tanévenként): 110 tanóra. (92 tanórát vállaltunk)  Délutáni tehetséggondozó foglalkozások száma: 155 tanóra. (120 tanórát vállaltunk) Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

13 Mit várunk? …………………………………………………………...  Növekedjék a természettudományos képzéseket indító felsőoktatási intézményekbe felvett tanulóink létszáma.  Szakmai együttműködések kialakulása.  Az intézmények közötti horizontális tanulás  Szakmai konzultációk tapasztalatcserék megvalósítása. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

14 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! …………………………………………………………... Pápai Sarolta Zita projektmenedzser Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!


Letölteni ppt "Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP 3.1.3 -10/2 –"

Hasonló előadás


Google Hirdetések