Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor,"— Előadás másolata:

1 Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor, informatikai igazgató, Magyar Államkincstár Vass Donát, üzletágvezető, Oracle Hungary Kft.

2 Köszönetnyilvánítás Az TÉBA végrehajtásában közreműködő szervezetek  Magyar Államkincstár  IQSYS Zrt.  PMISZK TÉBA: Támogatási Életút Bázis Adatok – a projekt eredetileg ezen a néven indult. 2

3 A TÉBA projekt fő célja 3 A jövő generációiért dolgozunk. A családtámogatási és normatív ellátások folyósítását hatékonyan támogató, országos kiterjedésű interaktív rendszer megvalósítása. A ‘szolgáltató állam’ szemléletének erősítése, az ügyfelek, tehát a támogatásokban érintett állampolgárok elégedettségének növelése.

4 A családtámogatások finanszírozásának folyamata 4 Tagállami hatóságok Automatizált igényelbírálás Határozatok Végzések Utalási állományok Jogosulti adatbázis Szociális nyilvántartás Adatszolgáltatás Jogosító (gyermek) adatbázis Fiatalok életkezdési támogatása (baba) Csp-Gyes-Gyet Anyasági támogatás Fogyatékossági tám. EU-s ügyek Ügyfél KEK KH OEP Ügyfélszolgálati támogatás APEH ORSZI

5 Informatikai kihívások a TÉBA projektben Integráltság gyermek – szülő gyermek - intézmény Kapcsolatrendszer OEP, KEK KH, OH, APEH, Bankok, 81 jogszabálynak való megfelelés Felhasználóbarát ügyfélkapu iskola Szolgáltató, munkaeszköz főhatóság részére intézmény részére 5

6 Informatikai kihívások a TÉBA projektben 6

7 A TÉBA jelentősége normatív szempontból A támogatást igénybe vevők köre - Önkormányzatok - Kistérségi társulások - Egyházi és nem állami, nem önkormányzati szociális és közoktatási intézmény- fenntartók = humán szolgáltatók 7

8 A TÉBA jelentősége normatív szempontból Jogosítóhoz köthető normatív hozzájárulások, támogatások a hatályos költségvetési törvény alapján: Szociális terület - 19 féle fő támogatási jogcím Oktatási terület - 22 féle fő támogatási jogcím Mindkét terület vonatkozásában a fő támogatási jogcímeken belül több további alcím létezik. 8

9 A TÉBA jelentősége a CST szempontjából  Regionális (megyei) illetékességi szabályok helyett országos illetékesség.  Kincstári feladatkörbe tartozó valamennyi szociális ellátás egységes szemléleű feldolgozása az iktatástól a döntéshozatalig.  KET. igényeinek, elvárásainak való hatékonyabb megfelelés.  Ügyfeleket érinő kevesebb adatkérés, ellátásokhoz könnyebb hozzáférés, ügyféli hozzáférési lehetőségek.  Szociális kifizetések kontrollja. Jogszerőség havi ellenőrzése.  Másodlagos funkciók kezelése.  Továbbfejlesztési lehetőség. 9

10 Megoldás

11 Oracle Policy Automation – interaktív szabálykezelés A szakmai felhasználók hozhatják létre a tartalmat Egyedülálló eszközök a szabálykövetésre és hatásvizsgálatra Gyors és nagyteljesítményű eszközök

12 Pontosabb, gyorsabb, átláthatóbb működés Gyors és pontos, garantált eredményű projektek Egységes szabályrendszer az egész szervezetre vonatkozóan Egyszer megírandó, újra felhasználható tudás Technológiától független és olcsóbb üzemeltetés A magyar nyelv szabályai szerint Publikus weboldalak Szakértői rendszerekDöntéshozatali eszközök Jogosultság- ellenőrzés Díjkalkulátorok Jóváhagyási szabályok Szabálymotor

13 Oracle Siebel ügymenetkezelés: gyorsabban és egyszerűbben

14 Miért Oracle Siebel? Beépített integrációs eszközök Automatikus, online és egyedi adatbetöltés XML MS Excel Egyéb források Felhasználói adatszótárak Űrlapkitöltő-ellenőrző folyamatok Előre/felhasználó által definiált Ügymenetek Űrlapok Kitöltési szabályok Értékkészlet Törzsadatkezelés Teljeskörű ügymenet audit Szabványos naptárfunkciók Határidőkezelés Riasztásfigyelés Prioritás Vezetői információs rendszer Beépített analitikai eszközök Jelentéskészítő Könyvtárból Egyéni Ügyintézés teljes folyamatára Beépített/módosítható automatizált munkafolyamatvezérlő Terheléstervezés és feladatkiszignálás területi szervezeti Egységes ügyféladatbázis Valós idejű, azonnali információszolgáltatás Egységes, testreszabható önkiszolgáló felület Jogosultság szerinti munkafelület és hozzáférés Külső és belső ügyfeleknek Ügyintézők elérhetősége Telefon, sms Web Fax Egységes ügymenet indítás Pénzügyi rendszerek integrációja

15 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések