Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tanulás és tanítás Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tanulás és tanítás Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?"— Előadás másolata:

1 Tanulás és tanítás Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?

2 Hogyan tanulunk? A tanár átadja a tudását A módszerek és a környezet a tudás előadását, szemléltetését támogatják.

3 A gyerek befogadja a tanítást De ez nem mindenkinek sikerül, és ebből származnak a gondok.

4 A tanuló felépíti a tudást Fontos, hogy mit tud már a diák? diagnózisdifferenciálás változatos tanulásszervezés, és módszerek pl. Kooperatív csoportmunka Projekt Egyéni feladatok

5 A tanuló felépíti a tudást Milyen legyen az a környezet, amely ezt támogatja?

6 Differenciálás Mi legyen az alapja? (előzetes tudás, érdeklődés, tanulási cél)

7 Tanulási folyamat tervezése Tervezés Differenciált tanulási folyamat Diagnózis a téma megértésében Differenciált tanulási szakasz Ellenőrzés, mérés Előzetes tudás diagnosztizálása

8 Hogyan szervezzük a tanulást?

9 Tanulói tevékenység és módszerek motiváció és tanulási környezet

10 Tanári mesterség Hol és hogyan tanulható ?

11 És mit tudnak minderről a szülők? Mit tudnak a szülők, mit tud a közvélemény a tanulással kapcsolatos tudásunk megváltozásáról? Megfelelő-e a tájékoztatás arról, mi történik az iskolában? ???

12 Gondolkodjunk közösen egy érzelmi biztonságot adó, eredményesebb iskoláért!


Letölteni ppt "Tanulás és tanítás Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések