Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/12 - 2012 – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/12 - 2012 – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA."— Előadás másolata:

1 Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/12 - 2012 – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA

2 Az oktatási e-portfólió típusai Szerepkör: oktató – hallgató Életkor: 3- ? Előnyök - Hátrányok Intézmények: óvoda – általános és középiskola – főiskola – stb.

3 Dokumentáló (nem szelektív)Prezentációs (szelektív) 4. szemeszter Dokumentum 1. Dokumentum 2. Dokumentum 3. Dokumentum 4. Dokumentum 5. Dokumentum 6. Dokumentum 7. Dokumentum 8. Dokumentum 9. Dokumentum 10. 4. szemeszter Dokumentum 1. Dokumentum 3. Dokumentum 10. A szelekció kritériumai A hallgatói e-portfólió típusai

4 A hallgatói e-portfólió megvalósítása

5 A hallgatói e-portfólió szerepei  e-portfólió koordinátor (informatikai és pedagógiai ismeretek)  e-portfólió rendszergazda (informatikai ismeretek)  oktatókigény szerint képzésjellemzően jelenléti  tutorokigény szerint képzésjellemzően jelenléti  hallgatókképzésjelenléti és táv

6 Kommunikáció a hallgatói e-portfólió szereplői között e-portfólió-koordinátor e-portfólió-rendszergazda oktatók tutorok hallgatók Koordináció Tanszékek

7 A hallgatói e-portfólió megvalósítása Felhasználók és engedélyek Január A rendszer megismerése Június MájusÁprilisMárcius Február Értékelés kidolgozása Sablonok létrehozása Előkészítés Portfólió elkészítése Hozzáférés aktiválása Portfólió értékelése Hallgatói reflexió HallgatókKoordináció Tanszékek Hallgatók Portf. elkészítéseÉrtékelés

8 Az út…

9 Megvalósítás 1.

10 Megvalósítás 2. Nyílt forráskódúe-portfólió rendszerrel(MAHARA) -Aktív fejlesztő- közösség -Dinamikus fejlődés és fejleszthetőség -Olcsó (ingyenes) Felhasználói oldalról megközelítve: -Belépünk a weboldalra -Megkeressük a tantárgyakat -Elolvassuk a feladatkiírást -Feltöltjük a kért fájlokat Gondolkodni… Mahara-Moodle- Neptun kommunikáció

11 Megvalósítás 2.

12 Tanárképzési MA tárgyak Neptune-portfólió

13 A hallgatói e-portfólió előkészítése Sablonok publikálása Január Sablonok Megtervezése (Cél és tananyag Elemzés stb.) Február Sablonok offline elkészítése (feladatleírás, szövegek, rubrikák, szerkezet, navigáció) Koordináció Tanszékek Sablonok online változatának elkészítése Sablonok szakmai és technikai ellenőrzése Koordináció

14 Vissza A hallgatói e-portfólió előkészítése

15 Vissza A hallgatói e-portfólió előkészítése

16 MájusÁprilisMárcius Feladat értelmezése Tevékenységek elvégzése Hallgatók Hozzáférés aktiválása Dokumentumok feltöltése és/vagy beadása A hallgatói e-portfólió előkészítése

17 Értékelési módok:  Automatikus (zárt végű)  Tutori  Oktatói X A hallgatói e-portfólió értékelése

18 A hallgatói e-portfólió hozzáférési jogai Koordináció Hallgató ÉrtékelőHallgatóTanszék Előkészítés Portf. elkészítése Értékelés JanuárJúnius USA - Európa

19 „A foglalkozáson lenyűgözött tanárnő nyugodtsága és végtelen türelme...”

20 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/12 - 2012 – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA."

Hasonló előadás


Google Hirdetések