Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon Zhu Zili Budapest Fashion Center.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon Zhu Zili Budapest Fashion Center."— Előadás másolata:

1 Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon Zhu Zili Budapest Fashion Center

2 2 I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termékek Forgalmazás IV. Magyarok Lehetőségei Agenda

3 3 I. Társadalmi kihatás II. Piaci elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar lehetőségek Társadalmi befolyás Kínai Termékek Magyarországon  Olcsó Ár  Olcsó ár/minőség kategória  Széles kínálat  Árral növekvő minőségi kínálat

4 I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek 4 Kínai áruk társadalmi befolyása Társadalmi Kihatás Kelet Európai Fejlődés Helyettesítő áru fogalma

5 5

6 6 I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termékek Forgalmazás IV. Magyarok Lehetőségei Agenda

7 7 I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Piaci Elhelyezkedés Magyar Szükséglet  Magyarország Kelet-Európai készletet kap  Létszám  Nincs drága termékek  Nincs olcsó termékek

8 8 Magyar Piac Részesedése I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Piaci Elhelyezkedés Kínai Termékek részesedése a Magyar piacon Magyarország részesedése a Kínai termékekre

9 9 I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termékek Forgalmazás IV. Magyarok Lehetőségei Agenda

10 10 Kínai Termékek I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Termék Forgalmazása ÁR MINÖSÉG JóRossz Drága Olcsó  Nyugati Outsource  Tömeg gyártású Kínai márkák  Selejtek és Maradékok

11 11 Forgalmazás Magyarországon I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Könnyen forgalmazhatóNehezen Forgalmazható  Divatcikkek  Elektronika  Tömeg gyártású termékek  Divatcikkek  Elektronika  Tömeg gyártású termékek  Bármely szigorú szabványú termék  Orvosi termékek  Kémiai termékek  Bármely szigorú szabványú termék  Orvosi termékek  Kémiai termékek Termék Forgalmazása

12 12 Garancia I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Termék Forgalmazása  Európai garancia szabályok Kínai termékekre

13 13 Versenytársak I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Termék Forgalmazása Nyugati termékek Nyugaton gyártott Kínában gyártott Más fejlődő ország termékei

14 14 I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termékek Forgalmazás IV. Magyarok Lehetőségei Agenda Clousterfield ©

15 15 Szabványok & Előírások I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek  Szigorúbb szabályok mint Kínában  Több ellenőrzés/bevizsgálás  Engedélyek Magyarok Lehetőségei

16 16 Kontingens Tervezés I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek  Gyártási idő  Szálitási idő  Vám Magyarok Lehetőségei

17 17 Kínai származású cimke a társadalomban I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Magyarok Lehetőségei Olcsó Egyszerhasználatos Rossz minőségű Tömeg gyártású Régen

18 18 Kínai származású cimke a társadalomban I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Magyarok Lehetőségei Kínai gyártású minden Nigériai írószer Indiai Marhabőr Dél-Afrikai sarki medve Kubai szabadság szobor Most

19 Jelenlegi Kompromisszum 19  Elosztó központok  Kereskedelmi központok  Magyarországon lévő Kínai nagykereskedések


Letölteni ppt "Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon Zhu Zili Budapest Fashion Center."

Hasonló előadás


Google Hirdetések