Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Franchise márka és a személyes márka összefüggései.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Franchise márka és a személyes márka összefüggései."— Előadás másolata:

1 Franchise márka és a személyes márka összefüggései

2 Elkötelezettség

3 Kik vagyunk?  MagyarBrands díjas couaching szemléletű integrált kommunikációs ügynökség,  Komoly tapasztalat a hálózati marketingben és a képzésekben  Szervezet és vezetésfejlesztési és ügynökségi referenciák  Több mint 1000 sikeres együttműködés,  Kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában is komoly megrendelők, ügyfelek,  Motivált és hozzáértő marketinges csapat és kiterjedt beszállítói, bedolgozói hálózat  Két budapesti iroda,  Saját grafikusok, programozók, alkalmazásfejlesztők, marketingszakemberek, szervezet- és vezetőfejlesztők,  Saját könyv a piacon Minden, ami marketing címmel.

4 Hinora és a hálózatok  Több hálózattal is együtt dolgozunk (nem csak franchise)  Átadott marketing tevékenységét arculattervezését és gondozását, márkaépítését végezzük, valamint együtt gondolkodva velük, marketing stratégiát alakítunk ki  Átvevőket segítjük a helyi reklámozásban  képezzük őket az átadó igényei és témakörei szerint  fejlesztjük a személyes márkájukat (Personal branding)  Olyan átadókkal, akikkel nem dolgozunk együtt állandóan hálózati és kommunikációs auditokat végzünk  mindenkivel  swot analízist készítünk  konfliktuskezelési készséget vizsgálunk  javaslatok teszünk a szervezet felépítésre

5 Átadó piaca és a marketing  Fontos, hogy hol és hány helyen szeretne átvevőket  Fontos, hogy kik legyenek az átvevők  Fontos az átvevők elő- auditálása  Fontos, hogy felmérjük az átvevők motivációját, gondolkodását és anyagi lehetőségeit  A legfőbb marketing, ha az átvevők személyes márkája kiemelkedő vagy fejleszthető

6 Átadó marketing kötelezettségei  Használatba adja  a márkanevét  az arculatot,  a tudását (know-how)  Ezért folyamatosan építeni kell a márkáját  Folyamatosan gondoznia kell az arculatát  Képezni, edukálnia kell a hálózat résztvevőit  Folyamatos marketingkommunikációs tevékenységet kell végeznie

7 Átvevők szempontjából nézve a marketing előnyi  Bevezetett? márkanév használata  Központi marketing kommunikáció  Marketing know-how?  Piacvédelem  Helyi reklámozásban segítség  Képzések, amelyek segítik az átvevők tevékenységét

8 Mi kell a sikeres marketinghez? központi márkaépítés + központi marketing + központi képzések + SIKERES MARKETING átvevők személyes márkája vállalati márka +

9 Gyakorlati tapasztalat A jövőben a következő forgatókönyv alapján fognak zajlani a havi franchise találkozók:  10h-11h-ig Havi értékelés és statisztikai elemzés  11h-13h-ig Üzleti tréning  13h-14h-ig Ebéd  14h-15h-ig Partner konzultáció  15h-16h-ig Szakmai elméleti képzés  16h-17h-ig Szakmai gyakorlati képzés  18h-20h-ig Kiemelt Partner megbeszélés Adott hónapban a legjobban teljesítő 3 Franchise Partner képviselője A csoport működése:  Minden hónapban a franchise találkozó után 2 órában személyes meeting és ötletelés.  Minden a rendszert lényegesen érintő kérdésben ben véleménykérés és javaslat tétel.

10 Personal branding  Érzések, benyomások, vélemények rólunk  Mit gondolnak rólunk és az üzletünkről?  Milyen szakembernek tartanak?  Hogy láttatjuk magunkat?  Mennyire vagyunk megbízhatóak?  Mennyire lehet ránk számítani?

11 Personal branding  Hitelesen és következetesen mutassuk meg erősségeinket  Bármit teszel és mondasz: légy hiteles!  Úgy kell kommunikálni és kapcsolatokat építeni, hogy látszódjon a szakmaiságunk, hírnévre tegyünk szert és ezzel piacképessé tegyük magunkat és vállalatunkat.  Aki személyes márkát épít az bizalmat formál.  Személyes márkára az online térben kiemelten kell figyelni, mert hathatós közeg, de sok sérülést okozhat

12 Personal branding  Végiggondolni, hogy mi az, amit kommunikálni akarunk magunkról  Milyen értékek mentén éled az életed?  Nem lehetsz egyszer ilyen, máskor olyan: egységes értékrendet, stílust, márkát kell képviselned, ami felismerhetővé tesz! A következetlenség a legjobb hírnevet is megöli.  Legyen pozitív a kisugárzásod: az emberek jobban szeretik a mosolygós és optimista embereket, akik képesek energiát adni, mint azokat, akik energiavámpírok!

13 Personal branding  Keresd meg a személyiségedhez leginkább passzoló csatornákat. Korántsem kell mindenkinek a médiából folynia. Valaki a vállalati belső értekezleteken, rendezvényeken akarja a márkáját építeni, más a szakmai eseményeken, konferenciákon. A csatorna attól is függ, hogy nekem melyik a komfortosabb, de leginkább attól, hogy ki a célcsoportod…  A hierarchiában elfoglalt helyednek és a személyes márkádnak nincs feltétlenül köze egymáshoz. Egy kinevezés korántsem garantálja, hogy rajongóid lesznek…, vagy csak addig, amíg pozícióban vagy.

14 Personal branding  A személyes márkád minősége korántsem csak személyedre utal. A munkád végeredményének vagy a munkatársaid megítélését is befolyásolhatja, sőt, viselkedésed és stílusod jó vagy akár rossz fényt vethet az egész vállalatra.  Personal Branding nehezen építhető, de könnyen rombolható

15 Marketing Outsearching  Döntés kérdése:  Az átadó a marketing tevékenységét házon belül vagy kiszervezetten végzi  Kiszerezés előnyei  Bérek megtakarítása  Kiterjedt szakértői háttér  Objektív híd az átadó és átvevő között  Olcsóbb beszerzések (ügynökségek olcsóbban tudnak)  Personal branding képzések

16 Köszönjük A Figyelmet!


Letölteni ppt "Franchise márka és a személyes márka összefüggései."

Hasonló előadás


Google Hirdetések