Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése Dr. Jacques Boulet Nemzetközi CEDH szervezet igazgatója gyermekgyógyász, homeopátiás orvos San Paolo.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése Dr. Jacques Boulet Nemzetközi CEDH szervezet igazgatója gyermekgyógyász, homeopátiás orvos San Paolo."— Előadás másolata:

1 1 Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése Dr. Jacques Boulet Nemzetközi CEDH szervezet igazgatója gyermekgyógyász, homeopátiás orvos San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

2 2 Iskolai nehézségek Pszichopatológiai zavarok. : a stressz, a dadogás, a tikkek OKZ (obszcesszív kompulzív zavar) San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

3 3 Iskolai nehézségek Tanulási zavarok: diszlexia, szellemi koraérettség, figyelemhiányos rendellenesség hiperaktivitás San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

4 4 A stressz A nevelés szerepe, családi környezet A pszichoterápia A klasszikus gyógyszerek A homeopátia szerepe: pszicho- szomatikus globális megközelítés San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

5 5 Dadogás A dadogás olyan kommunikációs zavar, ahol a beszédet izomgörcs nehezíti és/vagy akadályozza. Különbözik a hebegéstől és az akadozó beszédtől. A beszéd akadályoztatását az arcon, a végtagokon jelentkező akaratlan mozgások, légzési nehézségek, izzadás, arckipirulás kísérik. San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

6 6 Dadogás STRAMONIUM HYOCYAMUS BELLADONNA ARGENTUM NITRICUM GELSEMIUM KALIUM BROMATUM CAUSTICUM LACHESIS MERCURIUS SOLUBILIS IGNATIA NUX VOMICA. San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

7 7 A tikkek « a tikk olyan szokásos és tudatos konvulzív mozgás, melyet a test egy vagy több izmának akaratlan összehúzódása eredményez, és amely a leggyakrabban, de nem megfelelő időben a normális élet valamely reflex mozdulatát idézi fel ». A tikkek nem léteznek 5 vagy 6 éves kor előtt és a serdülőkorban leggyakrabban eltűnnek. A fáradtság vagy erős érzelmi hatás fokozza a tünetet. A tikkek alvás közben eltűnnek. San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

8 8 Tikkek IGNATIA AGARICUS (pislogás)‏ CINA (orrdörzsölés, ásítozás )‏ KALIUM BROMATUM (pszichomotoros nyugtalanság )‏ STAPHYSAGRIA (etiológiai összefüggés ). LYCOPODIUM CUPRUM MYGALE LASIODORA (arc, nyak, a fej jobb oldalra hajlítása) PERTUSSINUM (szamárköhögéshez hasonló) San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

9 9 OKD= obszcesszív kompulzív zavar Az obszcesszív kompulzív zavarok a szorongásos patológiákhoz tartoznak. A kényszeres gondolatok leküzdése érdekében az érintett személyek rituális vagy kényszeres cselekvésekhez folyamodnak. Ezek a rituális viselkedési formák nem okoznak örömöt a betegnek, de átmenetileg enyhítik az állapotát. A lakosság közel 2-4%-át érintheti az OKD. A betegség a legtöbbször a serdülőkorban vagy a korai ifjúkorban kezdődik. A betegség fejlődése változó. Az OKD-t pszichoterápiával, szorongásoldó, egyes antidepresszáns gyógyszerekkel lehet kezelni. San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

10 10 Diszlexia ” A diszlexia az olvasási képesség elsajátításának olyan tartós és súlyos zavara, amely a normális intelligencia, a hagyományos oktatás és megfelelő szociális-kulturális körülmények ellenére jelentkezik.”. San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

11 11 Koraérettség Ez a meghatározás korlátozó jellegű: a koraérettség nem az életkorhoz viszonyított nagyobb szellemi fejlettséget jelent, hanem egy bizonyos gondolkodásmódot, az információ feldolgozásának, egy helyzet kezelésének a módját tükrözi, ami nagyon különbözik a hasonló korú gyerekeknél tapasztalt megnyilvánulásoktól. A szakirodalom meghatározása szerint a koraérettség akkor áll fenn, ha az intelligencia hányados meghaladja a 125 vagy 130 pontot. San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

12 12 A figyelemhiányos rendellenesség hiperaktivitás Motoros problémák Érzelmi problémák Kognitív problémák Gyakori intrikáció szorongással és/vagy depresszióval San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

13 13 A VÁLASZTÁS KRITÉRIUMAI San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

14 14 A hiperaktivitás tünetei Állandóan mozgatja a kezét és a lábát Izeg-mozog a székén, nem képes ülve maradni Gátlástalanul rohangál, futkározik és mindenhová felmászik Nehezen tud nyugodtan maradni Nyüzsög, mintha „felhúzták volna” Megállás nélkül beszélget San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

15 15 Az impulzivitás tünetei Válaszol a kérdésekre, mielőtt azokat teljesen megfogalmaztuk volna Nehezen várja ki a sorát Gyakran félbeszakítja a többieket vagy felhívja magára a figyelmet San Paolo -sept Copyright ® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés


Letölteni ppt "1 Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése Dr. Jacques Boulet Nemzetközi CEDH szervezet igazgatója gyermekgyógyász, homeopátiás orvos San Paolo."

Hasonló előadás


Google Hirdetések