Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Online marketing, online PR Miben más? Előadás 2007. 02. 22. Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Online marketing, online PR Miben más? Előadás 2007. 02. 22. Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group."— Előadás másolata:

1 Online marketing, online PR Miben más? Előadás 2007. 02. 22. Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group

2 2 Miért kell összehasonlítanunk bármit is?  „A kommunikáció-technológiai robbanás eredményeként óriási – és egyre növekszik – az információs nyomás. Egy szemléletes példával érzékeltetve: ma a New York Times egyetlen kiadása több információt tartalmaz, mint amit a 17. századi Angliában egy ember egész élete során befogadhatott. Az egyre irritálóbb környezetre válaszul a fogyasztói magatartás egyre célratörőbbé válik.  „Mi a jó nekem ebben?” - kérdezik a reklám-dömpinget látva a fogyasztók, az irreleváns üzeneteket pedig egyszerűen figyelmen kívül hagyják. Szkeptikusan, sőt, gyakran gyanakvóan közelítenek a reklám-ízű információkhoz. Továbbra is a fogyasztási, vásárlási döntések hatékony befolyásolása maradt a kulcs a profitábilis működéshez – de a hagyományos módokon, hagyományos marketing- eszközökkel ez már nem kivitelezhető.” Online marketing, online PR

3 3 Offline (Hagyományos) vs. Online (Interaktív)  „régi” „új”  egyirányú kétirányú  monológ dialógus  push pull rendszerű  „becsülhető” mérhető Online marketing, online PR

4 4 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

5 5 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér. Online marketing, online PR

6 6 Változó információszerzési szokások Médiumok elérése a teljes aktív magyar népesség (15+ életév) körében (kb. 8,5 millió ember) 1) Blikk 12% 2) startlap.hu 11% 3) origo freemail 11% 4) Metro 7,9% 5) origo.hu 6,4% 6) Népszabadság 5,3% 7) Nemzeti Sport 3,7% 8) index.hu 3,5% 9) Magyar Nemzet2,3% 10) port.hu 1,9% 11) t-online.hu 1,9% 12) Bors 1,7%.. x) Népszava 0,9% Szonda-Gfk nemzeti médiaanalizis (medianavigátor) 2007 H1

7 7 Online marketing, online PR Változó információszerzési szokások Médiumok elérése a teljes aktív magyar népesség (15+ életév) körében (kb. 8,5 millió ember) 1) Blikk 12% 2) startlap.hu 11% 3) origo freemail 11% 4) Metro 7,9% 5) origo.hu 6,4% 6) Népszabadság 5,3% 7) Nemzeti Sport 3,7% 8) index.hu 3,5% 9) Magyar Nemzet2,3% 10) port.hu 1,9% 11) t-online.hu 1,9% 12) Bors 1,7%.. x) Népszava 0,9% Szonda-Gfk nemzeti médiaanalizis (medianavigátor) 2007 H1

8 8 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

9 9 2) Nincs kontroll - A fogyasztók megtanulják / megtanulták elkerülni a hagyományos reklámot (alap-kontroll hiánya) - Több forrásból szerzik be az információt (kereszt-ellenőrzés) - Módosítják a reklámüzeneteket.. Általános bemutató prezentáció

10 10 2) Nincs kontroll Online marketing, online PR

11 11 2) Nincs kontroll Online marketing, online PR

12 12 2) Nincs kontroll Online marketing, online PR

13 13 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

14 14 3) A hálózatok ereje meglovagolható Általános bemutató prezentáció

15 15 3) A hálózatok ereje meglovagolható - HA megfelelő formában juttatjuk be az üzenetet a hálózatba - HA a megfelelő pontokon juttatjuk be az üzenetet a hálózatba Általános bemutató prezentáció

16 16 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

17 Köszönöm a figyelmet! További információ: www.aigroup.huwww.aigroup.hu


Letölteni ppt "Online marketing, online PR Miben más? Előadás 2007. 02. 22. Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group."

Hasonló előadás


Google Hirdetések