Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Krízis kommunikáció és image-építés az egészségügyben Paplanos Péter PR-Manager Lilly Hungária Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Krízis kommunikáció és image-építés az egészségügyben Paplanos Péter PR-Manager Lilly Hungária Kft."— Előadás másolata:

1 Krízis kommunikáció és image-építés az egészségügyben Paplanos Péter PR-Manager Lilly Hungária Kft.

2 Lilly Hungária Kft. Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók 2

3 Lilly Hungária Kft. Mit tesznek a szervezek általában a krízis kezelésére? 3

4 Lilly Hungária Kft. Mit kellene tenni? Jobb előre odakészíteni a poroltót - felkészülés •Lehetséges krízishelyzetek azonosítása •Krízisterv készítése • Krízis team kijelölése, felkészítése •Kulcsüzeneteink megfogalmazása •Médiakapcsolatok építése és ápolása 4

5 Lilly Hungária Kft. Ha mégis oltani kell… •Azonnali helyzetértékelés és reakció! •Krízisterv lépéseinek betartása! •Bátor és őszinte kommunikáció! •Nyitott és kezdeményező hangvétel! Ne feledjük: Egy jól sikerült krízis kommunikáció nem csak megvédeni, de építeni is tudja szervezetünk hírnevét! 5

6 Lilly Hungária Kft. Az építkezés Valamennyi szervezetnek törekednie kell(ene) az image tudatos és folyamatos építésére! Miért nem teszik? Belső akadályok miatt •Nem tekintik prioritásnak •Nincs megfelelő anyagi, emberi erőforrás •Nincs meg a megfelelő tapasztalat, szaktudás 6

7 Lilly Hungária Kft. Mi nehezíti még az építkezést? Külső akadályok •Nyitottság hiánya a pozitív hírekre: „Ezer beteg gyógyulása nem hír, egynek a halála címlap!” •Óriási hírverseny •Politika túlzott jelenléte az egészségügyi témákkal kapcsolatban 7

8 Lilly Hungária Kft. Miből lehet építkezni? •Megfelelő szakértelem és elkötelezettség •Rendszeres, partnerségen alapuló kommunikáció a médiával •Valóban hírértékű, az értékeinket bemutató hírek generálása „testre szabott csomagolásban” •Etikus magatartás valamennyi külső és belső folyamatunkban •CSR aktivitás (egy ügy kiválasztása és következetes támogatása) 8

9 Lilly Hungária Kft. Mi segít majd minket a munkában? A számos támadás és a 3478 negatív hír ellenére az egészségügy az egyetlen olyan „iparág” ahol: Az évi több mint 118 millió orvos-beteg találkozó* során több mint 4 millió ember gyógyulását segítjük! * ESKI adat 9

10 Lilly Hungária Kft. Köszönöm a figyelmet! ? 10


Letölteni ppt "Krízis kommunikáció és image-építés az egészségügyben Paplanos Péter PR-Manager Lilly Hungária Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések