Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szövegértés- szövegalkotás 2009-2010. tanév 4.B Horváthné Sámson Andrea.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szövegértés- szövegalkotás 2009-2010. tanév 4.B Horváthné Sámson Andrea."— Előadás másolata:

1 Szövegértés- szövegalkotás tanév 4.B Horváthné Sámson Andrea

2 „Az igazat érteni, a szépet érezni, a jót gyakorolni kell.” Bolyai János

3 Műveltségterület: magyar nyelv és irodalom Kompetenciaterület: kommunikáció, szövegértés-szövegalkotás

4 A 4.b 31 virág és 3 pillangó (új gyerekek)…

5 1 •A virág és 3 pillangó

6 Napi képességfejlesztő tevékenységeink •Beszélgetőkör •Mesehallgatás •Ritmikus tevékenység

7 2 Beszélgetünk

8 Meséink…

9

10 Beszédritmus gyakorlat

11 A program területei:

12 I. Beszéd, beszédértés, szövegalkotás Dramatizálás: felkészülés kooperatív technikával. Ki van a dióhéjban? II. feladatgyűjtemény A molnár fia meg a szamár - tanítómese

13 Kép

14

15

16

17

18

19

20

21 Versdramatizálás mozgással Kányádi Sándor: Három holló

22 Kép

23

24

25 Szövegalkotás: kooperatív technika

26 Kép

27

28

29

30

31 Ellenőrzés párokban

32 II. Olvasás, az írott szöveg megértése Szövegelemzés: kooperatív technikával

33 Kép

34

35

36 Mese: szómagyarázat, szinonimakeresés Csoportalakítás: „szakértői mozaik” – kooperatív technika

37 Kép

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48 III. Írás, íráshasználat

49 Kép


Letölteni ppt "Szövegértés- szövegalkotás 2009-2010. tanév 4.B Horváthné Sámson Andrea."

Hasonló előadás


Google Hirdetések