Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kárpát Factor Követeléskezelő Kft. Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának megelőzése Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kárpát Factor Követeléskezelő Kft. Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának megelőzése Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának."— Előadás másolata:

1 Kárpát Factor Követeléskezelő Kft. Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának megelőzése Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának megelőzése

2 A tájékoztató sorrendje  Bemutatkozás  Adósságkérdés Magyarországon  Megelőzés-Felkészülés-Szemléletváltás  Adósság-pszichológia  Alternatív megoldások  A követeléskezelő cégek lehetőségei  Kérdések, időpont-egyeztetés  Bemutatkozás  Adósságkérdés Magyarországon  Megelőzés-Felkészülés-Szemléletváltás  Adósság-pszichológia  Alternatív megoldások  A követeléskezelő cégek lehetőségei  Kérdések, időpont-egyeztetés

3 A Kárpát Factor Kft-ről  Miért vagyunk itt?  16 éves tapasztalat  Kifejezetten a nehéz, bonyolult ügyek specialistái vagyunk  Egyedileg kezelt ügyek tízezrei  Az elvállalt ügyek 70%-ában sikert értünk el  A Factor Csoport a sikereiből él már 16 éve  Ismereteink tapasztalatokból, személyes konfrontációk ezreiből származnak  Miért vagyunk itt?  16 éves tapasztalat  Kifejezetten a nehéz, bonyolult ügyek specialistái vagyunk  Egyedileg kezelt ügyek tízezrei  Az elvállalt ügyek 70%-ában sikert értünk el  A Factor Csoport a sikereiből él már 16 éve  Ismereteink tapasztalatokból, személyes konfrontációk ezreiből származnak

4 „Nem elég a pénzért megdolgozni, azt meg is kell szerezni!”  A magyar cégek több, mint 60%-ának van lejárt követelése  10% azt sem tudja mekkora!  Összefonódás a magánéleti kapcsolatok és az üzleti világ között  Több százezer kényszervállalkozás: ugyanazok a játékszabályok, más a hozzáállás  Feszített piaci verseny-kiszolgáltatottság-hosszú lejáratú határidejű számlák

5 Szakmák, üzletágak, ahol nem lehetséges az azonnali fizetés Gazdasági válság-körbetartozások Átláthatatlan jogi környezet - túlterhelt, alulfizetett bíróságok - kiskapuk - hosszú és költséges jogi eljárások Naponta több, mint 50 céget számolnak fel - a hitelezőik 95%-ban egyáltalán nem lesznek kártalanítva Tudatos gazdasági bűnözők - „Sakkozók”

6 Megelőzés Ártatlanság vélelme - költséges szerencsejáték Soha nem lehet 100%-os biztonsággal kiszűrni a megbízhatatlan partnereket! Régi, jó kapcsolatok is válhatnak időzített bombává! Mi a biztosíték, hogy minden körülmények között hozzájutok a követelésemhez? Ártatlanság vélelme - költséges szerencsejáték Soha nem lehet 100%-os biztonsággal kiszűrni a megbízhatatlan partnereket! Régi, jó kapcsolatok is válhatnak időzített bombává! Mi a biztosíték, hogy minden körülmények között hozzájutok a követelésemhez?

7 Cégszűrési szempontok  Volt-e adósunk? Ha igen hogyan viselkedett?  Céginformáció: Adószám, végrehajtás, munkaügyi bírság, éves mérleg-leadási kötelezettség, üzleti eredmény  Vezető tisztségviselő váltás, tulajdonosváltás, székhelyváltás, „cégtemetők”, székhelyszolgáltatás  Kapcsolt vállalkozások - „Sakkozók” vezető tisztségviselői pozíciótól való eltiltás  A múltbeli történések nem feltétlenül jelentik, hogy a partner megbízhatatlan lesz, de az óvatlanság drága mulatság!  Volt-e adósunk? Ha igen hogyan viselkedett?  Céginformáció: Adószám, végrehajtás, munkaügyi bírság, éves mérleg-leadási kötelezettség, üzleti eredmény  Vezető tisztségviselő váltás, tulajdonosváltás, székhelyváltás, „cégtemetők”, székhelyszolgáltatás  Kapcsolt vállalkozások - „Sakkozók” vezető tisztségviselői pozíciótól való eltiltás  A múltbeli történések nem feltétlenül jelentik, hogy a partner megbízhatatlan lesz, de az óvatlanság drága mulatság!

8 Megelőzés II.  Nyugat - Európában kultúrája és kialakult szolgáltatás-rendszere van a cégszűrésnek.  Az Ügyfél mindenekelőtt-de hogyan fizet?  Az a jó partner, aki teljesíti az együttműködés ráeső részét.  Szigorú fizetési határidők megszabása - Automatikus átadás a követeléskezelőnek  Nyugat - Európában kultúrája és kialakult szolgáltatás-rendszere van a cégszűrésnek.  Az Ügyfél mindenekelőtt-de hogyan fizet?  Az a jó partner, aki teljesíti az együttműködés ráeső részét.  Szigorú fizetési határidők megszabása - Automatikus átadás a követeléskezelőnek

9 „Kinnlevőségeink kezelését a Kárpát Factor Kft végzi”  Rövid csúszások megakadályozása-akár %-os javulás  Nem személyes kérdés, ez üzlet  Új partnereknek, rendszeresen késve fizetőknek, cégszűrés alapján problémás ügyfeleknek  Régi jó kapcsolatoknál, nagy (multi) partnereknél nem érdemes  Rövid csúszások megakadályozása-akár %-os javulás  Nem személyes kérdés, ez üzlet  Új partnereknek, rendszeresen késve fizetőknek, cégszűrés alapján problémás ügyfeleknek  Régi jó kapcsolatoknál, nagy (multi) partnereknél nem érdemes

10 Névhasználat  Ok: számlák kifizetésénél tudatos vagy esetleges prioritási sorrend felállítása:  Ha van 10 számlám de csak 7-et tudok kifizetni…?  Oda fizetek ahonnan következmények várhatóak: Kikapcsolt telefon, nincs áram, munkatársak bér hiányában nem, vagy rosszul dolgoznak…  Bejelentkezik a behajtó cég…!  Ok: számlák kifizetésénél tudatos vagy esetleges prioritási sorrend felállítása:  Ha van 10 számlám de csak 7-et tudok kifizetni…?  Oda fizetek ahonnan következmények várhatóak: Kikapcsolt telefon, nincs áram, munkatársak bér hiányában nem, vagy rosszul dolgoznak…  Bejelentkezik a behajtó cég…!

11 Adósságpszichológia - Avagy az adós is csak ember  Az ember döntéseinek (üzleti döntések is) jelentős részét érzelmi alapon hozza meg  Az adós cég mögött mindig van egy, vagy több ember, aki a tartozások kifizetésére hatással van.  Az ember döntéseinek (üzleti döntések is) jelentős részét érzelmi alapon hozza meg  Az adós cég mögött mindig van egy, vagy több ember, aki a tartozások kifizetésére hatással van.

12 Adósságtudat, Felelősségvállalás  A tartozás a kényszerhitelezőnek kényelmetlen („már nekem ciki hívogatni”), az adósnak az idő múlásával egyre kevésbé - időben kell lépni és konzekvensen számon kérni a kötelezettség teljesítését  Az adós gyakran nem vállalja fel a felelősséget a tartozásért - külső körülmények, körbetartozás, nehéz gazdasági helyzet stb… A kényszerhitelező szempontjából teljesen lényegtelen.  A tartozás a kényszerhitelezőnek kényelmetlen („már nekem ciki hívogatni”), az adósnak az idő múlásával egyre kevésbé - időben kell lépni és konzekvensen számon kérni a kötelezettség teljesítését  Az adós gyakran nem vállalja fel a felelősséget a tartozásért - külső körülmények, körbetartozás, nehéz gazdasági helyzet stb… A kényszerhitelező szempontjából teljesen lényegtelen.

13 Felelősségvállalás II.  Akinek komolyan szándékában áll fizetni, az folyamatosan tartja a kapcsolatot a hitelezővel és egy elfogadható nagyságrendű törlesztéssel jelzi tisztességes szándékát.

14 Tűréshatár  Kétféle adós van: Aki nem tud fizetni és aki nem AKAR fizetni.  A követelés nagyságrendje lehet tűréshatáron belül és azon túl  2000,- vagy ,-forintért bírna ki többet egy átlag magyar vállalkozó, hogy megtarthassa?  Mennyivel bírna ki többet, ha nem állna már rendelkezésére a pénz, hogy előteremtse visszafizetés céljából?  Kétféle adós van: Aki nem tud fizetni és aki nem AKAR fizetni.  A követelés nagyságrendje lehet tűréshatáron belül és azon túl  2000,- vagy ,-forintért bírna ki többet egy átlag magyar vállalkozó, hogy megtarthassa?  Mennyivel bírna ki többet, ha nem állna már rendelkezésére a pénz, hogy előteremtse visszafizetés céljából?

15 Az adósságbehajtás alternatívái  Fizetési meghagyás  Felszámolási eljárás  Ügyvédi felszólítólevelek  Polgári per - végrehajtás  Verőlegény - egyletek, fél-alvilági módszerek  Intézkedés önerőből  Fizetési meghagyás  Felszámolási eljárás  Ügyvédi felszólítólevelek  Polgári per - végrehajtás  Verőlegény - egyletek, fél-alvilági módszerek  Intézkedés önerőből

16 Adósságbehajtás  Cél: pénz lehető legnagyobb részének a legrövidebb időn belül való visszaszerzése (nem erkölcsi vagy etikai bosszúállás)  Az adósságtudat helyreállítása - a tartozás tényének kényelmetlenné tétele az adós számára  Cél: pénz lehető legnagyobb részének a legrövidebb időn belül való visszaszerzése (nem erkölcsi vagy etikai bosszúállás)  Az adósságtudat helyreállítása - a tartozás tényének kényelmetlenné tétele az adós számára

17 Adósságbehajtás II. A behajtó viselkedése tükrözi az adós hozzáállását Fokozatosság, bizonytalanság, kiszámíthatatlanság Folyamatos, terhelő, kényelmetlen jelenlét Mindig az embert keressük a cég mögött Gyenge pont megtalálása A behajtó viselkedése tükrözi az adós hozzáállását Fokozatosság, bizonytalanság, kiszámíthatatlanság Folyamatos, terhelő, kényelmetlen jelenlét Mindig az embert keressük a cég mögött Gyenge pont megtalálása

18 Minden egyes nappal, mikor adósa használja az Ön pénzét, vesztesége növekszik!

19 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Kárpát Factor Követeléskezelő Kft. Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának megelőzése Jogos követelések behajtása Kinnlevőségek kialakulásának."

Hasonló előadás


Google Hirdetések