Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció."— Előadás másolata:

1 Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

2 MOST idő bármi Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

3 Mi a trend?  Népszerű  Sokan lépnek rá az útra  Mintákat követünk  Hatása első körben rövid-középtávú Azt mondják, hogy az a baj a kitaposott úttal, hogy valaki már biztos járt rajta előtted… Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

4 Trendek  Informatikai (eszközök, háttérrendszerek, stb.)  Marketing (felületek, üzenetek, stb.)  Divat (megjelenés, design, arculati elemek, stb.)  Pénzügyi megoldások (befektetés, forráskeresés )  Belső folyamatok, szervezetfejlesztés (tréning, motivációs rendszerek) Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

5 Kiket akarunk másolni?  Milyen kritikus tömeget kell átlépnie egy adott trend képviselőinek, hogy tömegesen kövessék őket?  Milyen trendvezérek, azok akiket mindenképpen követnek?

6 Mi lehet a jó abban, ha rálépünk az útra?  Jó példát választunk: rövid, közép – akár hosszú távon is jelentőséggel bíró sikerek  Nyereség, piaci pozíció  Trendi csapathoz tartozás Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

7 Mi lehet a baj akkor, ha rálépünk az útra?  Rossz a példa, amit követünk (sikertelenség, költségesség, veszteséges)  Hosszútávon irreleváns trend (költséges, de könnyedén túlélhető) Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

8 Trend vagy evolúció az információ?  Pl. új trend marketingben: Személyes megszólítás, egyedi üzenet, megoldás kínálása, „érzéseket” árulnak KELL AZ INFORMÁCIÓ (tulajdonosok, ügyvezetők, telephely nyitás zárás, alkalmazottak felvétele vagy elbocsájtása, pénzügyi eredmények, pályázati nyertesek, stb…)  Pl. új „trend” a „CFIMITYM” Nem elég jónak lenni szakmai, termék oldalon, a pénzt is menedzselni kell. Hitel – betét, bevétel – kiadás, behajtás – számlák kifizetésének „halogatása” KELL AZ INFORMÁCIÓ (fizetési kockázat, behajtási priorizálás, mennyire kell neki a megrendelésünk, mi történik vele, stb.)

9 Honnan tudjuk, hogy nem az életben maradásunk a tét?  Ha jól döntünk evolúciós pályára kerülünk  Ha rosszul döntünk „DINÓ”-vá válunk Viselkedés másolás TanulmányokTapasztalatÖnbizalom Opten - Céginformáció mindenkiről mindenkinek

10 Szóval beszállás! De óvatosan!


Letölteni ppt "Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció."

Hasonló előadás


Google Hirdetések