Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mobil egészségipar Mi a mobil és miért? Csepeli Csaba AFF Group / Mobile Pharma, ügyvezető igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mobil egészségipar Mi a mobil és miért? Csepeli Csaba AFF Group / Mobile Pharma, ügyvezető igazgató."— Előadás másolata:

1 Mobil egészségipar Mi a mobil és miért? Csepeli Csaba AFF Group / Mobile Pharma, ügyvezető igazgató

2 Mi történi körülöttünk? • változó kultúra • változó technikai környezet • rendkívül gyors fejlődés • tömeges tanulás és ellenállás az új iránt • győznek a racionális érvek • a győzelem nagy áldozatokkal jár

3 Változó kultúra • lejöttünk a fáról (pár 10 ezer évvel ezelőtt) • Ősi kultúrák kialakulása (3 – 6 ezer éve) • Ipari forradalom (100 éve) • Nagy kultúrák 19. századig (100 évente) • 19. század közepétől (generációnként) • 20. században évente, vagy ki tudja • eredményesség, gazdaságosság, hatékonyság

4 Egyensúly-motivált ismeretbővítés elmélete Jean Piaget tagadta, hogy a gyermek elméje kiszolgáltatott, passzív bábja lenne akár génjeinek, akár a környezet ingereinek. Hite és tapasztalatai szerint a kognitív jellegű tudás megszerzésére belső erők hajtják a gyermeket aktív információkeresésre. Ez a tana lett később a motivációs kutatások egyik elindítója. Piaget az információszerzés elsődleges motivációját az adaptációs folyamat egyensúlyra törekvésében jelölte meg: a kognitív fejlődésben késztetés jelentkezik a környezettel való interakcióra annak érdekében, hogy a kognitív funkciók állandó működésben legyenek, az új ismeretek asszimilációja egyensúlytalanságot szül, majd törekvés az egyensúlyra új struktúrát teremt. A kutatások ösztönzik az érdeklődést, felfedezést és induktív tanulást, melyben a saját aktivitás során történik a megértés.

5 Változó technikai fejlődés • 20 ezer éven keresztül vas és kő • 19. század: kőolaj és elektromosság • 20. század: ezeknek a fokozott kihasználása • First mobile call: 1973 (Motorola) • Apple I. – 1976 • Mobile 3G – 2001 NTT DoCoMo • First smart phone iPhone 3G

6 Racionális érvek • Interneten minden információ elérhető • Biztonsági problémák megoldhatók • A felesleges papírhasználat sokszorosára nőtt az internet elterjedése óta! (most 400 millió tonna évente, üzleti információk 95%- a papíron van jelenleg is) • Új technológiák használata megtanulható • Új technológiák olcsóbbak

7 Hol tart a fejlett egészségipar? • Minden orvosnak van smart eszköze • Elektronikus orvos – beteg kapcsolat • Közösségi orvoslás • eDetail – körülötte eSzolgáltatások ELÉRHETŐSÉG | KÖZÖSSÉG | TRANSZPARENCIA

8 Mivel foglalkozunk? mobileVisiting - eDetailing mobileReporting mobileCongress mobileWebPages mobileHealthTools mobileMediCalculators mobileCommunity

9 A győzelem ára • elvesztegetett idő • rosszul elköltött pénz, reakcióképtelenség • elveszített lehetőségek és piaci pozíció • véleményformálók elveszítése • oktatás, edukáció • a trendek félreértelmezése, mások követésének a kényszere • mindent újrakezdeni a változások közepén


Letölteni ppt "Mobil egészségipar Mi a mobil és miért? Csepeli Csaba AFF Group / Mobile Pharma, ügyvezető igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések