Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMarcell Bogdán Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök
2
Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára küldjük ki a hirdető egyedi üzenetét Optimail DM levél formájában Lehetőségünk van a SuperShop adatbázisán direkt SMS kampány bonyolítására 2014. 07. 02. 2 Direkt marketing
3
2014. 07. 02. 3 VMR, Median/Webaudit Legnagyobb hazai online e-DM adatbázis Több, mint 2.600.000 e-mail cím Kampányindítási lehetőség teljes és szűrt adatbázisra Több, mint 50 szűrési lehetőség holtszórás mentes & költséghatékony Alapdemográfia Iskolai végzettség Foglalkozás Érdeklődési körök Van-e mobiltelefonja Honnan internetezik és havi hány órát Optimail – e-DM rendszer
4
4 Nem elég „szofisztikált” az adatbázis? Van megoldás! •Henkel – Somat3in1 kampány •Célcsoport: Nők, 18-49, háztartásban van mosogatógép •Cél:Márkaismertség növelése, vásárlói klub bővítése •Üzenet:1) Aki regisztrál, ingyenes termékmintát kap •2) Somat klubtagok ingyenesen Somat Women’s Net életmód magazint kapnak •Probléma:Ilyen célcsoportra nem tudunk szűrni •Megoldás:Adatbázis mélyítése a Henkel-el együttműködésben
5
5 Adatbázis mélyítése kérdőívvel Ha már mélyítünk, gondoljunk a jövőre! Kérdőív a háztartási gépek elterjedtségéről
6
Tesco – e-DM • Cél: hírlevél adatbázis építés nyeremények segítségével, a teljes adatbázisból minél több regisztráció elérése • Szegmensek meghatározása: 7 különböző célcsoport szegmens, státusz, kor és nem alapján • Tesztelési szakasz: 7 célcsoportnak 3 féle levél kiküldése 3 féle tárggyal • Teszt kiértékelése • A kiválasztott levelek és tárgyak kiküldése
7
I. Tárgy teszt 7 szegmens kiválasztása Szegmensenként 3 tárgy felajánlása Cél: a lehető legjobb tárgy megtalálása II. Kreatív teszt Szegmensenként 3 kreatív bemutatása Cél: a lehető legjobb kreatív megtalálása III. Konverziós teszt Konverzió szerinti párosítás alapján Tesztelés 3 ütemben
8
Tárgy teszt Győztes tárgy a tesztelés során: Megnyitás: 97,33% A pénzt mi adjuk Önnek: költsön el 1 millió forintot a Tescoban! Közepes tárgy eredménye: Megnyitás: 60,25% Igen, ajándékba adunk 3 Sony autóhifi-t! Mire vár? Leggyengébb tárgy: Megnyitás: 43,95% Így még soha nem szólt az autórádiód! 3 Sony autóhifi ajándékba!
9
A kreatív teszt eredménye SzövegesGrafikus HTML 1 Grafikus HTML 2
10
A legjobb tárgy és kreatív összehasonlítása konverziós méréssel Legjobb tárgy: Szeretne 1 millió forintért vásárolni? Legjobb kreatív
11
Végeredmény szektoronként
12
2014. 07. 02. 12 •Legjobb eredmény: 55,86 % klikk arány •Összesített eredmény: 30, 85% klikk arány •Legrosszabb eredménye lehetett volna: 19,39% •Fontos! időt adni a tesztre (tárgy, kreatív, konverzió) energiát és büdzsét fordítani a nagy kampányra előkészületeire Éles kampány kiértékelése
13
Supershop – SMS kampány A SuperShop az első hazai többvállalatos törzsvásárlói hűségprogram. Az [origo] Adhouse jogosult arra, hogy a Supershop program adatbázisán direkt SMS kampányt bonyolítson le. SMS adatbázis: 268.834 fő Targetálási lehetőségek Alapdemográfia Iskolai végzettség Foglalkozás Jövedelem Háztartás Autóval rendelkezik-e E-mail, mobil, vonalas telefon 2014. 07. 02. 13 A fenti minták szigorúan csak illusztrációk, a megjelenés ettől elhelyezésében és méreteiben is eltérhet!
14
DM kampány előnyei Több szempontból szűrt, affinis célcsoportot ér el Lehetőség van perszonalizált üzenet közvetítésére Alkalmas információgyűjtésre, kutatások lebonyolítására Saját tulajdonú adatbázis építhető a használatával Magas a visszajelzési, válaszadási arány 2014. 07. 02. 14
15
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.