Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek."— Előadás másolata:

1 Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek

2 Supershop & [origo] Adhouse Supershop SMS, DM, e-DM kampányok [origo] Adhouse legnagyobb online saleshouse [origo] Adhouse szakmai kompetencia központ

3 Supershop program  Program  Az első hazai, többvállalatos, törzsvásárlói hűségprogram, melyet elismert kereskedők és szolgáltatók hoztak létre, hogy ügyfeleiket minden vásárlásuk után hűségpontokkal jutalmazzák. A pontokat egy névre szóló hűségkártya segítségével lehet gyűjteni és beváltani.  Beváltó, kibocsátó partnerek  550 elfogadóhely, ezek Kaisers, Burger King, Spar, ÖMV, Plus, OBI, Photohall, Neckermann, Vista, Hunguest Hotels, Kanyon Aktív stb

4 Targetálási lehetőségek és DM csatornák Targetálási lehetőségek Tagszám: fő Autóval rendelkezik Jövedelem Háztartás Demográfia (nem, kor, lakóhely) Foglalkozás Iskolai végzettség főre főre tudunk e-DM kampányt küldeni Posta: főre Posta: főre tudunk postai DM kampányt küldeni Mobil: főre Mobil: főre tudunk SMS kampányt küldeni Utazási szokások Bank és hitelkártya használat Szabadidő Vezetékes telefon: főre Vezetékes telefon: főre tudunk telemarketing kampányt indítani

5 Supershop adatbázis  Az adatbázis  Összesen fő (DM üzenettel megkereshető)  Háztartásnagyságot megadók száma: 1.147e fő  Egy főre jutó jövedelmet megadók száma: 1.125e fő  Végzettséget megadók száma: 1.095e fő  Foglalkozást megadók száma: 1.117e fő  Gépkocsival rendelkezők száma: 560e fő

6 Supershop adatok - életkor A 14 év feletti lakosság több mint 19%-a elérhető. (38% férfi, 62% nő)

7 Supershop adatok - geográfia Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megyében a teljes 14+ lakosság 24-29%-a tagja a programnak. Csupán Békés és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében nem éri el a program a 10%-os lefedettséget. Budapest Pest megye része.

8 Supershop adatok - foglalkozás Több mint 1M kártyafelhasználó megadta, hogy mivel foglalkozik.

9 Megjelenési lehetőségek és előnyeik  SMS kampány  Partner: Mfactory  Postai DM  Partner: TeleData  E-DM kampány  Partner: Visionline Előnyök: közvetlen, testreszabható, jól targetálható, opt-in, interaktív, azonnali regisztráció helyezhető el benne, nagy aktivizáló erő, közvetlenül mérhető, költséghatékony, bárhol, bármikor elér (mobil)

10 Alap adatárak  Alap adatár a megrendelt adatmennyiségtől függően:  cím vagy kevesebb a megrendelt mennyiség: 26 Ft + áfa / adat  cím között: 24 Ft + áfa / adat (az összes adatra)  cím között: 22 Ft + áfa / adat (az összes adatra)  cím között: 20 Ft + áfa / adat (az összes adatra)  cím között: 19 Ft + áfa / adat (az összes adatra)  cím és felette: 18 Ft + áfa / adat (az összes adatra)  E-DM kedvezmény: 10%  Mobil (SMS) DM kedvezmény: 5%  1 hónapon belüli kétszeri megkeresés kedvezménye: 2. kiküldésre 50%  Az alap adatár 2 hagyományos paraméter szerinti szűrést foglal magába.  További hagyományos p.: 1,3 szorzó/szűrés, de max. 2-szeres szorzó  További különleges p.: 1,5 szorzó/szűrés, de max. 5-szörös szorzó Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk.

11 Technikai költségek – postai DM Mennyiség db Levél megszemél yesítése A* Ft/db Levél megszemél yesítése B* Ft/db Boríték címzése nyomtatáss al Ft/db Boríték címzése etikettel Ft/db Levél borítékolás a Ft/db További nyomtatott anyagok borítékolás a Ft/db Ajánlott küldemény előállítása Ft/db ,0 8,55,27,42,05, ,0 8,54,97,42,04, **-8,88,24,97,12,04, ,,68,24,56,92,04, ,58,24,56,81,94, ,38,24,26,81,94, ,58,24,26,81,94, ,26,84,06,71,94, felett--6,84,06,71,94,0 Csomagolási árlista Postai árlista A postai DM esetében az adatáron felül fizetendő:

12 Technikai költségek – SMS Az SMS DM esetében az adatáron felül fizetendő: SMS kiküldést követ az SMS fogadás  1. SMS kiküldést követ az SMS fogadás SMS fogadást követ az SMS kiküldés  2. SMS fogadást követ az SMS kiküldés T-mobile Pannon, Vodafone Külföldre küldött db SMS11,00 HUF18,00 HUF50,00 HUF db SMS/hó10,00 HUF17,00 HUF46,00 HUF db SMS/hó fölött9,00 HUF15,00 HUF44,00 HUF T-mobile Pannon, Vodafone Külföldre küldött db SMS14,00 HUF17,00 HUF45,00 HUF db SMS/hó13,00 HUF16,00 HUF43,00 HUF db SMS/hó fölött12,00 HUF15,00 HUF42,00 HUF SMS kiküldés technikai költségei A költségek tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi ajánlatot adunk.

13 Feltételek  Az [origo] Adhouse jogosult a Supershop adatbázisán , postai és SMS kampányt kiküldeni. Erre a tevékenységre kizárólagosságot kapott, ez a kizárólagosság nem vonatkozik a Supershop együttműködő partnereire (pl: Plus, Kaisers).  Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi csomagajánlatot adunk.  SMS DM esetében a technikai költségek tájékoztató jellegűek, a kiküldési volumen függvényében változhatnak. E-DM esetében nem merül fel technikai költség.  Az SMS és e-DM kampány anyagait 3, a postai DM kampány anyagait 5 munkanappal kampányindulás előtt kérjük leadni

14 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések