Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsilla Katonané Megváltozta több, mint 10 éve
1
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest, 2010.11.25.
2
A márka Praktiker 12 éve Magyarországon „Mindenre van több ötlete” A hazai barkács szektor egyik meghatározó szereplője Márkaismertség: 99 %
3
A webshop 2006 óta internetes árukereső és telefonos ügyfélszolgálat 2009. március 13.: start www.praktikerwebshop.hu www.praktikerwebshop.hu Webshop ismertség: ? Praktiker webshop, mint 21. áruház ?
4
Az eszköz Online kampány Cél: rendelési konverzió növelése webshop ismertségének növelése Üzenet: ingyenes házhoz szállítás
5
Online kampány Kétlépcsős megvalósítás (2009 október-december; 2 x 3 hét) konverzió alapján folyamatos optimalizálás a 2 periódus között további optimalizálás Rugalmas médiabudget az egyes területek között Bannerkampány e-DM Vírus-seeding Keresőkampány
6
Videobanner Többféle kreatív, témák és szezonalitás szerint (lakás, fürdőszoba, karácsony) a display hirdetés az online felület szerves részeként jelenik meg, a bannert a felületből „vágtuk ki” Méretmutációk Packshot üzenet: Barkácseszközök online Ingyenes kiszállítás http://www.club-neo.hu/praktiker/videobanner/praktiker_330x247_szoba.html http://www.club-neo.hu/praktiker/karacsony/index1.html http://www.club-neo.hu/praktiker/karacsony/
7
Kreatívok
9
Eredmények Átkattintási ráta display (CTR):0,29 % 1. etap: 0,17 % 2. etap: 0,55 % Átkattintási ráta keresőmarketing (CTR):8,37 % Átkattintások száma (CT):150.000 1 kattintás átlagos költsége:86 Ft Rendelési konverzió webshopon:+ 50% Rendelés darabszám:+ 200% Hírlevél regisztráció:+ 50%
10
Kérdés esetén…… Sáfrány Katalin safranyk@praktiker.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.